V
Vieras
Vieras
Vähintään vuoden lääkäri suositteli odottamaan ennen kuin seuraava raskaus alkaa, mutta onko täällä ketään jolla olisi aika ollut vähemmän kuin tuo vuosi? Miten lääkärit ovat asiaan suhtautuneet?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja minä vaan:siis miksi pitäs oottaa vuosi?
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:9kk oli kun alkoi uusi raskaus...(kaksosraskaus)
Alkuperäinen kirjoittaja Ap:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:9kk oli kun alkoi uusi raskaus...(kaksosraskaus)
Menikö kaikki hyvin? Varoittelivatko lääkärit riskeistä tai tehtiinkö jotain lisätutkimuksia edellisen sektion johdosta?
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Ap:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:9kk oli kun alkoi uusi raskaus...(kaksosraskaus)
Menikö kaikki hyvin? Varoittelivatko lääkärit riskeistä tai tehtiinkö jotain lisätutkimuksia edellisen sektion johdosta?
Meni hyvin,ihan 38-39 viikoilla tehtiin sektio(tosi pitkälle päästettiin kaksosten kanssa!!) Mulle on tehty nyt 4sektiota ja viimesin oli just et oli 9kk ja alko uus raskaus.Ainahan ne sanoo että hyvä ois pitää taukoo,vaikka mulla onki kahen ekan välillä reilu 2v väliä.Mutta nyt jännittiiee kauheesti kun kaksosia ootti,että kuin kestää.mutta kuulemma vois vieläkin tehä lisää!! Ei siis mitää lisätutkimuksia yms.tehty,ihan niinku ennenki niitä tutkimuksia.
Alkuperäinen kirjoittaja jarna:Mulla oli poika 5kk kun tulin raskaaksi section jälkeen. En kylläkään omaa tyhmyyttäni, suositushan on se vuosi, mutta hormonaalinen ehkäisy petti.
Alkuperäinen kirjoittaja Ap:Alkuperäinen kirjoittaja jarna:Mulla oli poika 5kk kun tulin raskaaksi section jälkeen. En kylläkään omaa tyhmyyttäni, suositushan on se vuosi, mutta hormonaalinen ehkäisy petti.
Joo, sitähän minäkin ajattelin, että varmasti niitä raskauksia alkaa alle vuoden sisään suosituksista huolimatta. Ehkäisy voi aina pettää.
Mutta sullakin sitten kaikki meni ihan hyvin, eikä mitään erityistä seurantaa tarvinnut raskauden aikana tehdä? Miten lääkärit suhtautuivat asiaan? Oliko noin nopea (sektion jälkeinen) uusi raskaus heille ihan ok asia?
Alkuperäinen kirjoittaja Ap:Alkuperäinen kirjoittaja jarna:Mulla oli poika 5kk kun tulin raskaaksi section jälkeen. En kylläkään omaa tyhmyyttäni, suositushan on se vuosi, mutta hormonaalinen ehkäisy petti.
Joo, sitähän minäkin ajattelin, että varmasti niitä raskauksia alkaa alle vuoden sisään suosituksista huolimatta. Ehkäisy voi aina pettää.
Mutta sullakin sitten kaikki meni ihan hyvin, eikä mitään erityistä seurantaa tarvinnut raskauden aikana tehdä? Miten lääkärit suhtautuivat asiaan? Oliko noin nopea (sektion jälkeinen) uusi raskaus heille ihan ok asia?