Ninni -71
Onpa rajua keskustelua. Itse olen kokenut molemmat, ensimmäinen syntyi sektiolla perätilan vuoksi ja toinen alatiesynnytys. En todellakaan usko, että kukaan joka pelkää alatiesynnytystä, hakisi helpotusta sektiosta. Minä odotan nyt kolmatta ja olen ilmoittanut että ainut vaihtoehto on vaan ja ainoastaan sektio. Mulla oli synnytys niin kauhea kokemus ponnistusvaiheesta eteenpäin, että oksat pois. En aio niitä tässä ruveta murehtimaan... ne on ollut ja mennyt. Olen vain ilmoittanut lääkärille, että jos hän pystyy lupaamaan mulle riskittömän synnytyksen ja sen että minä itse pysyn koossa (mieleltäni) ettei iske paniikki, niin voin synnyttää. Jokainen tuntee itsensä ja tekee päätöksensä itse, kukaan meistä ei voi tuomita tai arvostella toista. Sektiossa positiivista pystyin istuun kun huonetovereiden kanssa syötiin, mutten nauraan vitseille kun mahaan sattui. Sitten oli alatiesynnytyksestä toisin päin. Älkää miettikö mikä on oikea tai hienoin tapa, jokaiselle löytyy jotain ja parasta on vain se käärö minkä saatte... Onnea kaikille!!!
SEKTIOON MENEVÄ ja silti tosi hyvä äiti
SEKTIOON MENEVÄ ja silti tosi hyvä äiti