sektio pääkaupunkiseudulla!

  • Viestiketjun aloittaja nikitön
  • Ensimmäinen viesti
nikitön
kuinka moni saanut sektion pääkaupunki seudulla, ja kuinka helposti? ja mistä sairaalasta? itselläni olisi pyydettävänä seuraava lapsi sektiolla, mutta en jaksaisi lähtemään kättä vääntämään lääkäreiden kanssa. Syy on sektioon, joka ei ole synnytyspelko, mutta alakautta synnyttämiseen minulla ei ole kieltoa. Tai siis sektio olisi kannattavampi, ainakin erään lääkärin mielestä...
 
Itselleni tehty sektio Naistenklinikalla, perätilan vuoksi. Tuolloinkin jouduin ns tappelemaan lääkärin kanssa asiasta, eivät meinanneet suostua. Mutta pyysin toisen lääkärin mielipiteen ja hän suostui siihen. Jos haluat sektion, pidä pääsi. Eivät voi pakottaa alatiesynnytykseen. =)
 
On saatu pelko sekä perätilasektioita ihan monella porukalla. Naistenklinikalla Riikka Tokola tai jokin erittäin hyvä psykologi pitää kurssia synnytyspelkoiselle ja he yleensä saavat sitten sektion helposti jos eivät uskalla synnyttää sen kurssin jälkeen.
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 29.09.2006 klo 09:30 Hemuli kirjoitti:
Itselleni tehty sektio Naistenklinikalla, perätilan vuoksi. Tuolloinkin jouduin ns tappelemaan lääkärin kanssa asiasta, eivät meinanneet suostua. Mutta pyysin toisen lääkärin mielipiteen ja hän suostui siihen. Jos haluat sektion, pidä pääsi. Eivät voi pakottaa alatiesynnytykseen. =)
Jännää, mulla on vauva perätilassa ja mulle on useampi lääkäri ja kätilö Naistenklinikalla sanonut että totta kai saa sektion.
Tosin mulla on kääntöyritys tiistaina... En vaan tiedä haluanko sitä...

Mutta toisaalta en halua synnyttää perätilassa, mutta eipä tuo sektiokaan paljon innosta. Lapset on kuitenkin vielä niin pieniä että pitää nostella ja sitähän ei sais sektiohaavan kanssa tehdä :/

En tiedä vaikeeta...
 

Yhteistyössä