sektio, kohtu tulehdus ja uusi raskaus?

Hei!
Onko kenelläkään kokemusta uudesta raskaudesta sektion ja varsinkin kohtu tulehduksen jälkeen?
Itse sain kohtu tulehduksen aikaisesta lapsivesien menosta. Sektioon päädyttiin kun synnytys ei edennyt ja tulehdusarvot vaan nousivat.
Synnytyksen jälkeen tulehdusarvot nousivat 300, mutta muuten olen toipunut hyvin. Nyt mietinkin että milloin uusi raskaus olisi mahdollinen? Sairaalassa puhuivat tuosta vuoden välistä, mutta neuvolassa terveydenhoitaja sanoi että vaikka heti uutta tekemään ja neuvola lääkäri taas puhui puolesta vuodesta. Mulla kuitenkin on tuo tulehdus alla, että milloin tohtii ruveta kakkosta yrittämään? Poika on nyt vasta kyllä 2½ kk vanha.
Kokemuksia kaivataan!!
 
Minulla ensimmäisen raskauden kanssa sama juttu, lopulta päädyttiin hätäsektioon. Viikon sain kohtutulehdukseen suonensisäisesti antibiottia ja kolmea kuuria jouduin syömään päällekkäin vielä kotona viikon jotta saatiin tulehdusarvot alle sadan. Suositeltiin vuoden taukoa raskautumisesta. Yrittämään alettiin hiukan ennen mutta tämä raskaus alkoi suurinpiirtein niillä main kun ensimmäinen täytti 1 :) Nyt odotellaan toista, laskettu aika kahden viikon päästä =)
 

Yhteistyössä