K
kysyn vaan
Vieras
Hei te jotka väitätte, että sektio ei ole "synnytys" niin jääkö se lapsi sitten ikuisesti sinne äidin masuun, ku se ei koskaan "synny"?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja äitee:Argh, minulla on 2 lasta joilla ei synttäreitä vaan sektioitumisen vuosipäivä kuinkahan tämän heille selitän saatikka millaiset kutsukortit lähetetään, tervetuloa pojan 5v sektiotumis vuosipäiville ; )
Alkuperäinen kirjoittaja yks läski äiti:Alkuperäinen kirjoittaja äitee:Argh, minulla on 2 lasta joilla ei synttäreitä vaan sektioitumisen vuosipäivä kuinkahan tämän heille selitän saatikka millaiset kutsukortit lähetetään, tervetuloa pojan 5v sektiotumis vuosipäiville ; )
Joo, ja sun vauvat ei oo koskaan olleet "vastasyntyneitä" vaan "vastasektioituja".![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Istafra:Älä välitä. Anna olla. Eivät kaikki ole tuota mieltä todellakaan. En minäkään. Eiköhän se lapsi ole se pääasia koko touhussa?
Alkuperäinen kirjoittaja J:Itse en ole tuota mieltä mutta luulen joidenkin ajattelevan että se on leikkaus missä lapsi otetaan mahasta ulos eikä siksi ole "synnytys".
Alkuperäinen kirjoittaja Pehmeäpupu:Noh, mä sanonut ennenkin näissä ikuisuusketjuissa että mä oon itse synnyttänyt 2 lasta ja yksi leikattu minusta ulos. En voi väittää kolmatta synnyttäneeni kun en evääni lotkauttanut syntymän eteen. Mutta syntynyt on silti vaikken synnyttänyt![]()
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Tokihan sektiokin on syntymä lapselle.
Mutta äiti ei synnytä itse lasta, vaan on passiivinen osapuoli, kun hänet leikataan ja lapsi otetaan ulos kohdusta.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Tokihan sektiokin on syntymä lapselle.
Mutta äiti ei synnytä itse lasta, vaan on passiivinen osapuoli, kun hänet leikataan ja lapsi otetaan ulos kohdusta.
Alkuperäinen kirjoittaja sekoa:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Tokihan sektiokin on syntymä lapselle.
mutta itse synnytyshän on paljon muutakin,ku lapsen ponnistamine ulos.entäpä jos sektioon joutuneetkin ovat jo kokeneet avautumisvaiheen..yms.
tai entäpä jos et juurilainkaan ponnista,ja lapsi vedetään imukupilla ulos,,oletko silloin synnyttänyt.
=JUST NÄIN
kyllä sektiokin on ihan synnytys.ainkin täällä päin kätilöt niin väittävät.en sit tiedä miten muualla,mutta samapa tuo mulle.
Alkuperäinen kirjoittaja nimetön:Alkuperäinen kirjoittaja Pehmeäpupu:Noh, mä sanonut ennenkin näissä ikuisuusketjuissa että mä oon itse synnyttänyt 2 lasta ja yksi leikattu minusta ulos. En voi väittää kolmatta synnyttäneeni kun en evääni lotkauttanut syntymän eteen. Mutta syntynyt on silti vaikken synnyttänyt![]()
eli näistä sun lapsista ainoa joka oikeasti saa viettää juuri sitä SYNTYMÄpäivää,on tämä sektiolapsi![]()