seksuaalisuus on arka paikka ihmiselle

• Viestiketjun aloittaja nainen isolla ännällä
  • Ensimmäinen viesti
nainen isolla ännällä
Nyt se tapahtui sitten, haaveilin jostain tuntemattomasta prinssistä... Kuulostaa ehkä jonkun milestä kliseeltä, mutta mun juttu ja tuntui helpottavalta ja hyvältä. Tosi hyvältä oikeastaan. Kenenkään kasvoja tai kroppaa en kuvitellut, vain henkilön joka välittää vain minusta todella paljon ja haluaa parastani. Tippa meinaa tulla ihan onnesta silmään, kun ajattelee. Olen muutamia kuukausia sitten synnyttänyt nainen. Meillä on ongelmia parisuhteessa. Vakavia ongelmia. En ole onnellinen näin. Haluaisin vauvan takia kaiken olevan hyvin, mutta en voi asialle mitään, jos ei mies voi. En kohta jaksa koko miestä. Lyhkäisyydessään, mies ei ymmärrä, että haluan seksiä. Jos ei mulla ole seksiä, ei mulla ole läheisyyttä eikä rakkautta. Ilmennän näitä kaikkia seksin kautta. Näin olen aina tehnyt. Yritin miehellekin tätä erään itkukohtauksen aikana selittää. Kohta en enää jaksa välittää, tajusiko mies vai ei. Meidän parisuhteessa olen minä ollut muutenkin aina se seksuaalisempi. Mies väitti suhteen alussa, että hän olsi myös seksuaalinen. Kumminkin meillä on joskus mies pihdannut. Imetän vauvaa, limakalvot on rikki, kärsin kun en voi saada seksiä, mies ei voi panna mua, koska hän ei voi panna kuulemma naista, joka on kipeänä, koitan selitää, kuinka luistelua harjoitteleva, joka kaatuu, ei opi koskaan luistelamaan jos ei yritä edes uudestaan ja uudestaan, mies ei tajua. Aloitin minipillerit seksintoivossa. Varmaan viikossa saan monen viikon kestomenkat. Mies ei voi jälleen panna mua, koska veri tuo mieleen nyt synnytyksen. Muut ehkäisyt ei tule tapauksessamme kysymykseen. En tiedä voinko enää lapsia hankkia tämän koko session vuoksi, olen kärsinyt kovaa. Seksiä haluan. Haluan nauttia siitä jälleen, kuten ennen lasta. Seksi oli ja on elämän suola. Se tuntui aina täydellisen ihanalta ja tyydyttävältä. Sain aina multiorgasmeja, jotka tuntuivat järisyttävän voimakkailta. Nautin äärettömästi. Nyt mies syylliistää mua kovaa siitä, että haluan nauttia jälleen seksistäkin äitiyden lisäksi. Eikö mies ymmärrä, että hän molvaa ihmistä äärettömän herkällä alueella. Äsken runkkasin ensi kertaa nautinnollisesti salaa tietenkin. Vauva nukkui toisessa huoneessa. En edes tiedä, miksi se nyt tuntui yht'äkkiä hyvältä. Tuntui niin äärettömän hyvältä. Alapäätäni kihelmöi vieläkin. Vaikka tuosta nyt tätä kirjoittaessa ainaa varmaan tunti. Ennen synnytyksen jälkeen alapäätäni sattui moinen ja en saanut orgasmia tuntumaan kunnolla ja loppuun. Nyt sain varmaan 10 kertaa putkeen, kuten aina ennen synnytystä ja raskautta. Sormettaessa siis. Ajattelin kumminkin tätä salaperäistä prinssiä tätä tehdessäni. Miestä, joka ajattelee tunteitani ja minun parasta ja tekee mulle hyvää. Rakastelee. Välittää. Ei molvaa. Ymmärtää. Tämän avulla koen jälleen voivani olla taas hyvä äiti. En ole se jatkuvasti itkua pidättävä tai itkuun purskahtava äiti. En halua vauvani joutuvan kokemaan jatkuvaa äidin itkua, kun äiti ei saa kovasti kaipaamaansa hellyyttä, läheisyyttä ja rakastelua, vaikka sydän meinaa pakahtua. Kuin tikarilla itsettäisiin sydämeen, koskee niin kovaa. Hellyydenkaipuu on ollut ja on liian kova. Taidan jatkaa tuosta prinssistä haavelua ja näitä salaisia hetkiä. Ehkä mies ei enää kuulu niihin. Toki tunnen syyllisyyttä tästäkin ajatuksesta. Rakastan tota ukkoani silti. Hän vain loukkaa mua liikaa nykyään. Siitä ajatukseni. Mua ei enää kukaan saa syyllistää ja molvata. Olen äiti, mutta ennen kaikkea myös nainen!

aloittajaaaa
Eli haluaisin vertaistukea samoin ajattelevilta kanssasisarilta. Tuskin olen kumminkaan ainoa seksinpuutteessa elävä ns. keskivertoa seksuaalisempi nainen, jolla on päiväuniunelmia.

aloittajaaaa
Luin tämän ja nyt kadun. Onkohan tämä taas jonkun miehen trollaus? Täällä oli aamulla se joku miten saan vaimoni salaa raskaaksi -ketju. Samaa sarjaa.
En tiedä, miten tämän voisin todistaa, mutta ihan oikea nainen olen. Hieman loukkavaakin, että trolliksi luullaan. Olen eräs rekattu nimimerkki täällä äitipalstalla, mutta en halua sotkea tätä nimimerkkiä näihin ongelmiin parisuhteessa. Olen eräs odottajaryhmien vakkariäiti. Siis keskusteluissa vakkari ollut.

vvieras.
Seksuaalisuus ei ole sama asia kuin seksi.

Yritäpäs tässä suvantokaudella harjoittaa muitakin tunneilmaisun keinoja kuin seksi. Siihenkin varmasti pätee hyvin se luisteluvertaus.

vvvvv
Ei kun tämä on se "alapäässä raudan hajua" ja "imetyksen lopettaminen seksin takia".

Ihan oikeesti, sää tarviit apua!!
Sää olet lapsivuodepsykoosissa!

Onko sua kuule käytetty seksuaalisesti hyväks vai mikä ihme juttu se ok n että ainut läheisyys tulee panosta?-se ei ole normaslia välittämisen ja läheisyyden osoittamista.

Hanki apua.

vvvvv
Seksuaalisuus ei ole sama asia kuin seksi.

Yritäpäs tässä suvantokaudella harjoittaa muitakin tunneilmaisun keinoja kuin seksi. Siihenkin varmasti pätee hyvin se luisteluvertaus.
Peesi tälle.

Ja selität että ilmaiset välittämistä seksillä? Mutta sinäsinäsinä se tässä haluat saada, et antaa.
Kysyppä siltä mieheltä mitä hellyyden ja välittämisen osoituksia hän ymmärtää, arvostaa ja haluaisi saada, ja koita kerrankin osoittaa myös niin rakkautta, pitämällä toista hyvänä niin kuin hänestä tuntuu hyvälle.
Ai nii, mut nythän olikin kyse vain susta. Ei miehestä, eikä vauvasta, ja mikä heille, olisi hyväksi (kuten se imettäminen).

"okra"
Kuinka kauan siitä synnytyksestä olikaan? (En millään jaksa lukea aloitusta uudelleen. Seuraavalla kerralla pieni kappalejako voisi olla paikallaan, ihan vaan vinkkinä.) Isäksitulo voi olla aika hämmentävää aikaa miehelle. Sä et oo enää miehellesi pelkkä vaimo, vaan nyt myös hänen lapsensa äiti. Oon kuullut, että monelle miehelle voi seksi olla aika vaikeaa jonkin aikaa sen jälkeen, kun vaimo on synnyttänyt. Ehkä miestä pelottaa, että hän vahingossa satuttaa sua seksin aikana. Jospa hän näkee sut nyt paljon hauraampana. Tai sitten synnytyksen näkeminen oli niin rankka kokemus, että se yksinkertaisesit vei seksihalut joksikin aikaa.

Mä mietin aina, kun tämmöisiä aloituksia parisuhteeseen liittyen luen, että miksi aloittajat eivät luetuta sitä kirjoittamaansa tekstiä miehellään/naisellaan? Sitä suosittelisin sullekin, ap. Näytä tuo kirjoittamasi teksti miehellesi. Anna hänen rauhassa lukea se ja sisäistää lukemansa.

vvvvv
....en minäkään haluaisi panna miehen kanssa jos sen alapää olis revenny 2kk sitten, haisisi todella järkyttävälle, vuotaisi verta ja mies vielä sanoisi että kondomin käyttö ei ole vaihtoehto.

Vierasmiess
Vähän ristiriidassa AP:n ajatukset, unelmoi prinssistä joka olisi hyvä ja pitäisi hyvänä mutta samassa itse ilmentää kaikkea läheisyyttä seksin ja panemisen kautta kuten itse sanoo. Ettei vaan olisi läheisriippuvainen tai heikko itsetunto?

Ap, olet samassa tilanteessa kuin niin monet miehet, toki eri syystä. Sellainen, joka ei ole joutunut riutumaan seksittömässä suhteessa silloin kun sisällä polttelee koko ajan, ei voi ymmärtää miten paljon tuo kalvaa sisintä. Toivottavasti tilanteesi helpottaa, kun mies on unohtanut "synnytyksen kauhut".

Tuo pitkä tauoton kirjoitus viittaa siihen, että olet aika lailla tunteiden vallassa. Koeta puhua miehellesi rauhallisesti ja kerro yksinkertaisesti, miltä sinusta tuntuu. Älä kiihkeästi vaadi seksiä jottei mies mene lukkoon.

Viimeksi muokattu:
Ymmärrän ap sinua. Kyllä seksi on minullekin tärkeää. Ehkä jopa tärkein asia elämässä. Nautin siitä enkä voi elää ilman sitä. Itse olen ollut pian valmis hommiin synnytyksen jälkeen, ja jos ei kotoa ole saanut vastakaikua niin aina sitä seuraa on löytynyt muualta. Jotkut kuivapimpit eivät ymmärrä millaista on olla mirri aina kiimassa. Ei se helppoa ole sekään..

"Lilli"
Ymmärrän ap sinua. Kyllä seksi on minullekin tärkeää. Ehkä jopa tärkein asia elämässä. Nautin siitä enkä voi elää ilman sitä. Itse olen ollut pian valmis hommiin synnytyksen jälkeen, ja jos ei kotoa ole saanut vastakaikua niin aina sitä seuraa on löytynyt muualta. Jotkut kuivapimpit eivät ymmärrä millaista on olla mirri aina kiimassa. Ei se helppoa ole sekään..
Pettäminen ei varmaan ole ensimmäinen vaihtoehto heti lapsen syntymisen jälkeen, kai sitä voi itsekin hiukan auttaa omaa oloaan ennen kuin seksielämä palaa ennalleen.

Yhteistyössä