Seksuaaliset fantasiat

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Mummeliisa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Mummeliisa

Tunnettu jäsen
28.08.2010
34 446
106
63
60
Oulu
www.viipaleita.net
Jäin miettimään tätä (jälleen) toisen ketjun innoittamana.
Joku siellä piti kovin pahana ajatusta, että jollain parisuhteessa elävällä ihmisellä olisi seksuaalisia fantasioista. Hämmennyin aiheesta, koska en ole koskaan tullut ajatelleeksi sitä noin vaan päinvastoin pidän jaettuja fantasioita yhtenä parisuhteen liimana...

Miten teillä muilla?
Sallitteko itsellenne ja kumppanillenne fantasiat?
Jaatteko ne keskenänne vai pidättekö yksityisenä?
Koetteko ne rikkaudeksi vai potentiaalisen vaarallisiksi tai moraalittomiksi?

mun mielestä itse kelläkin on omat fantasiansa, oman vähäisen kokemukseni fantasiat ei sitten toimikaan oikeaasa elämässä vaan ne lässähtää piloille jos paljastaa

eli fantasiat pysyköön fantasioina

Olen samaa mieltä, että fantasioiden kuuluu pysyä fantasioina eli niitä ei ole syytä lähteä toteuttamaan. (Suunnitelmat ja fantasiat ovat siis kaksi aivan eri asiaa, vaikka toki toteutuneesta suunnitelmastakin voi fantasioida.)
Toisaalta minä kyllä koen, että ne jakamalla ne vain paranevat.
Kumppanilla on aina jotain kivaa lisättävää, mitä ei itse olisi tullut ajatelleeksi tms.

On meillä miehen kanssa yhteisiä fantasioita, jotka jaetaan ja myös välillä toteutetaan, jos
ne on sellasia,jotka voidaan toteuttaa, sitten on fantasioida jotka on vaan fantasiaa ja pysyy sellaisina.
Ja on varmaan myös fantasioita jotka pidetään yksityisinä, omassa mielessä.

Viimeksi muokattu:
Totta ihmeessä sallin fantasiat itselleni ja kumppanilleni! Pidän fantasiani yksityisenä, ja niin pitää kumppaninikin, mutta koen silti seksielämämme tyydyttävänä. Itse pidän fantasiointia aivan normaalina osana elämää - fantasiat eivät ole vaarallisia tai moraalittomia!

Varmaankin toiset pariskunnat jakavat fantasiat keskenään ja toteuttavatkin niitä, mutta itse haluan pitää omani itselläni, "omana kivana" ;).

Edittiä: Omani ovat ehkä sen kaltaisia, että ne ovat niin "kaukaa haettuja" tai "utopistisia", että ne ovat ehkä jopa osin mahdottomiakin ihan elävässä elämässä toteuttaa, joten ne toteutuvat vain omassa päässäni! :)

Fantasiointi ei ole rikos, eikä vaadi itsesensuuria!

Viimeksi muokattu:
Muakin hämmentää, elävä esimerkki muutamastakin toverista, jotka ensin tivaamalla tivaavat miestensä (poikaystävien, avomiesten) fantasioita, ovat sitä mieltä että kaikki pitää jakaa ja jatkavat jankutustaan niin kauan että onneton ja pahaa aavistamaton miehenpuoli fantasiansa kertoo.

Sitten otetaan nokkiinsa kun se fantasia ei liitykään oleellisesti tyttöystävään tai avovaimoon.......

Se on fantasia, päiväuni- sellaienn jota ei välttämttä ole tarkoituskaan edes yrittää toteuttaa. Ihan tervettä.

Se iänikuinen 'me tehdään kaikki yhdessä ja jaetaan kaikki, mussun mussun kultsihanipuppeli'- meininki on sensijaan epätervettä. :x

Alkuperäinen kirjoittaja Aamuäree;25186154:
Muakin hämmentää, elävä esimerkki muutamastakin toverista, jotka ensin tivaamalla tivaavat miestensä (poikaystävien, avomiesten) fantasioita, ovat sitä mieltä että kaikki pitää jakaa ja jatkavat jankutustaan niin kauan että onneton ja pahaa aavistamaton miehenpuoli fantasiansa kertoo.

Sitten otetaan nokkiinsa kun se fantasia ei liitykään oleellisesti tyttöystävään tai avovaimoon.......

Äyh.
Inhottava skenaario jo ajatuksena.
Tuossa kohdin on jotenkin missattu fantasian ominaisluonne tms?

Äyh.
Inhottava skenaario jo ajatuksena.
Tuossa kohdin on jotenkin missattu fantasian ominaisluonne tms?

MÄ olen oikeasti aidon hämmästynyt myös- ihan huuli soikeana kuuntelin kun ystävättäret mulle näistä kauheista asioista avautui.....

Ole siinä sitten- kun ei tiedä että itkiskö vai naurais?
Kun toverit on sitä mieltä että vain ja ainoastaan hän, on soveltuva enää miehen aatoksiin. JA samalla ovat kuitenkin itse fantasioimassa milloin mistäkin ah niin ihanasta filmitähdestä....

Mutta sehän ei luonnollisestikaan ole sama asia.

Alkuperäinen kirjoittaja Aamuäree;25186154:

Sitten otetaan nokkiinsa kun se fantasia ei liitykään oleellisesti tyttöystävään tai avovaimoon

Ikävä piirre tuollainen. Ei kaikki minun fantasiani ainakaan liity aviomieheeni, enkä koe siitä huonoa omatuntoa.

Päiväunet ovat päiväunia, tosi elämä erikseen!

Edittiä: (mä en saa näköjään yhtäkään viestiä laakista onnistumaan!)
Mun mies saa ainakin mun puolesta fantasioida ihan muistakin ihmisistä kuin minusta - saattaa se sen tehdäkin, mutta en tiedä. Enkä oikeastaan edes halua tietää. Kun minun päiväuneni ovat minun yksityisiäni, niin saa mieskin pitää omansa omanaan, en koe tarvetta saada niitä tietooni.

Viimeksi muokattu:
Sen verran mun mielestä voi vetää rajaa että se fantasia ei koske ketään todellista/tuttua henkilöä. Sit aletaan liikkua pettämisen rajoilla. Mutta en tiedä miehen fantasioista eikä mies mun.

Kyllä mulla ainakin on fantasioita, ja varmaan miehelläkin. Ei kyllä olla jaettu niitä toisillemme. Haluan pitää fantasiani itselläni, ne kun eivät ole toteutettavissa mieheni kanssa.

Alkuperäinen kirjoittaja Aamuäree;25186168:
MÄ olen oikeasti aidon hämmästynyt myös- ihan huuli soikeana kuuntelin kun ystävättäret mulle näistä kauheista asioista avautui.....

Ole siinä sitten- kun ei tiedä että itkiskö vai naurais?
Kun toverit on sitä mieltä että vain ja ainoastaan hän, on soveltuva enää miehen aatoksiin. JA samalla ovat kuitenkin itse fantasioimassa milloin mistäkin ah niin ihanasta filmitähdestä....

Mutta sehän ei luonnollisestikaan ole sama asia.

Tuo olisi tavallaan hauskaa, ellei olisi surullista.
Siis jotenkin sillä lailla pierrotmaisesti "huvittavaa"...

Jotenkin greepyä oikeastaan ajatella, että fantasiat kohdistuisivat johonkin tosielämän ihmiseen - edes niihin elokuvatähtiin. Tai sitten minulla itselläni on "puute" tuossa kohdin, kun fantasioin itse aivan toisin. Sekin toki mahdollista.

[QUOTE="vieras";25186178]Sen verran mun mielestä voi vetää rajaa että se fantasia ei koske ketään todellista/tuttua henkilöä. Sit aletaan liikkua pettämisen rajoilla. Mutta en tiedä miehen fantasioista eikä mies mun.[/QUOTE]

Miten ihmeessä voi pettää yhtään ketään, jos fantasioi vaikka naapurin Perasta??? :O

Siis mitä näillä fantasioilla oikeen tarkoitetaan?
Mulla ei sit varmaan oo niitä ikinä ollu.

No vaikka että komea maantierosvo ryöstää sut, kauniin linnanneidon, ja harrastatte seksiä sen päämajassa. Tai kiskaiset komean ohikulkijan porttisyvennykseen anonyymille pikapanolle. Tai kuvittelet miten sun lempitv-sarjan hahmot peuhaa sängyssä. Tai tai tai, riippuu ihmisestä. Olennaista on, että se tapahtuu sun pään sisällä ja ainoa "oikea" seksi mitä koet on masturbointi. Roolipeli kumppanin kans on sitten eri asia, joskin fantasioihin liittyvä.

Tietysti on molempia
Mun joita kerrottu miehelle (vain esim):
julkiset paikat
suihkussa tai kylvyssä riisuminen
ranskan puhuminen sängyssä ;)

Mun joita ei kerrottu miehelle:
Sen yksi kaveri
useampi mies
musta mies

Miehen joita tiedän (muutamia):
tyttömäiset asut
bootsit jalassa sängyssä
nahka

Miehen joita en tiedä:
:O

Eli siis kiltit fantasiat yhteisiksi ja vähän aremmat parempi pitää ominaan. Tai niitä voi kokeilla kuin tyyppi reagoi jos kertoo. Esim ollaan kyllä listattu meidän kavereita että ketä niistä haluisi jos saisi. Ihan hyvässä hengessä.

Joku siellä piti kovin pahana ajatusta, että jollain parisuhteessa elävällä ihmisellä olisi seksuaalisia fantasioista. Hämmennyin aiheesta, koska en ole koskaan tullut ajatelleeksi sitä noin vaan päinvastoin pidän jaettuja fantasioita yhtenä parisuhteen liimana...

Toisessa ketjussa pidit fantasiat moraalittomina koska ovat tahallisia. Ovatko ne siis vain moraalittomia jos niitä salaa puolisolta?

Se tarkoittaisi että pettämisen raja menee vasta fyysisessä kosketuksessa, eli saa vapaasti kehittää fantasioita ja jopa olla salaa rakastunut muihin kuin omaan puolisoon mutta vääränlainen ihokosketus on sitten se eron paikka.

[QUOTE="vieras";25186215]No vaikka että komea maantierosvo ryöstää sut, kauniin linnanneidon, ja harrastatte seksiä sen päämajassa. Tai kiskaiset komean ohikulkijan porttisyvennykseen anonyymille pikapanolle. Tai kuvittelet miten sun lempitv-sarjan hahmot peuhaa sängyssä. Tai tai tai, riippuu ihmisestä. Olennaista on, että se tapahtuu sun pään sisällä ja ainoa "oikea" seksi mitä koet on masturbointi. Roolipeli kumppanin kans on sitten eri asia, joskin fantasioihin liittyvä.[/QUOTE]

Ihan kuin olisin kuullut väitettävän, että naiset mielellään kehittelevät fantasioita, joissa ovat kärpäsenä katossa, ja miehet taas kuvittelevat tyypillisesti itsensä siihen toimintaan. Tuli vaan tuosta "maantierosvo ryöstää sut ..." jutusta mieleen.

[QUOTE="vieras";25186178]Sen verran mun mielestä voi vetää rajaa että se fantasia ei koske ketään todellista/tuttua henkilöä. Sit aletaan liikkua pettämisen rajoilla. Mutta en tiedä miehen fantasioista eikä mies mun.[/QUOTE]
Siinäpä sitä ollaankin. Näyttäkää mulle yksi mies, joka ei fantasioi esim. naapurin vaimosta.

Saa fantasioida, mutta paras pitää suurin osa omana tietonaan. Minä ainakin loukkaantuisin aivan s**tanasti jos mieheni kertoisi fantasioivansa esim. jostakin ystävästäni tai kimppapanosta useiden blondejen kanssa tms. Sen sijaan jos fantasia olisi jokin esim. tyttömäiset asut, sen voisi kertoakin koska sen voisimme toteuttaa yhdessä.

Kyllä meillä on fantasiat käytössä seksihommissa:)

Minä haaveilen kunnon masai miehestä ja mies myös.

Ihan tulee itsestään orkku kun ajattelee masai miestä ja miehelle myös.

Mustalla dildolla kun vetelee niin hyvältä tuntuu.

Fantasiat piristää seksiä!!

Toisessa ketjussa pidit fantasiat moraalittomina koska ovat tahallisia. Ovatko ne siis vain moraalittomia jos niitä salaa puolisolta?

Se tarkoittaisi että pettämisen raja menee vasta fyysisessä kosketuksessa, eli saa vapaasti kehittää fantasioita ja jopa olla salaa rakastunut muihin kuin omaan puolisoon mutta vääränlainen ihokosketus on sitten se eron paikka.

Fantasiat eivät todellakaan tarkoita, että olisi salaa tai epäsalaa rakastunut muihin kuin omaan puolisoonsa. Ne eivät tarkoita edes sitä, että tuntisi edes ohimenevää seksuaalista halua johonkuhun muuhun olemassaolevaan ihmiseen kuin puolisoonsa (mitä en tosin sitäkään pitäisi pahana, jos vaikka puoliso niin kokisi.)

Koko se skenaario, minkä siellä toisessa ketjussa esitit:

Naisen kieroutuneen logiikan mukaan on täysin harmitonta olla rakastunut vieraaseen mieheen ja ajatella sitä illalla kun hän koskettaa itsensä.. samalla kun aviomies onnellisen tietämättä kuorsaa vieressä.

Tämä ei ole pettämistä koska se on "vain tunteita" tai "vain ajatuksia". Jep.

oli ja on mielestäni kovin omalaatuinen, enkä selvennysyrityksistäni saanut siihen minkäänlaista otetta, MIKSI ihmeessä joku toimisi noin?

Yhteistyössä