Seksuaalisesti inhottava nainen?

• Viestiketjun aloittaja Helle
  • Ensimmäinen viesti
Helle
Tulipahan tällainen mieleen, että millainen nainen on miesten mielestä inhottava/vastenmielinen seksuaalisessa mielessä?

Siis epäkiihottava, jota ette missään nimessä haluaisi seksuaalisesti?

Oletteko miehet joskus olleet seksuaalisessa kanssakäymisessä inhottavan naisen kanssa ja millainen hän sitten oli?

Inhottavat piirteethän voivat olla sekä henkisiä, että fyysisiä..

Oppivainen
Alkuperäinen kirjoittaja Mökkihöperö;11698614:
Jatkuva toisten arvostelija ja oma hyväisyys ... huh hellettä ! Sellaisen seurassa pakko ottaa kemiallinen puudutus jotta voisi sietää jos on pakko.
Jep. Usealla on käsitys että ulkoinen olemus on se joka ei nappaa. Kyllä se on se mitä edellinen jo sanoikin kun suusta tulee sontaa . On panokin yhtä sontaa.
Minulle ei siis seksuaalisesti vaikuta negatiivisesti ihmisen keho van se mitä akti aikana ennen ja jälkeen selostaa. Olis hiljaa.

EX
Tulipahan tällainen mieleen, että millainen nainen on miesten mielestä inhottava/vastenmielinen seksuaalisessa mielessä?

Siis epäkiihottava, jota ette missään nimessä haluaisi seksuaalisesti?

Oletteko miehet joskus olleet seksuaalisessa kanssakäymisessä inhottavan naisen kanssa ja millainen hän sitten oli?

Inhottavat piirteethän voivat olla sekä henkisiä, että fyysisiä..

Olen mies, mutta en kelvannut ex vaimolleni henkisesti enkä fyysisesti. Hän ehti vuosien aikana henkisesti pahoinpidellä minua paljon. Nykyään hän saa rahaa yhteisestä lapsesta.

Älkää muuten muut yhteishuoltajat tai yh:t tyytykö siihen noin 130 euroon kuukaudessa. On niitä joita tapasin aikoinaan sinkkuna ja sanoivat "etteivät mitään ota exältä kun on yhteishuoltajuus ja kumpikin tienaa". Ottakaa vaan se noin 400 mitä nykyisin kuuluu. Säännöt ovat muuttununeet 10 vuodessa. Lapsen iästä se toki riippuu mutta alle 12 v on naiselle jo yli 200eur!!! Kaikille sama helvetti!!

Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä