Miksi vammaista ei saisi haluta seksuaalisesti?

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Nyt puhutaan siis fyysisesti vammautuneista, esimerkiksi halvaantuneista tai amputoiduista. Jos menet sanomaan tälläiselle henkilölle, että sinun kroppasi on seksikäs niin mistä tulee ensimmäisenä se ajatus että kehuja on friikki? Minkälaista huomiota sitten vammautunut haluaisi ulkonäköönsä kohdistettavan, päinvastaistako, että haukutaan että olet ruma?

Entä jos on sellainen pikkutuhma puoli, että kiihottuu siitä että vammaisen on vaikea harrastaa seksiä jossain asennoissa eli pientä bdsm puolta siis niin onko tämä loukkaavaa toista henkilöä kohtaan? jos ei kuitenkaan halua kiduttaa toista, vaan on tälläinen pikkutuhma puoli vaan ja pyrkii antamaan toiselle seksissä kuitenkin täydellisen nautinnon. Eikö vammainen henkilö voisi nähdä tätä puolta hyvänä asiana siinä mielessä, että jos joku seksiasento ei onnistu hyvin niin ei tarvitse ainakaan paineita siitä ottaa koska tietää kumppaninsa tykkäävän erilaisesta seksistä?

Enkä missään nimessä toivo tai halua kenellekkään vammautumista, jos voisin päättää niin kaikki olisivat terveitä! En ole valinnut seksuaalista suuntautumistani, huomasin jo hyvin nuorena tykkääväni seksuaalisesti myös erilaisen vartalon omaavista

Itse kärsin kaljuuntumisesta ja joudun naisena käyttämään peruukkia. Olen miettinyt monesti että miten suhtautuisin jos mies kehuisi kaljuani, varmaan se aluksi tuntuisi erikoiselta, mutta uskon että kuitenkin tykkäisin siitä koska minulle on tärkeää tietää että olisin miehelleni se kaunein ja seksikkäin nainen. Ei toki mitään sellaista suhtautumista että hän läähättäisi vaan sen kaljuni perään, mutta jos joskus hyväilee ja kehuu sitä niin uskon että tykkäisin :)
 
vierailija
Ei kukaan ole kieltänyt. Mutta ei tuntemattomalle voi mennä laukomaan, että se on seksikäs. Se on jo ahdistelua.
Miten sitten itse lähestyt ihmistä josta olet kiinnostunut, etkö kehu kauniiksi, komeaksi tai seksikkääksi? Itse miellän ahdisteluksi esimerkiksi sen että tuntematon mies tarraa baarissa pepusta kädellä kiinni mutta kehu puolestaan saa hyvälle mielelle. Vai onko täällä jokin ero siinä että tervettä saa kehua seksikkääksi mutta vammautunutta tälläinen käytös jotenkin loukkaa, jos kyllä, niin miksi
 
vierailija
Nyt puhutaan siis fyysisesti vammautuneista, esimerkiksi halvaantuneista tai amputoiduista. Jos menet sanomaan tälläiselle henkilölle, että sinun kroppasi on seksikäs niin mistä tulee ensimmäisenä se ajatus että kehuja on friikki? Minkälaista huomiota sitten vammautunut haluaisi ulkonäköönsä kohdistettavan, päinvastaistako, että haukutaan että olet ruma?

Entä jos on sellainen pikkutuhma puoli, että kiihottuu siitä että vammaisen on vaikea harrastaa seksiä jossain asennoissa eli pientä bdsm puolta siis niin onko tämä loukkaavaa toista henkilöä kohtaan? jos ei kuitenkaan halua kiduttaa toista, vaan on tälläinen pikkutuhma puoli vaan ja pyrkii antamaan toiselle seksissä kuitenkin täydellisen nautinnon. Eikö vammainen henkilö voisi nähdä tätä puolta hyvänä asiana siinä mielessä, että jos joku seksiasento ei onnistu hyvin niin ei tarvitse ainakaan paineita siitä ottaa koska tietää kumppaninsa tykkäävän erilaisesta seksistä?

Enkä missään nimessä toivo tai halua kenellekkään vammautumista, jos voisin päättää niin kaikki olisivat terveitä! En ole valinnut seksuaalista suuntautumistani, huomasin jo hyvin nuorena tykkääväni seksuaalisesti myös erilaisen vartalon omaavista

Itse kärsin kaljuuntumisesta ja joudun naisena käyttämään peruukkia. Olen miettinyt monesti että miten suhtautuisin jos mies kehuisi kaljuani, varmaan se aluksi tuntuisi erikoiselta, mutta uskon että kuitenkin tykkäisin siitä koska minulle on tärkeää tietää että olisin miehelleni se kaunein ja seksikkäin nainen. Ei toki mitään sellaista suhtautumista että hän läähättäisi vaan sen kaljuni perään, mutta jos joskus hyväilee ja kehuu sitä niin uskon että tykkäisin
Monella naisella kalju on seksikäs. Eikä siinä ole sen kummempaa. Et ei sitä tarvii peruukilla peitellä.
 
vierailija
Miten sitten itse lähestyt ihmistä josta olet kiinnostunut, etkö kehu kauniiksi, komeaksi tai seksikkääksi? Itse miellän ahdisteluksi esimerkiksi sen että tuntematon mies tarraa baarissa pepusta kädellä kiinni mutta kehu puolestaan saa hyvälle mielelle. Vai onko täällä jokin ero siinä että tervettä saa kehua seksikkääksi mutta vammautunutta tälläinen käytös jotenkin loukkaa, jos kyllä, niin miksi
Ei kun ensin jutellaan jostain muusta kuin seksikkyydestä
 
vierailija
Ei kun ensin jutellaan jostain muusta kuin seksikkyydestä
Tottakai. Mutta mua kiinnostaa että miksi ihmisille tuntuu helposti nousevan se ajatus että jos kiihoitun erilaisesta vartalosta niin olen friikki?
Ja sitten pelkään, että minut ymmärretään väärin. Että jos saa tietää että mulla on vähän tuollaista bdsm puolta ja kiihoitun siitä että hänen on vähän vaikea liikkua esimerkiksi jossain seksiasennoissa niin hän ottaa sen asian silleen että enkö tajua miten satuttavaa vammautuminen on ollut ja että halveksun häntä, pidän pilkkana, kun ajattelen noin. Vaikka se ei tosiaan ole mun tarkoitus. Ymmärrän kyllä realistisesti että vammautuminen on todella kipeä kokemus, ehkä hän saattaisi myös väärin ajatella että ikään kuin toivoisin hänen olevan vammainen :(

Että miksi ajatukset menee helposti tällaiseen että olen friikki ja että en pitäisi hänessä muusta kuin siitä vammasta, että olen paha, saalistaja ja etten muka kunnioittaisi häntä ihmisenä jos kiihoitun tuollaisesta...

Mitä tuossa tilanteessa voi tehdä jos toista ihmistä häiritsee pahasti mun fetissi? Lähteä eri teille? Onko minussa jotain niin vinoutunutta että minun pitäisi pyrkiä muuttamaan itseni? :O
 
Kyllähän tämä case jo puitiin läpi jokunen aika sitten.

Ja jos mä olisin nainen, niin vetäisin itseni kaljuksi ja hommaisin peruukkeja. Olisi huoletonta hiustenhoitoa :). Tosin kesäisin se vois olla kuuma
 

Yhteistyössä