miksi joku ärtyy jos häihin ei haluta lapsia??? en mä ainakaan halua!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mitä väliä, pitääkö kaikesta kinastella. Eikö kaikki saa juhlia kuten haluavat? Hernenitä vedellään nenään joka hemmetin asiasta. Kääk teitä!

Älä sinä kutsu lapsia juhliisi jos et halua, ja sinä siellä, kunnioita kutsujan toivetta, ne eivät ole sinun juhlasi. Kutsu sinä vaikka kaikki lapset juhliiisi, mutta älä suutu jos joku jättää silti omansa hoitoon.

Mä tästä jo eilen "tappelin" mutta varmaan siksi kun kaikki ei tajua sitä, että ne on MORSIUSPARIN JUHLAT, ei "meidän perheen juhlat" ja morsiuspari tekee juhlistaan just sellaset kun ite haluaa, syystä tai toisesta. Ja kun kaikki ei osaa olla ja toimia ilman niitä lapsia vaan ollaan niiiiiiin "meidän perhe" linjalla että oksat pois. :D

Kaikki ei osaa pitää niitä omia kullannuppujaan kurissa. Jos kirkossa ei kuule sanaakaan kun vauvat itkee eikä vanhemmat ymmärrä viedä niitä ulos, isommat taas juoksevat pitkin poikin ja huutavat omia juttujaan, niin en yhtään ihmettele ettei näitä herranterttuja haluta mukaan.

Tuo on jännä ilmiö. Meidän häissä ei lapset mitenkään häirinny, vaikka niitä olikin paljon! Jokainen tavallaan. Ja sitä mieltä olen, että kun alkaa booli virrata, on lasten kotiin lähdön aika.

Mä en kanssa ymmärrä, että miks täytyy vetää herne nenään jos ei niitä omia lapsia kutsuta. Siis vaikka itse pitää häistä jossa ei oo lapsia, miksi ei voi ymmärtää että kaikki ei tykkää siitä lasten hälinästä tai ei vaan halua lapsia sinne. ei kaikkien mielestä edes ne toisten lapset oo ihania. En mä ainakaan loukkaannu yhtään vaikka meiät kutsutaan ilman lapsia. Musta se on päivän selvä asiam, että hääpäri päättää ketä kutsuu ja millaset häät haluaa. Eikä joka asiasta tarvi loukkaantua ja kun mun pientä kultamussua ei kutsuta mukaan.

Alkuperäinen kirjoittaja Mallu:
Mä en kanssa ymmärrä, että miks täytyy vetää herne nenään jos ei niitä omia lapsia kutsuta. Siis vaikka itse pitää häistä jossa ei oo lapsia, miksi ei voi ymmärtää että kaikki ei tykkää siitä lasten hälinästä tai ei vaan halua lapsia sinne. ei kaikkien mielestä edes ne toisten lapset oo ihania. En mä ainakaan loukkaannu yhtään vaikka meiät kutsutaan ilman lapsia. Musta se on päivän selvä asiam, että hääpäri päättää ketä kutsuu ja millaset häät haluaa. Eikä joka asiasta tarvi loukkaantua ja kun mun pientä kultamussua ei kutsuta mukaan.

Täyttä asiaa. Mut tässähän ehdittiin tehdä jo hääpareista itsekkäitä vaik monet kutsutut ne narisee kun ei meidän pikkumussukoita oo kutsuttu :laugh:

Mä olen sitä mieltä edelleen että jokaisella on oikeus juhlia häitään juuri sillä tyylillä kuin haluaa.

Valitettavasti lapsettomat häät jäisivät multa väliin. Ei siksi etten haluaisi mennä vaan siksi että lapsenvahteja ei ole.

Alkuperäinen kirjoittaja Silvia Logo:
Mä en taas juo niin mä luulen että häät mitkä ei oo lapsille tarkoitettu olisi mulle tylsät. Mä inhoan niitä typeriä leikkejä ja en halua katsoa toisten kännäämistä.

Ja jos ei mun lasta kutsuttaisi niin en menisi minäkään.

Näin meilläki.

Yhteistyössä