V
vierailija
Vieras
Hei! Kyselen, onko muita, jotka kokevat saman kuin minä? Eli ihan järjettömän seksuaalisen vetovoiman toiseen tuntemattomaan ihmiseen? Olen ihan onnellisesti naimisissa (yhdessä jo 20v.) oleva 43-vuotias kahden lapsen äiti. Nyt vain "jouduin" taas kokemaan tämän ihan järkyttävän seksuaalisen vetovoiman lähes tuntemattomaan mieheen. Tämä on kolmas kerta avioliittoni aikana. Eli siis tapaan jonkun miehen (esim.lapsen harrastuksessa jonkun toisen lapsen isä), niin se, että vaihdan vain muutaman sanan, niin yhtäkkiä huomaan, että mahasta kouraisee ja ns.pöksyt märkänä kiihotuksesta. Eli mitä ihmettä? !?!? Miksi?!?! Järjellä ajateltuna nämä kohteet eivät ole minulle ns. aviomiemateriaalia eli tunne on täysin seksuaalinen ja todella voimakas. En siis ikinä ole pettänyt/näyttänyt tunnettani, mutta itseäni ihmetyttää tämä aivan järjetön seksuaalinen vetovoima jotain kohtaan, joka järjen tasolla ei ole ns.minun tyyppiäni (esim. tämä viimeisin polttaa, enkä voi sietää sitä jne.). Eli siis tiedän, että meistä ei olisi pariksi, mutta seksuaalinen vetovoima on voimakas! Miksi koen näin?! Muita?! Raa'asti ilmaistuna tekisi mieli siis vain panna ja se siitä, mutta rouvashenkilönä en voi ja näin tämä ärsyttävä tunne jatkuu, johon ei auta paneskelut oman miehen kanssa. Sitäpaitsi tod.näk.tunteeni on täysin yksipuoleinen. Muita saman kokeneita?!