Vielä tuosta seksuaalisesta vetovoimasta...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja anne-marie
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

anne-marie

Vieras
Minä en ennen moiseen hölynpölyyn uskonut. ajattelin, että seksi ku seksi. En uskonut, kun joku puhui jostain käsittämättömästä mystisestä "vetovoimasta", jota tuntee jonkun kanssa.

Kunnes...
Tapasin joitakin vuosia sitten erään "vanhan" tutun teinivuosilta. Seurustelin aikoinaan hänen kaverinsa kanssa, mutta salaa samaan aikaan olin toivottoman ihastunut tähän poikaan.
Ja kun tapasimme taas. HUH!!! Hän ykskaks paukautti, miten rakastunut hän oli silloin minuun. Sen takia ei kuulemma kyennyt enää meidän kanssamme liikkumaan tahi tekemisissä olemaan silloin aikoiaan.

Ja samantein kun tapasimme, minä tajusin mitä tarkoittaa mieletön seksuaalinen vetovoima. TAJUTONTA! Mieletöntä himoa ja vatsassa vääntävää halua. Siinä ei tarvittu muuta kuin pari katsetta. Hän pyysi jatkoille, ja sanomatta mitään me lähdimme.
Juttelimme paljon. Minä olen varattu, samoin hän. Ja kumpikin kertoi, ettei tällainen todellakaan kuulu tapoihin! Ikinä ei olla petetty puolisoitamme.
Mutta nyt petimme. Voi luoja...Nytkin kun muistelen, vatsaa kouraisee ja muistuu elävästi se tunne mieleen.

Ja sitten, sattumalta tuon yön jälkeen tapasimme taas. Hän vain katsoi minua ja sanoin "Tää on ihan tajutonta, mutta mä haluan sua ihan törkeesti!!" Ja sama toistui.

Mä tiedän, etten kenenkään muun kanssa koskaan milloinkaan tällaista tekisi. Rakastan miestäni ja perhettäni. Mutta sen tiedän, että tilaisuuden tullen tämä tapahtuu jälleen. Tilaisuutta EN hae, se tulee jos tulee. Enkä edes kaipaa. Mutta tiedän, mitä tapahtuu jos taas kohtaamme.

Onko kellään muulla vastaavaa kokemusta kaiken nielevästä himosta, seksuaalisesta vetovoimasta?

Harva ihminen sytyttää tuolla tavoin, enkä ryhdy parisuhteeseen ellei sitä vetovoimaa toista kohtaan ole. Olen tajunnut sen itsekin vasta viime aikoina, miten merkitsevä se vetovoima on. Tainnut tavata elämäni aikana kaksi miestä, jotka sitä ovat saaneet aikaan ja heistäkin toinen ihan ylivertaisesti.. huh huh että pyörii sukat jalassa pelkästään kun näkee tyypin! En todellakaan voisi seurustella kenenkään kanssa, joka ei sitä tunnetta sytytä.

Siksi olenkin sinkku :xmas:

Alkuperäinen kirjoittaja Mrs Shillelagh:
Mä tiesin jo lapsena tuon. Siksi en kelpuuttanutkaan luokseni ketä tahansa. Sopiva osui kohdalle vasta yli parikymppisenä.

Niin. Kyllä sitä samaista vetovoimaa oli jo heti silloin alussa mun ja miehenikin välillä. Mutta tässä mittakaavassa ei.
Kun tämän nuoruudenrakkauden näen, tekee mieli samantein riipiä kledjut niskasta :)
Naurettiinkin just tolle tunteelle, että kuinkakohan meille käy, jos satutaan kohtaamaan joskus kumppaneidemme kanssa liikuessamme.

Mulla on tuollainen himokaveri, ollut jo vuosia. Ei me haluta mitään kotileikkiä keskenämme leikkiä. Molemmilla on se oikea elämä muualla, mutta jos tilaisuus tulee niin huhhuh.

Niin siinä kävi että se iski yli nelikymppisenä se ihminen kohdalle jonka pelkästä äänestä puhelimessa menee jo jalat alta.Mahasta kouraisee joka kerran kun naaman näkee ja pahemmaksi näkyy menevän mitä kauemmin on tunnettu.Onneksemme ollaan sinkkuja molemmat ellei toisiamme lasketa :P

Alkuperäinen kirjoittaja Emilyn:
Harva ihminen sytyttää tuolla tavoin, enkä ryhdy parisuhteeseen ellei sitä vetovoimaa toista kohtaan ole. Olen tajunnut sen itsekin vasta viime aikoina, miten merkitsevä se vetovoima on. Tainnut tavata elämäni aikana kaksi miestä, jotka sitä ovat saaneet aikaan ja heistäkin toinen ihan ylivertaisesti.. huh huh että pyörii sukat jalassa pelkästään kun näkee tyypin! En todellakaan voisi seurustella kenenkään kanssa, joka ei sitä tunnetta sytytä.

Siksi olenkin sinkku :xmas:

Niin. Mä vaan ajattelen sen jotenkin niin, että tällainen himo ei VOIS kestää. Siis ihan samalla tavallahan se arki tulisi toiseenkin suhteeseen. Enkä, jos totta puhutaan, ole edes koskaan haaveillut tulevaisuudesta tämän himo-mieheni kanssa :)
Mutta hyvä periaatehan toi sulla on. Toivottavasti löydät sellaisen miehen jonka kanssa tuo tunne kestää läpi yhteisten vuosienkin :)

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Mulla on tuollainen himokaveri, ollut jo vuosia. Ei me haluta mitään kotileikkiä keskenämme leikkiä. Molemmilla on se oikea elämä muualla, mutta jos tilaisuus tulee niin huhhuh.

Minulla tismalleen sama juttu. Ja tämä "himokaveri" on ihan oman mieheni vastakohta. Mutta LUOJA, nytkin kun ajatukset häneen osuu, vatsassa polttaa ja hi-mot-taa!!!! ;)

Alkuperäinen kirjoittaja ap:

Minulla tismalleen sama juttu. Ja tämä "himokaveri" on ihan oman mieheni vastakohta. Mutta LUOJA, nytkin kun ajatukset häneen osuu, vatsassa polttaa ja hi-mot-taa!!!! ;)

Mä en edes halua kuvitella, että me mentäis tän mun himokaverin kanssa joskus yhteen. Siitä nyt ei mitään tulis. Jos ei olis tätä outoa vetovoimaa, en kahta kertaa katsoisi. Meillä ei ole niin mitään yhteistä seksin lisäksi. Onneksi ei tartte edes teeskennellä, että olis kiinnostunut toisen työasioista tms :) Oman mieheni elämästä jaksan olla kiinnostunut ja oikeasti välittää, mitä hän asioista ajattelee...

Mä en edes halua kuvitella, että me mentäis tän mun himokaverin kanssa joskus yhteen. Siitä nyt ei mitään tulis. Jos ei olis tätä outoa vetovoimaa, en kahta kertaa katsoisi. Meillä ei ole niin mitään yhteistä seksin lisäksi. Onneksi ei tartte edes teeskennellä, että olis kiinnostunut toisen työasioista tms :) Oman mieheni elämästä jaksan olla kiinnostunut ja oikeasti välittää, mitä hän asioista ajattelee...

Sama juttu. Oma mies on kiltti ja tunnollinen urheilijamies. Tämä himomies taas tatuoitu hd-äijä.
Ja minä tuiki tavallinen suomalainen nuori nainen.

Ihminen ei ole eläin, joten tuollaiset himot kykenee hallitsemaan jos haluaa. Tottakai elämän aikana ilmaantuu ihmisiä, jotka aiheuttavat kaikenlaista, mutta vain heikko varattu ihminen lähtee himojaan toteuttamaan typerästi.

Sama juttu. Oma mies on kiltti ja tunnollinen urheilijamies. Tämä himomies taas tatuoitu hd-äijä.
Ja minä tuiki tavallinen suomalainen nuori nainen.

Ah, miun nykynen himomies on just sellanen kiltin olonen urheilijamies. Ei meillä oo mitään muuta yhteistä kun seksi, eikä tartte ollakkaan. Kaikki asiat mistä ohimennen puhutaan, on sellasia, mistä ollaan ihan eri mieltä. Mut ei se haittaa :D Tällästä vetovoimaa ei vaan pysty järjellä selittämään.

Alkuperäinen kirjoittaja vieteri:
Ihminen ei ole eläin, joten tuollaiset himot kykenee hallitsemaan jos haluaa. Tottakai elämän aikana ilmaantuu ihmisiä, jotka aiheuttavat kaikenlaista, mutta vain heikko varattu ihminen lähtee himojaan toteuttamaan typerästi.

Myönnän ihan suosiolla siis olevani heikko ihminen.

Yhteistyössä