Seksittömyys

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Hopeless"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

"Hopeless"

Vieras
Mitä tehdä kun mies omistaa lähes koko elämänsä tietokoneelle? Töissä ja sitten vielä kotona. Seksi ei kelpaa vaikka kuinka ruikuttaisi ja kyllä tässä itsensä jo niin typeräksi tuntee.. Olen huomannut, että baareissa käydessäni monet muut miehet ovat alkaneet kiinnostaa vaikka pettää en haluaisi enkä niin ole tehnytkään. Olen koittanut kysy mieheltä missä mennään ja miksi en kelpaa, mutta koskaan en saa kunnollista vastausta. "Ei kai mikään oo" tai "ei seksi vaan maistu niinkuin alkuaikoina." Mitä ihmettä teen??

Meistä minä olen se, joka ulkonäköön nimenomaan panostaa. Käyn aktiivisesti salilla jne. Ja kyllä on omatkin halut laskeneet tuon koneen ääressä räpeltämisen myötä, mutta ei noin kun miehellä.

Ei ole.. Tätäkin olen mettinyt, mutta mies on muuten huomioonottavainen ja kaikinpuolin ihana kun sen saa irti siitä koneesta.. Välillä tuntuu, että kone on tekosyy, ettei vaan "tarvitsisi" harrastaa seksiä. Onko ero ratkaisu?

En väitä, että olisin täydellinen, mutta aika harvassa olen nalkutustakin koittanut pitää. Tietyn kiukkurajan ylittyessä, kun en enää jaksa sanoa asiasta ja katsoa sitä hikistä niskaa niin lähden salille savuja päästelemään

Mahdatko olla miehesi mielestä viehättävä ja haluttava? Olen miehenä ollut vastaavassa tilassa; vietin aikaa koneella kun ei ollut parempaakaan tekemistä tuolloin, eikä kehdannut sanoa pahasti kun toinen oli niin ihastunut. Tosin treensin itsekin aktiivisesti.

Mahdatko olla miehesi mielestä viehättävä ja haluttava? Olen miehenä ollut vastaavassa tilassa; vietin aikaa koneella kun ei ollut parempaakaan tekemistä tuolloin, eikä kehdannut sanoa pahasti kun toinen oli niin ihastunut. Tosin treensin itsekin aktiivisesti.

Olen kyllä kysynyt, että onko jossain vikaa tms, mutta ei tietenkään mitään siihen sano muutakun, että pitää minua hyvännäköisenä edelleen. Tiedän, että tämä ketju kuulostaa todella epätoivoiselta ja, että minusta saa lihavan, epätoivoisen ja elämäänsäkyllästyneen kuvan. Olenkin osittain noita kahta jälkimmäistä, mutta suhteemme aikana olen laihtunut n. 10kg (171/63) eli en ole isonkokoinen, mielestäni tässä iässä (21) vielä naamastanikin hyvännäköinen. Ja kun baareissa käymme niin miehet helposti kiinnostuvat ja tulevat juttelemaan, jolloin mieheni on mustasukkainen. Ihmettelen vaan, että kaikki aspektit toimii suhteessa muuten, osaa olla mustasukkainenkin, herttainen kun koneelta pois pääsee, mutta seksi on yhtä hankalaa vääntöä.

meidän tarina: ekat 3v seksiä 3-7krt viikossa, mutta ei koskaan miehen puolelta sellaista intohimoa näkyvissä(no kerran kaks vuodessa oli intohimoa hänen puoleltaan). Sitten miehen puolelta katsoi halutkin, seksiä olikin enään1-4krt/kk (mikä aiheutti sen että sessiot oli aina todella pikaisia joten minä en päässyt nauttimaan ollenkaan!)

Minulla alkoi tehä miel ikun hän vain käveli kohti minua ja katsoi silmiin,saatoinkin tuolloin sanoa monta kertaa miehelle että se on mun mielestä namu,tai seksikäs,kusikuttelin korvaan että haluan sua. -> mies ei ikinä vastannut mitään takaisin.(näin jatkui pidemmän aikaa)

kunnes päätin kylmettää itseni, en enään siis tuonut tuota tunnetta julki. sama kävi rakkauden tunnustusten kanssa.. mies ei vastannut niihn mitään, joten en halunnut enään satutaa itseäni, en siis enään sanonut edes että rakastan(vaikka rakastin).

ensin odotin että mies alkaisi sanomaan mulle noita asioita,ei alkanut. Sitten aloin puhumaan siitä miltä minusta tuntuu , miltä tuntuu se että toisen halut on vähentyneet paljon ja kun hän ei sano mulle koskaan että olen haluttava tai seksikäs.

-> mies ei koskaan vastannut mitään kun puhuin tosta,ilmekkään ei värähtänyt! lopulta oikeesti vaan valitin joka asiasta ja räyhäsin,koska mulla oli niin pahaolla.

->mies jätti ja kuvittelee vielä tänä päivänäkin että hän ei ole tehnyt mitään!

kumma kyllä aina hän otti lähelleen ja halasi,piti kädestä kiinni,pussasi kymmenen kertaa joka päivä ja enemmänkin.

ikinä en vissiin saa tietää mikä oli vialla..

mutta se mieskin voi toimia niin että saa vähemmän nalkutuksia! esim. jos nainen nalkuttaa miehen mielestä vaikka siitä että ne paskaset suka ton keittiön lattialla,niin vaikeeko miehen on jatkossa riisua sukat vessassa ja pistää pyykkikoriin? ->ei nalkutusta

[QUOTE="Hopeless";28410506]Kaikki olisi niin paljon helpompaa kun miehetkin vaan kertoisivat mikä on!![/QUOTE]

sanoppa se!

jos se pelkää samaa mitä mun(ex), eli sitä että hylkäät hänet

Yhteistyössä