Seksitön...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Liitto
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Miten saat miehesi ymmärtämään tilanateen vakavuuden. Jos kerran oletkin puhunut hänelle mutta ei ole tullut muutoksia. Sinun pitäis herät miehesi jollain tavalla. Hänet on tajuttava miten vakava teidän tilanne on!! Jos ei muutoksi tulee niin miksi kiduttaisit itseesi siinä? Voithan aina myös hankki salarakas ja nauttia elämästa ja seksisitä. Toinen vaihtoehto on että sanot hänelle että et jaksaa enää tätä rataa, on tultava muutos! Muuten lähdet! Se on tietysti vaikea päätös, mutta päätös on sinun käsissäsi. Kuitenkin tsemppiä sinulle ja kaikkea hyvää.

Ap, tapasin entisen salarakkaan joka nykyään on julkirakas <3

Exäni ongelmat istuvat syvällä, kun tulin ja menin salarakkaan luokse hän ei koskaan huomannut mitään. En peitellyt asiaa, ja toivoin suhteen tulevan ilmi. Halusin palavasti mieheni heräävän ""eloon"". Oli kyllä kanttia puristaa joskus takapuolesta tai rinnasta ja puhua rivoja muttei toiminta kiinnostanut. Ja mikä pahinta, rakkaus ja läheisyys puuttui kokonaan. Päätin lähteä kun jokapäiväinen kotiinmeno alkoi oksettamaan. Eikä toinen pystynyt puhumaan ongelmasta.

Nyt kun tiedän mitä läheisyys voi parhaimmillaan olla, olen mieluummin vaikka kokonaan yksin kuin tyydyn johonkin ala-arvoiseen.

Jos tuntuu että liittonne on pelastettavissa niin painotan että salasuhde vie todennäköisesti ne viimeisetkin yrittämisen energiat toisaalle..

Viestejänne lukiessani tuli heti mieleeni ajatus, joka ei ollut jostakin syystä käynyt kenenkään muun mielessä. Oletteko varmoja, ettei miehenne ole kaappihomoja? Varsinkin, jos iäkkäästä miehestä on kysymys, on hyvin mahdollista, että ei ole uskaltanut tunnustaa homo/biseksuaalisuuttaan avoimesti ja kärvistelee haluttomana heterosuhteessa. Tällaisia tapauksia on olemassa ihan oikeasti, tämä viesti ei ole mikään provo, vaan vakavaksi tarkoitettu. Kysykää naiset suoraan miehiltänne homoseksuaalisuudesta. Eiköhän se viimeistään herätä miettimään, mikä haluttomuuden takana on, jos se ei johdu homoseksuaalisuudesta.

Hmm.. siskoni mies istuu kyllä homon muottiin hyvin. Oma exä taas, no ei sillä naista kai ole ja vaikea siitä kuvitella. Useat homot on nykyisen kimpussa vaikka heterompaa petipetoa saa hakea. Vaikea kysymys.

...Niin, tai rakastunut toiseen naiseen, enkä tarkoita fyysistä suhdetta, vaan jo tunnepohjainen sitoutuminen toiseen saattaa aiheuttaa haluttomuutta. Myös piilevä masennus aiheuttaa haluttomuutta. Työajoista Päätellen saattaa burnoutkin olla lähellä.

..Tuskin se toisen naisen kanssa on kun työ on sen laatuista et täytys käydä pesulla ja vaihtaa vaatteet, ennenkuin jonkun luo pääsis...maansiirto alalla nääs.. siinä likaantuu vaatteet niinkun mieskin. Kaipa se burnout on lähempänä kun toinen nainen..minä en enää jaksa aikuista miestä holhota, kun ei puhetta usko.Täytyy vain pitää huoli omasta jaksamisestaan ja lapsesta. Vielä on viikko lomaa jäljellä, aikaa etsiä se salarakas, lapsi jäi mummolaan pariksi yötä. Just oli siskonsa kaa puhetta et täytyy uhkata lähtee pois tästä liitosta ellei muuten tule muutosta.Kymmenen vuotta ollaan tunnettu ja koskaan ei ole kesälomaa pitänyt, eikä järjestänyt yhteistä aikaa. Kuivaa se parempikin liitto tällä touhulla. Katsokaa te muut ajoissa millasen miehen mukaan lähdette!

Olet Max oikeassa, asioista pitäisi tosiaan pystyä puhumaan, että toinen ymmärtää kuinka vakavasta asiasta on kyse. Mua kuitenkin naisena loukkaa se että minua ei lähestytä eikä haluta! Sitä haluaisi olla nainen ja vietelty... Jos ei oma mies, vaara piilee muissa! Olen kamala, kun edes ajattelen sellaista... Mutta mieli tekisi!

Miehiä ja naisia tuntuu olevan joka lähtöön kun komment-teja lukee. Meillä on taas toisinpäin. Hyväilen puolisoni
rintoja mielelläni ja tietysti sieltä alempaakin - joskus -,
mutta ei tunnu olevan kovin kiinnostunut millään tasolla.
En tiedä missä vika? Itsekin olen illalla töistä väsynyt, enkä
hirveän aktiivinen, mutta kyllä nyt silloin tällöin pitäisi. Ja
aamulla olen monesti toivonut, että etkö nousisi ylös minun
puolelta ;), mutta ei. Muija lähtee kuin hauki kaislikosta,
koira on vietävä lenkille, plä plä pläääää.
Se sitten siitä. Illalla jos on mulla pilke silmässä, niin kuuluu
vain, että älä herätä, olen jo unessa. Saunassakin jos sattuu
hyvälemään sieltä jos nyt tilaisuutta on, niin kyllä jalat
menee yhteen kuin simpukan kuoret. Ihmettelen, että mitä
häpeämistä siinä on, ihan nätti ja kiinnostava, mutta ei.
Tuntusi luonnollisemmalta, että päinvastoin lähtisi leikkiin
mukaan, hyvältähän se tuntuu. En ymmärrä.

Voi, otan osaa. Tuntui jotenkin surulliselta lukea kirjoituksesi, kun meillä mies usein puhuu samasta asiasta. Eli että minä en oikein innostu ja syty... En itsekään tiedä, mistä se johtuu. Rakastan miestäni ja pidän häntä erittäin hyvännäköisenä ja seksikkäänä. Meillä on aina vaakakuppi ollut kallellaan niin, että mies haluaisi enemmän kuin minä. Meillä on kyllä säännöllinen seksielämä, mutta pääasiassa miehen aloitteesta. Kyllähän kaikki väsymys, stressi, riitelyt ym. vaikuttavat, oikeasti. Mutta pitäisi myös osata vaan irrotella ja irtautua niistä velvollisuuksista, jotka eivät tekemällä lopu. Ehkä se on meidän tekemiskeskeisten ja velvollisuudentuntoisten ongelma. Aamulla täytyy nousta pikaisesti ylös (vaikka itse olen kyllä aamu-uninen), päivällä on tehtävä töitä ja kotihommia, eikä silloin ole aikaa rakasteluun ja illalla sitten ollaan niin väsyneitä, ettei enää jakseta. Eli, irrottelua, irrottelua :)

Aivan surullinen minäkin olen. Kaikki muu olisi niin kivasti. Vaan sitä läheisyyttä ja seksiä ei ollenkaan. En voi ymmärtää miten tämä olisi normaalia mieheni mukaan?! Olisiko edes ihmeissään jos hakisin muualta sitä mitä kotona en saa? Puolipiloillaan olen senkin vaihtoehdon heittänyt, ei ymmärtänyt että se vaara on olemassa... Kaipaan kosketusta ja läheisyyttä... Että olisin Nainen!

Aivan surullinen minäkin olen. Kaikki muu olisi niin kivasti. Vaan sitä läheisyyttä ja seksiä ei ollenkaan. En voi ymmärtää miten tämä olisi normaalia mieheni mukaan?! Olisiko edes ihmeissään jos hakisin muualta sitä mitä kotona en saa? Puolipiloillaan olen senkin vaihtoehdon heittänyt, ei ymmärtänyt että se vaara on olemassa... Kaipaan kosketusta ja läheisyyttä... Että olisin Nainen!

Meillä vaimo on useimmiten haluton eikä minkäänlainen läheisyys kiinnosta. Sängyssä hän kääntää heti kylkeä, jos yritän lähelle. Vain krapulassa hän on kiimainen ja haluaa kovaa naintia. Mistähän sekin johtuu? Lieneekö vain viinan aiheuttama aistiharha, kuten jatkuva nälkäkin kohmelossa. Ei sen puoleen, maistuu se nainti itsellekin myös ryyppyillan jälkeen. Vaan kun se maistuis muulloinkin.
Päätin maksaa potut pottuina ja kieltäydyin lähes puolen vuoden ajan kaikesta ""touhusta"", myös krapula-aamuina.
Se tepsi, nyt nukumme eri huoneissa ja saamme olla rauhassa toistemme käpälöinneiltä.
Onneksi vierasta on riittäny.

Vähän sama vika. Puoliso ei oikein innostu ja aikansa sitä jaksaa käyttää kaikenlaisia paukkuja parisuhteen edistämiseen, mutta kyllä se innostus rupeaa hiipumaan, kun ei saa vastakaikua. Nelikymppisenä ainakin halut ovat vielä ihan samaa luokkaa kuin parikymppisenä, joten kohtalaisesti korventaa. Muuten kyllä liitto on OK, joten puolisoa vaihtamaankaan ei 'pelkän' seksin takia viitsisi ryhtymään.

Kyllä tässä on vahvasti tullut mieleen etsiä vastaavassa tilanteessa oleva nainen ja harrastaa intohimoista seksiä sitten avioliiton ulkopuolella. Onhan siinä omat riskinsä, mutta...

Vastaavassa tilanteessa olevat naiset voivat vaikka mailailla, niin katsotaan löytyisikö yhteistä säveltä: jo_han_on@yahoo.com

Ongelma on yleisempiä mitä edes osataan kuvitella, tarpeet ei kohtaa. Silloin pitää vaan sopia mitä tehdään, miten tarpeet saadaan tyydytettyä.
Mielestäni aikuisten ihmisten pitää pystyä puhumaan asiat halki, ilman nenäherneitä.
Ei vieraille tarvi mennä, tai siis voi mennä sopimuksen mukaan. Mutta ei niistä tarvi kumppanilleen kertoa.
Yks hyvä keino on vahvasti jo käytössä laajaltikin, otetaan peuhuun joku kolmas mukaan, silloin ei tarvi käydä vierailla toisen selän takana, peli on reilua ja varmasti antoisaa.

Niin, mekin olemme jo jonkin verran yli 4-kymppisiä ja meillä oli hyvin samanlaisia kokemuksia kuin olen tässä viestiketjussa lukenut.
Meilä vain oli niin hassusti, että ensin vaimo oli passiivinen ja minä aktiivinen (jokunen vuosi sitten) ja sittemmin toisinpäin, uuden ja stressaavan työni vuoksi, ehkä näin??
Ei vaan jaksanut ja kun sitten oli aina olevinaan niin paljon muuta silloin kun enrgiaa riittäisi naimispuuhiinkin.

No, sitten n 4v sitten sain(mme) ajatuksen 3. pyörästä tai parinvaihdosta! Maistelimme ajatusta aikamme ja lopulta olimme molemmat lämmenneet ajatukselle niin paljon, että laitoimme ilmoituksen nettiin.
Alun parin haparoivan yrityksen jälkeen löysimme aivan fantastisen kivan parin, ikäisemme ja villin viriilin parin, joilla aina oli jotain kivaa ""jännää"" mielessä. Tämän tutustumisen jälkeen on meidänkin seksielämään tullut aivan uskomattoman paljon lisää puhtia.

Varoitus! Tämä parinvaihtohomma ehkä toimi meillä, mutta ei varmaan sovi kaikille.
Pointtina tässä kuitenkin on se, että jokin sopiva katalyytti pitäisi löytää, niin homma alkaa taas kiinnostamaan molempia osapuolia.

Yhteistyössä