Seksitön parisuhde?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kertokaa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Niin ja miksi niitä epareita muka pitää syödä, jos peitto heiluu kerran vuodessa? Halvin Lidlin kumipaketti kestää tuolla tahdilla 5 vuotta. (vai kuusi?) Takuulla tulee halvemmaksi kuin ehkäisypillerit.

^Joskus pillereitä syödään epäsäännölliseen kiertoon tai akneen, mutta kannattaisi silti jättää pois ja katsoa jos vaikka pystyisi antamaan miehelle sen mitä tämä on vailla.

Ääni pillereistä luopumiselle (mikäli niitä syöt). Aika systemaattisesti vaiettu asia ollut tämä ihan viime vuosiin asti.
Ennen kaikkea hankkiutuisin sinuna lääkärille / puhuisin avoimesti ongelmastanne miehesi kanssa.
Hirveän vaikea on uskoa, että miehesi suhtautuminen seksiin olisi yhtä toissijaista, jos hän kerta sitä kuitenkin haluaa. Olette niin nuoria, että suhde ei tule tuota epäsuhtaa kestämään kuitenkaan loputtomiin (sanoi miehesi sinulle nyt mitä tahansa).

tämän keskustelun hieman yli vuosi sitten, unohdin ihan kokonaan että olin kirjoittanut tämän.
Minulla ei ole mitään traumoja ja olen ihan tavallisesta perheestä.

Kirjoitin haluttomuudesta. Itseasiassa olen valehdellut itselleni. Kyllä minä sitä halusin ja 2012 aikana onnistuin pettää miestäni 2 kertaa. Ja se tunne mikä sain oli jotain mitä en koskaan tule unohtamaan, olivat kenties elämäni parhaat päivät (melkein), nämä tyypit olivat sellaisia ihannemiehet (molemmat varattuja) josta olen aina pitänyt ja he antoivat minulle juuri sen mitä kaipaisin.

Kuulostaa sairaalta mutta olin niin onnellinen etten vieläkään kadu näitä päätöksiä mitä silloin tein nyt kyllä kaduttaa vain se asia että pistin mies kärsimään kun sai tietää asiasta ja tunsin itseni idiotiksi kiltti kun olen tämä oli ihan shokki hänelle. Pelkäsin kovasti että jään koukkuun pettämiseen mutta en jäänyt. Se on erittäin kamala teko mitä tein ja siitä pitää ottaa vastuuta mutta minkä sille voi kun ei voinut vastustaa. Once in the life time.

Yksikertaisesti meidän ongelmamme on se meillä on edelleenkin täydellinen suhde ei ole enään ongelmia mutta seksissä meillä ei ole koskaan ollut minkäänäköistä yhteyttä. Edelleenkin eletään seksittömässä suhteessa ja olen hyväksynyt sitä.

Kyllä voi olla onnellinen ilman seksiä ja varsinkin kun on tottunut siihen.

Mun syrjähypyt olivat hetken mielijohteesta ja kieletty hedelmä, antoivat minulle energiaa ja näen asiat eri näkökulmasta, ennen vanha en olisi pitänyt pettäminen pahana juttuna, nyt pidän vaikka voivat olla erittäin hyviä kokemuksia kuten minulle tapahtui. Minusta ei kuitenkaa olisi enään pettäjä koska se on väärin ja toivoon ettei kukaan muukaan tekisi sama mitä minä tein.

Minulla ainakin ei sitten näköjään ole koskaan ollut vetovoima. Tietämättömänä teininä alat serustelemaan olet niin sinisilmäinen ja kuin kaikkienpuolin harvinaisen ihana herrasmies tulee vastaan tottakait alkaa seurustella hänen kanssa.

Todellakin lääkäriin, tsekkaa yläpää ja alapää. Ei ole tervettä olla ns. parisuhteessa, jossa vain ollaan kuin sisko ja veli. Miksi tarvitset sellaista "miestä", johon sinulla ei ole mitään vetoa? Etkö osaa olla yksin?

Jokaisen ihmisen pitää oppia elämään ensin yksin ennen kuin voi oppia elämään kaksin. Siksi nämä nuoruuden kotileikit useimmiten kaatuvat, ja hyvä niin.

Aivan oikein, Tervettä järkeä.
Todellakin, ihmisen pitää ensin oppia tuntemaan itsensä, elämäänkin yksin, ennen kuin alkaa yhdistelemään kippojaan toisen ihmisen kanssa. Kotileikit ja ystävä/kaverisuhteet ovat aivan jotain muuta kuin parisuhde jota ylläpidetään rakkaudesta.

Miksi sen miehen kanssa pitää roikkua, jos se on vaan kaveri ja seksuaalinen kiinnostus kohdistuu muihin? Todella epäreilua miestä kohtaan. Ihmissuhteissä käy joskus näin, että kiinnostus lopahtaa ja vastuuntuntoinen ihminen ottaa silloin vastuun tunteistaan ja päästää toisen vapaaksi seurastaan. Nyt roikotat miestä koko ajan löyhässä hirressä, hän elää toivossa että muutut, mutta sitä ei ole näköpiirissä. Joskus vaan pitää pistää toivoton peli poikki, sinä voisit tehdä sen nyt, jos et olisi niin äärettömän itsekäs. Saattaisihan se mies olla edelleen ystäväsi?

Sulla on vakavia ongelmia itsesi ja seksuaalisuutesi kanssa. Mikset menis nyt vihdoinkin sinne tearpeutille, pettämisen ja nettikirjoittelun sijaan?

Naiset rinnat ovat siitä ihmeellinen asia, että ne herättävät keskustelua. Naisen rinnat voivat olla
kuppikoa aina A:sta J:iin asti. Miehet sattuvat yleensä pitämään naisten rinnoista ja he tykkäävät katsella niitä. Miehet eivät voi mitään sille, sillä se tulee ihan alitajunnasta ja on luontaista. Jokainen mies saa pitää sen kokoisista rinnoista kuin haluaa, se on jokaisen miehen oma asia.
Minun omat luomurinnat ovat kuppikokoa C tai D, riippuu, mistä kuppikunnasta katsotaan. Ja uskallan sanoa, että olen erittäin tyytyväinen rintoihini, olen aina pitänyt niistä. Sain kerran eräältä minuun ihastuneelta mieheltä viestin, joka alkoi: Ihanan povekkaallle naiselle....