Seksisuhde?

  • Viestiketjun aloittaja HI-MO-KAS
  • Ensimmäinen viesti
HI-MO-KAS
Olen tapaillut erästä miestä (kolmasti olemme tavanneet). Tykkään miehestä monessakin mielessä, mutta joku hänessä on, että en sittenkään halua suunnitella tulevaisuutta hänen kanssaan. Olen kumminkin elänyt puutteessa jonkun aikaa (yhden illan juttuja ollut toki, mutta ne nyt ovat mitä ovat, ei viitsisi sillä linjalla mennä). Haluaisin siis koeajaa tämän mehen ja jos homma toimii, niin ehkä ryhtyä seksisuhteeseen hänen kanssaan. No kaikkihan varmaan arvaa, että siinä on omat riskinsä. Eli lähinnä huolettaa se, että yleensä näissä jutuissa on ainakin toisella osapuolella tunteet mukana.

Pääsiäinen lähestyy ja lapset on poissa pari päivää. Itse toivoisin munarikasta Pääsiäistä, mutta nyt pitäis tää homma "ilmoittaa" tyylikkäästi. Tiedän, että jos kutsun miehen meille ja annan asioiden tapahtua, niin homma on selvä. Mutta silloin ei ehkä tulisi annettua oikeaa kuvaa. Jotenkin pitäisi ilmoittaa etukäteen, että mitä mulla on mielessä... Monta onkelmaa tässä ja saattaa olla että mies sitten perääntyy ja homma menee ihan pieleen...

Ideoita?
 
Laita viesti "mitäs olisit mieltä seksisuhteesta" ja voit vielä lisätä että oikeaan suhteeseen et aio ryhtyä ja todeta että jos kuulostaa hyvältä niin olet pääsiäisenä vapaana.

sit ois niinko reilu peli, minusta.
 
Kutsut luoksesi ja siinähän silloin näet, onko kumppanista lohduttajaksi. Koristele kotisi hieman kynttilöin ja ... kyllähän sinä tiedät. Myös itsesi. Jos mies kiinnostuu pienistä vihjeistä, niin käytä hyväksesi. Ei suhde tarvitse olla sitova jos kerran vaan "munarikasta" pääsiäistä toivot. Mutta pidä mies mielessä ja puhelinsoiton päässä. Hyvä vara aina tarvittaessa. Ei se niin vaikeata ole.
 

Yhteistyössä