Seksistä ja läheisyydestä..

Kuinka paljon saatte kumppaniltanne läheisyyttä ja lämpöä sen johtamatta seksiin? Minä haluaisin saada edes jonkinlaisen tuntuman ennen seksin harrastamista..Mulle ei oikein uppoa että heti mennään alakerran puolelle :/ Tulee jotenkin niin esineellinen olo, ettei lämmöllä ole väliä.
Olenko ihan yksin tämän jutun kanssa vai kokeeko joku muukin samoin? Miehelle olen sanonut asiasta, mutta hänen mielestään ei ole aikaa halailla kun vauva voi herätä. Totta, mutta minä olen mieluumin kainalossa kuin huitaisen pikaisesti takaapäin..Vaikka kivaa sekin joskus on, mutta kun muodostuu tavaksi niin on hauskuus kaukana :x
Vinkkejä tilanteen helpottamiseksi?
 
Voi, tehkää asialle jotakin NYT. Meillä oli piiiitkään sama ongelma, mies pyyteli anteeksi ja lupasi antaa minulle aikaa, mutta käytännössä kaava oli aina sama: heti asiaan ja homma ohi, itse jäin tyydyttämättömäksi ja pettyneeksi kerta kerran jälkeen. Nyt olemme eronneet - eikä tuo täysin toimimaton seksielämä ollut eroon mikään pieni osatekijä.... Puhukaa, älä jätä asiaa epämääräisesti roikkumaan. Ja vinkkinä: aivan itse naisena voi ladata itseään tunnelmaan pitkin päivää - henkimaailman juttuja nämä pitkälti ovat. Mutta jos joka kerta miehellä on kiire, seksi on surkeaa.
 
Siltä se tuntuukin :ashamed: Joskus jaksan virittäytyä pitkin päivää, niin että illalla olisi "valmiina" mutta että aina niin :eek:
Tulee mieleeni sanonta: laitahan paikat kosteeksi, täältä tullaan! Noin kärjistetysti. Mieheni touhuaa mielellään kaikkea uutta ja tykkää antaa suuseksiä, mutta se ei tunnu miltään jos mulla ei ole pääkoppa mukana.. Henkimaailman juttuja tosiaankin, mutta eikös tangoonkin tarvita se toinen osapuoli? Nyt sitten tilanne, että koko seksi ällöttää, kun tietää että se on nopeeta, lämmötöntä ja mies vonkaa koko ajan..Sitten kun hän sanoo,että ei vonkaa että minä saan tehdä aloitteen niin siihen loppuu se vähänenkin haliminen :(
Siis ei seksiä, ei läheisyyttä? Onneksi saa sentään halia ja pusia noita pienokaisia..Ei vaan ole ihan sama asia..
 
miss
\
Alkuperäinen kirjoittaja 18.04.2006 klo 08:39 neiti kirjoitti:
Kuinka paljon saatte kumppaniltanne läheisyyttä ja lämpöä sen johtamatta seksiin? Minä haluaisin saada edes jonkinlaisen tuntuman ennen seksin harrastamista..Mulle ei oikein uppoa että heti mennään alakerran puolelle :/ Tulee jotenkin niin esineellinen olo, ettei lämmöllä ole väliä.
Olenko ihan yksin tämän jutun kanssa vai kokeeko joku muukin samoin? Miehelle olen sanonut asiasta, mutta hänen mielestään ei ole aikaa halailla kun vauva voi herätä. Totta, mutta minä olen mieluumin kainalossa kuin huitaisen pikaisesti takaapäin..Vaikka kivaa sekin joskus on, mutta kun muodostuu tavaksi niin on hauskuus kaukana :x
Vinkkejä tilanteen helpottamiseksi?

Oi ei meiä mies kourasee rinnoista pari kertaa ja työntää sormensa sinne ja sit pitäis olla valmis. Tosin pitää voidella öljyllä paikat, ja sitten menee kitka pois. Nykyään seksi on sellaista omaa napaa, molemmilla :'(
 

Yhteistyössä