Seksistä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ongelmallinen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
O

ongelmallinen

Vieras
Mitä mieltä te olette, onko väärin esittää saavansa orgasmi?

Meillä on aina ollut tosi hyvää seksiä. Molemmat ovat nauttineet ja saaneet. Nyt kuitenkin mulla on sellain vaihe et en saa miehen kanssa. Yksin kyllä, mut sekin vaatii nykyään melko paljon työtä. Nyt olen ruvennut esittämään saavani, koska en halua mieheni ajattelevan että vika on hänessä. Kun tiedän itsekin et se on mun oman pään sisällä. Ku tällain vaihe oli myös silloin kun tavattiin, monta kuukautta esitin saavani, koska tuntui et mitä enemmän mies yritti niin sitä kauempana orgasmi oli. Tuli jotenkin suorituspaineita. Sit kun aloin esittämään saavani niin jotenkin molemmat rentouduttiin ja sit aloin saamaan ihan oikeasti. Nyt mietin et onko väärin kun taas esitän vai pitäiskö kertoa totuus?

Sehän on ihan normaalia ensinnäkin että ei saa joka ikinen kerta, ei se silti tarkoita etteikö seksi olisiollut nautinnollista. Parasta taitaisi olla jos saisit puhuttua asiasta miehesi kanssa niin että pystyisitte rentoutumaan molemmat ilman että toisen tarvitsee näytellä.

Mies vain on seksin suhteen sellain et rupeaa syyttämään itseään. Ja ku minä tiedän et se ei vois tehdä mitään paremmin. Tää vaan on luultavasti joku vaihe taas, jos vaiks raskaushormonit aiheuttaa....

mä aikoinani esitin exälle että sain.semmonen vaihe kesti noin kaks kuukautta, ja sitten oli ittellä niin paha ieli että tunnustin. tämä aiheutti aivan kauheen pahan mielen silloiselle, ja tottakai heti luuli että vika oli hänessä.

se meni niin että ensin en yhdellä keralla saanut, ja feikkasin.sitten rupes miettimään että mitä jos mä en saa seuraavalla kerralla? tai ikinä?

seksin perimmäinen tarkoitushan on saada orgasmi.vai onko? nimittäin ei.oikeesti se on (lasten teko ja..) läheisyys!
hyvä vinkki oli cosmossa vuonna seittemän: henkitä pitkään ja syvään esileikin aikana, ja itse aktin aikana ajattele joka ikistä asiaa.miten ihanalta hänen käsi tuntuu selällä, miten ihanaa lämpö ja läheisyys on, miten ihana perse tuolle vilahti, miten ihanalta tuntuu se..siellä...tekemässä sitä... ja kas! toimi hyvi mulla.

tää orgasmiki on vähän niinku aivastus seurassa. tulee jos on tullakseen ei auta muu ku laittaa silmät kii ja kuivata paikat jälkeenpäin. :hug:

Alkuperäinen kirjoittaja nibbler:
mä aikoinani esitin exälle että sain.semmonen vaihe kesti noin kaks kuukautta, ja sitten oli ittellä niin paha ieli että tunnustin. tämä aiheutti aivan kauheen pahan mielen silloiselle, ja tottakai heti luuli että vika oli hänessä.

se meni niin että ensin en yhdellä keralla saanut, ja feikkasin.sitten rupes miettimään että mitä jos mä en saa seuraavalla kerralla? tai ikinä?

seksin perimmäinen tarkoitushan on saada orgasmi.vai onko? nimittäin ei.oikeesti se on (lasten teko ja..) läheisyys!
hyvä vinkki oli cosmossa vuonna seittemän: henkitä pitkään ja syvään esileikin aikana, ja itse aktin aikana ajattele joka ikistä asiaa.miten ihanalta hänen käsi tuntuu selällä, miten ihanaa lämpö ja läheisyys on, miten ihana perse tuolle vilahti, miten ihanalta tuntuu se..siellä...tekemässä sitä... ja kas! toimi hyvi mulla.

tää orgasmiki on vähän niinku aivastus seurassa. tulee jos on tullakseen ei auta muu ku laittaa silmät kii ja kuivata paikat jälkeenpäin. :hug:

No mie onneks tiedän et tulen kyllä saamaan! Siks en viitsis miehelle kertoa. Ja ku se ei usko et nautin jossen saa, vaik sekin nauttii jos sil joskus on niin et se ei saa. Ja olen samaa mieltä et läheisyys on paljon tärkeämpää kuin iso O ja onneksi sitäkin on ja paljon!

Koskaan en ole näytellyt sitä(ei ole liiemmälti noilla näyttelijän lahjoilla muutenkaan paiskattu) enkä näe sitä muutenkaan järkevänä toimintana parisuhteessa. Mun mielestä parisuhde perustuu kaikin puolin täydelliseen luottamukseen puolin ja toisin joka suhteessa. Mun korvien väli kyllä sanoo teeskentelyn tuossa tilanteessa vääräksi, lapselliseksi.

En ymmärrä sellaista lainkaan, jos molemmat rakastaa toisiaan ja seksiä harrastetaan, niin luulisi molempien osapuolten myös ymmärtävän ettei orgasmiakaan aina voi saavuttaa. SIihen vaikuttaa niin moni asia (puhun omasta kok.) stressi, väsymys, jokin pieni mieltä alitajuisesti vaivaava asia, jonka vuoksi ei voi rakasteluunkaan keskittyä kympillä...

Vuosien saatossa kokenut sen, että jos toista oikeasti rakastaa ja haluaa, niin myös sängyssä sujuu kaikki paremmin. Ihan pikku riikkisetkin kriisit tekee mulla ainakin hallaa myös sängyssä. Hyvältä tuntuu, mutta todellinen "keskittyminen" puuttuu...

Varmaan totuuden julki tuominen eli orgasmin puuttuminen /näytteleminen miehelle satuttaa miestä enemmän kuin se, että olisi tietoinen jo alunperin, että sitä on vaikea saavuttaa yhdynnässä (eli asiasta puhuttu yhdessä ). MIehelle voi tuottaa suuren pettymyksen, että häntä "viilattu linssiin"

Yhteistyössä