Seksistä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Harmaa nyt
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

Harmaa nyt

Vieras
Siis alkaako teillä joskus tehdä mieli seksiä ihan yhtäkkiä.
Siis kesken, että vaikka syöttäisit lastasi. Tietysti niin, että se ei mitenkään liity lapseen, mutta siis ykskaks tulee sellainen olo että kiihoittuu seksuaalisesti.

Miten toimitte ko. tilanteessa?

Itsestäni on jotenkin kamalan "kielteistä" alkaa tuntea seksuaalisia haluja
just esim. silloin kun lapsi on siinä lähellä.

Joo, tyhmä kysymys varmaan, mutta.........

No, siis ei kai se paikasta riipu tai siitä ketä muita on paikalla. Ei kukaan tiedä, miltä susta tuntuu, eli älä tee mitään, ei kenekään tarviikkaan tietää, jolloin ei se ole ongelma.

kyllähän noita tulee, vaikka lapsi olis siin vieressä, vaikka huone olis täynnä muta ihmisiä.. eihän se tarkoita että sille asialle tekis mitään kun se lapsi on siinä, eikä se liity lapseen mitenkään... mulla saattaa se aiheuttaa kun ajattelen miestä jossain tietyssä tilanteessa etc. onhan se kivaa piristystä myös elämään jos vaikka juhlissä iskee himot, niin kertoa se miehelle, se tuo tilanteeseen uutta jännitystä kun molemmat tietää että haluaa mutta ei voi... :)

Alkaa :). Töissäkin usein ajattelen miestäni ja alkaa haluttaa kamalasti.. Tai ihan vaikka ruokaa laittaessa, vaikka lapset häärii ympärillä.Eihän sitä kukaan muu tietenkään mitenkään huomaa. Ajattelen sitten vaan, että kunhan ilta tulee ja lapset nukkuu, ja saa olla kahden miehen kanssa... ;)

Toi on ihan normaalia mulla.. Ei tarvi, ku pikkasen miettiä omaa kultaa, niin sit on jo housut märät.. Oli sitten ketä tahansa lähettyvillä.. Eihän se sitä kato, et missä on ja mitä tekee.. Ensimmäinen lapsemme odottelee vielä masussa ulos tuloa, mutta veikkaan, että halut ilmestyvät ihan puun takaa vielä sittenkin, ku lapsi häärii ympärillä..

Kiva kuulla että on ns. "normaalia"
Mulle kävi noin ja sitten kuten jo mainitsinkin niin säikähdin, kun ajattelin että
jotenkin lapseni läsnäolo sen aiheutti.

Mulla on kyllä diagnosoitu pakko-oireinen häiriö eli jotenkin luulen että
sitä kautta tuo pelko tulee? Siis pelko että on jotenkin seksuaalisesti epänormi ym.

Kommentteja..?

Alkuperäinen kirjoittaja Harmaa nyt:
Kiva kuulla että on ns. "normaalia"
Mulle kävi noin ja sitten kuten jo mainitsinkin niin säikähdin, kun ajattelin että
jotenkin lapseni läsnäolo sen aiheutti.

Mulla on kyllä diagnosoitu pakko-oireinen häiriö eli jotenkin luulen että
sitä kautta tuo pelko tulee? Siis pelko että on jotenkin seksuaalisesti epänormi ym.

Kommentteja..?

Kaikkii asioita ei kannata jäädä kelaileen tolla tavalla. Ja ihan varmasti tuo pakko-oireisuus vaikuttaa sun tapaan ajatella.

Seksuaalinen halu saattaa herätä ihan millon vaan, ihan ilman mitään ärsykkeitä, ei siihen tarvii mitään syitä.

Alkuperäinen kirjoittaja sininsydan:
Toi on ihan normaalia mulla.. Ei tarvi, ku pikkasen miettiä omaa kultaa, niin sit on jo housut märät.. Oli sitten ketä tahansa lähettyvillä.. Eihän se sitä kato, et missä on ja mitä tekee.. Ensimmäinen lapsemme odottelee vielä masussa ulos tuloa, mutta veikkaan, että halut ilmestyvät ihan puun takaa vielä sittenkin, ku lapsi häärii ympärillä..

Hmm... märät pöksyt :p :p

Ei koskaan yhtäkkiä sillä seksiä tekee mieli jatkuvasti. :p

Okei, kerran astuin jonkun terävän jutun päälle ja sattui ihan saatanasti ja silloin ei muistaakseni puoleen minuuttiin käynyt seksi edes mielessä. :whistle:

Alkuperäinen kirjoittaja TriplaIsä:
Ei koskaan yhtäkkiä sillä seksiä tekee mieli jatkuvasti. :p

Okei, kerran astuin jonkun terävän jutun päälle ja sattui ihan saatanasti ja silloin ei muistaakseni puoleen minuuttiin käynyt seksi edes mielessä. :whistle:

Miten tuo kuulostaa niin tutulta B)

Yhteistyössä