T
"tähdenlento"
Vieras
Haluaisin kuulla onko joku haluttomuudesta kärsinyt onnistunut selvittämään henkiset lukot aiheeseen liittyen ja löytänyt halun? Olen itse kärsinyt oikeastaan aina haluttomuudesta, silloinkin kun haluan minulla on todella herkässä estot ja tulee ensimmäisenä mieleen -ei. Inhoan tätä haluttomuutta, todellakin kärsin siitä itse miehestä puhumattakaan (joka onneksi sattuu olemaan maailman ihanin ja ymmärtäväisin, haluaisin vaan ettei hän joutuisi olemaan aina puutteessa vaikka ei itse siitä valitakaan tai painosta minua). Estot on niin kovat että vaikka kuinka päättäisin tietoisesti etten sammuta haluja (joita siis on kyllä ajoittain) vaan haluan haluan haluan vielä illallakin kun lapsi on saatu nukkumaan ja meillä on kahdenkeskistä aikaa. Kaikki "järjestetty" aika tuntuu todella väkinäiseltä enkä koe aitoa halua tuolloin. Kun meillä on seksiä, se on lähes aina ovulaation tienoilla, kun koen aitoa, voimakasta halua. Silloin pidän aidosti seksistä ja koen aina sen tyydyttävänä, mutta jostain syystä jos olen ollut aktiivisena sängyssä koen jälkikäteen häpeää.
Mies tietää mitä tekee, näen jopa muulloin kuin ovulaation aikaan ihan mahtavia unia hänestä ja muistakin jolloin haluan, mutta vaikka heräisin kesken, estot hyppäävät kehiin enkä tee mitään asialle vaan jatkan unia.
Kaipaisin varmasti terapiaa asian käsittelyyn mutta meillä ei mitenkään ole varaa sellaiseen nyt. Olisiko asian kohdanneilla mitään rakentavia neuvoja joilla voisin itsenäisesti edes yrittää käsitellä asiaa ja saada parannusta aikaan.
Pyydän ettei mitään senkun käyt selälleen ja levität jalat, kärsin itsekin tästä haluttomuudesta, ei vain mies.
Mies tietää mitä tekee, näen jopa muulloin kuin ovulaation aikaan ihan mahtavia unia hänestä ja muistakin jolloin haluan, mutta vaikka heräisin kesken, estot hyppäävät kehiin enkä tee mitään asialle vaan jatkan unia.
Kaipaisin varmasti terapiaa asian käsittelyyn mutta meillä ei mitenkään ole varaa sellaiseen nyt. Olisiko asian kohdanneilla mitään rakentavia neuvoja joilla voisin itsenäisesti edes yrittää käsitellä asiaa ja saada parannusta aikaan.
Pyydän ettei mitään senkun käyt selälleen ja levität jalat, kärsin itsekin tästä haluttomuudesta, ei vain mies.