Seksistä!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vi**uuntunut ämmä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vi**uuntunut ämmä

Vieras
Saanko mä lähteä vieraisiin? Pane**aa taas ihan kympillä ja ukko ei vaan anna. Seksielämä alkoi hiipumaan kuopuksen raskausaikana (lapsi nyt 1,5v) ja viimeisen vuoden aikana tuhlasin pienen omaisuuden kaiken maailman hepeneisiin, korkkareihin joista mies tykkää yms yms. Kerran sitte lohkes seksiä niiden avulla ja siitäkin on aikaa kohta vuosi.
Juu tiiän et elämäs on muutakin ku seksi, mutta terve ihminen sitäkin kaipaa hellyyden ohella, en saa edes sitä hellyttäkään. Kännissä saattaa vahingossa pienen pusun pläjäyttää keskelle naamaa...Tää oikeasti on mulle niin iso ongelma jo että mietin eroa tai vieraisiin menoa.
Miehen selitys on vain se ettei huvita. Ei oo vika mussa vaan hänen korvien välissä. Tiedän ettei käy vieraissa. Sanoi se mulle joskus että mene vieraisiin jos niin paljon ahdistaa, ei hän sua sen takia jätä. Musta vaan tuntuu epäreilulta lähteä pelkkää seksiä vonkaamaan jostain ku ainaki mä tarttisin sen tykkäämisen tunteen siihen mukaan. Ei mistään yhen illan jutusta sitä sellasta saa.
Dildotkaan ei jaksa enää innostaa...tylsää puuhaa jatkuvasti yksin :(

Mitäs tekisist tässä tilanteessa?

Alkuperäinen kirjoittaja vi**uuntunut ämmä:
Saanko mä lähteä vieraisiin? Pane**aa taas ihan kympillä ja ukko ei vaan anna. Seksielämä alkoi hiipumaan kuopuksen raskausaikana (lapsi nyt 1,5v) ja viimeisen vuoden aikana tuhlasin pienen omaisuuden kaiken maailman hepeneisiin, korkkareihin joista mies tykkää yms yms. Kerran sitte lohkes seksiä niiden avulla ja siitäkin on aikaa kohta vuosi.
Juu tiiän et elämäs on muutakin ku seksi, mutta terve ihminen sitäkin kaipaa hellyyden ohella, en saa edes sitä hellyttäkään. Kännissä saattaa vahingossa pienen pusun pläjäyttää keskelle naamaa...Tää oikeasti on mulle niin iso ongelma jo että mietin eroa tai vieraisiin menoa.
Miehen selitys on vain se ettei huvita. Ei oo vika mussa vaan hänen korvien välissä. Tiedän ettei käy vieraissa. Sanoi se mulle joskus että mene vieraisiin jos niin paljon ahdistaa, ei hän sua sen takia jätä. Musta vaan tuntuu epäreilulta lähteä pelkkää seksiä vonkaamaan jostain ku ainaki mä tarttisin sen tykkäämisen tunteen siihen mukaan. Ei mistään yhen illan jutusta sitä sellasta saa.
Dildotkaan ei jaksa enää innostaa...tylsää puuhaa jatkuvasti yksin :(

Mitäs tekisist tässä tilanteessa?

Mielipiteitä on monia, mutta suosittelen syrjähyppyä.

Minäkin suosittelen syrjähyppyä.meilläkin nykyään harvoin seksiä ja vaikka mitä teen niin mies aina torjuu mut tuntuu tosi pahalta.mä olen aina se joka vonkaa.Parisuhdeterapiaan ei miehet suostu.

Se oliskin ihanne tilanne että sattuis sellaiset kumppanit yksiin joilla myös samanlaiset seksihalut:) meillä se tilanne että miestä kyllä panettais mutta mua ei pätkääkään....

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Se oliskin ihanne tilanne että sattuis sellaiset kumppanit yksiin joilla myös samanlaiset seksihalut:) meillä se tilanne että miestä kyllä panettais mutta mua ei pätkääkään....

No totta kai tiedän sen ettei aina voi huvittaa mutta musta vuosikin on jo pitkä aika. En minä nyt parista kuukaudesta vielä haloota nostais vaikka harmittais sekin. Ja kun parempaa ei edes ole luvassa...

Kyllä se seksielämä vakituisessa suhteessa kertoo päljon sen hetkisestä tilanteesta. Millainen on parisuhde yleensä? Paljonko kumppaniin satsataan ja paljonko häntä arvostetaan? Yleensa, jos suhde ei ole muutoin kunnossa, ei seksikään kiinnosta. Tietysti on tapauksia esim sairaus, väsymys, ettei pysty seksiin. Vuosi on kyllä jo niin pitkä aika, jos ei sairaudesta ole kyse, että suosittelen pariterapiaa. Onnea matkaan!!!

miksihän muuten naiselle aina ehdotellaan tällaisissa aloituksissa syrjähyppyä oikeutettuna tekona, mutta silloin kun kyse on naisesta jota ei huvita, sanotaan että miehen pitää vaan sietää tilannetta ja arvostaa vaimoaan koska seksi ei ole mikään velvollisuus...