Miehen haluttomuus..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kaalimato
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Kyse tuskin on ujoudesta, ollaanhan me jo ihan alussa (kun vasta opettelimme tuntemaan toisiamme) oltu hyvinkin aktiivisia ja erilaiset aloitteen teot tuli hyvinkin tutuiksi.. Nyt ne on vaan loppunu..

Tuo vihjaileva käyttäytyminen ei ikävä kyllä meillä toimi :( Mies ei yksinkertaisesti tajua että tähtään seksuaaliseen kanssakäymiseen, jos suutelen/hieron reittä tms/näykin.. Jos muita ideoita noiden lisäksi, voin ilomielin kokeilla.. Noita kun oon kokeillu himokkaana, mies on ollut passiivinen ja itse olen menettänyt mielenkiintoni jossain vaiheessa ja kysynyt eikö haluta, vastaa mies ettei tiennyt että "vonkaan".. Aika epätodellinen olo, en kai mä aina voi ryssiä kaikkia..

Elän myös samankaltaisessa parisuhteessa, olen itse mies. Olen itsessäni havainnut että jos nainen on jatkuvasti halukas, minulta alkaa halut hiipumaan. Päinvastoin jos nainen pitää minua puutteessa (kuten yleensä :( ), olen jatkuvasti "valmiissa" tilassa.

Kenties ei makiaa aina mahantäydeltä? Itse en ole keksinyt muuta apukeinoa kasvattamaan tyttöystäväni nälkää kuin erillään oleminen. Työmatkojen takia lähinnä. Muutaman viikon ero virkistää yleensä (hänellä) haluja.

Pahinta näissä parisuhteissa on kun ei se runkkaaminenkaan auta. Monesti illalla runkkaan, mutta aamulla olen taas kiimaisena kopeloimassa heräilevää kaunotartani... yleensä tuloksetta.

Tyttöystävä onkin monesti maininnut että häntäkin varmaan haluttais enemmän jossen miltei päivittäin olisi vonkaamassa. Asian takia ollaan erottukin useaan otteeseen.

Vonkaaminen = bad!

Alkuperäinen kirjoittaja m36:
Olisipa minulla kaltaisesi nainen...

Meillä "naidaan" silloin kun hän haluaa. Siis kerran kuussa. Nainen ottaa kalusta kiinni, runkkaa sitä tai imee. Sitten hän survoo kalun sisäänsä, nai hirmuisella innolla 2 minuuttia ja laukeaa. Kalu ulos ja takaisin muihin puuhiin. Ja taas kuukauden päästä uudestaan.

Jäin vain mietiskelemään sinun kirjoitusta m36 . Miten yrität tehdä aloitteita? Oletko yrittänyt puhua asiasta naisesi kanssa? Ehkä naisesi luulee, että olet tyytyväinen? Ehkä hänkin on kyllästynyt tuttuun rutiiniin ja siksi teette sen vain kerran kuukaudessa? Kiinnitä huomiota tekemiisi aloitteisiin. Pikapanot maistuvat toki usein myös naisille, mutta kunnon pitkät hellät sessiot ovat joskus parempia. Laita hänet rautoihin ja kesytä. Muista tehdä käsityö ensin itselles niin jaksat ehkä paremmin jos edelliskerrasta on jo aikaa.

Älä missään nimessä sorru vieraisiin jos rakastat naistasi kyllä ongelmaasi keinot on!

Käsittääkseni viestiketjun "ongelma" on tavallistakin yleisempi, useimmille tuttu.
Seksualisuuden ylläpitäminen on huomattavasti helpompaa jos ihminen on seksistinen, toiset vaan ovat ja toiset taas ei.
Noh, miten sitten pitää yllä innostusta? Itselläni toimii parhaiten sellainen elämänmuoto ettei jäädä junnaamaan paikoilleen seksualisuudenkaan suhteen.
Koko seksualisuus on kuin tikapuilla nousua, siinä pitää tapahtua "kiipeämistä" ylöspäin, uusilla kokemuksilla ja ennakkoluulottomalla asenteella.

Ihmisen seksualisuutta ei missään nimessä ole "luotu" käytettäväksi jollain määrätyllä tavalla ja määrätyssä paikassa, määrätyllä ajalla. Se meno on tuhoon tuomittu.
Uusiutumista pitää olla niin pään ulko- kuin sisäpuolellakin. Uudet toimintatavat on otettava käyttöön.
Se että oppii tuntemaan toisen "täysin", noin minuutin tarkkuudella, tappaa kyllä kaiken mielenkiinnon yhteis-elämään, ylläreitä pitää olla, niistä muodostuu ne torni-ilmiöt mitä ihminen kaipaa. Torni-ilmiöt jotka tukevat uudistumista.

Kielen käyttöön, kommunikointiin on syytä kiinnittää paljon huomiota. Niin intiimillä, kuin seksiualisuuden alueella, takaiskut ovat erittäin herkässä ja niistä yli pääseminen on työn takana, toisinaan mahdotontakin. Kannustava asenne molemmin puolin on ehdottomasti hyvä asia, vastamäessäkin.
Pitää myös muistaa että ainakin mies tarvitsee iän myötä yhä enemmän "ärsytystä", niin visuaalisesti silmien kautta kuin muutenkin, sitä ei pidä väheksyä.

Tärkeää on myös se, ettei ajauduta liian kauas toisistaan, niin ulkoisesti kuin sisäisestikkään. Itsestään pitää pitää huolta, olla miellyttävän oloinen ja ottaa todesta jos toinen esimerkiksi sanoo että "haluaisin että kiinnittäisit huomiota painoosi, tai muuten ulkoiseen olemukseesi".
Se, että ihminen haluaa toista, on todella hienojakoista hommaa, siinä liikutaan ohuilla seiteillä.

Alkuperäinen kirjoittaja Mies 50:
Käsittääkseni viestiketjun "ongelma" on tavallistakin yleisempi, useimmille tuttu.
Seksualisuuden ylläpitäminen on huomattavasti helpompaa jos ihminen on seksistinen, toiset vaan ovat ja toiset taas ei.
Noh, miten sitten pitää yllä innostusta? Itselläni toimii parhaiten sellainen elämänmuoto ettei jäädä junnaamaan paikoilleen seksualisuudenkaan suhteen.
Koko seksualisuus on kuin tikapuilla nousua, siinä pitää tapahtua "kiipeämistä" ylöspäin, uusilla kokemuksilla ja ennakkoluulottomalla asenteella.

Ihmisen seksualisuutta ei missään nimessä ole "luotu" käytettäväksi jollain määrätyllä tavalla ja määrätyssä paikassa, määrätyllä ajalla. Se meno on tuhoon tuomittu.
Uusiutumista pitää olla niin pään ulko- kuin sisäpuolellakin. Uudet toimintatavat on otettava käyttöön.
Se että oppii tuntemaan toisen "täysin", noin minuutin tarkkuudella, tappaa kyllä kaiken mielenkiinnon yhteis-elämään, ylläreitä pitää olla, niistä muodostuu ne torni-ilmiöt mitä ihminen kaipaa. Torni-ilmiöt jotka tukevat uudistumista.

Kielen käyttöön, kommunikointiin on syytä kiinnittää paljon huomiota. Niin intiimillä, kuin seksiualisuuden alueella, takaiskut ovat erittäin herkässä ja niistä yli pääseminen on työn takana, toisinaan mahdotontakin. Kannustava asenne molemmin puolin on ehdottomasti hyvä asia, vastamäessäkin.
Pitää myös muistaa että ainakin mies tarvitsee iän myötä yhä enemmän "ärsytystä", niin visuaalisesti silmien kautta kuin muutenkin, sitä ei pidä väheksyä.

Tärkeää on myös se, ettei ajauduta liian kauas toisistaan, niin ulkoisesti kuin sisäisestikkään. Itsestään pitää pitää huolta, olla miellyttävän oloinen ja ottaa todesta jos toinen esimerkiksi sanoo että "haluaisin että kiinnittäisit huomiota painoosi, tai muuten ulkoiseen olemukseesi".
Se, että ihminen haluaa toista, on todella hienojakoista hommaa, siinä liikutaan ohuilla seiteillä.

Vittu, mikä selittelijä.