B
b
Vieras
Taas eilen...Mies suuttui, ja lähti nukkumaan toiseen huoneeseen...alan kohta vihaamaan seksiä!!! Mies on vuoden valittanut ( lapsen syntymästä lähtien) kun ei ole enää tarpeeksi seksiä. Seksiä oli yhteen väliin n. 1- 2 kertaa viikossa..en jaksanut...mies suuttui ja suuttui ja hermoili kun seksiä ei ole enempää. Tein parannuksen. Seksiä keskimäärin joka toinen päivä. Mies suuttui yksi kerta kun "torjuin" hänet, kun olin kipeä. Sanoi, että olen huono vaimo, kun en pidä miestä tyytyväisenä. Ja hän on kyllä yrittäny nätisti vihjailla joka ikinen ilta minulle, että olen huono vaimo... Tosi kiva.... Eilen tuli siinä mielessä mielessä minun luo, mutta otin hänen puheistaan niin kovasti nokkiini ja loukkaannuin, ettei mulla kiinnosta seksi enää minkään vertaa. Mies ei ole edes pyytänyt anteeksi tai näyttänyt katuvansa sanojaan!
Mua ärsyttää se, että läheisyyttä ei voi olla, jos ei ole seksiä. Mies ei kuulemma voi olla mun vieressä jos ei ole seksiä. Liian tuskallista...
Mua ärsyttää se, että läheisyyttä ei voi olla, jos ei ole seksiä. Mies ei kuulemma voi olla mun vieressä jos ei ole seksiä. Liian tuskallista...