seksiongelmaiset

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja b
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
B

b

Vieras
Taas eilen...Mies suuttui, ja lähti nukkumaan toiseen huoneeseen...alan kohta vihaamaan seksiä!!! Mies on vuoden valittanut ( lapsen syntymästä lähtien) kun ei ole enää tarpeeksi seksiä. Seksiä oli yhteen väliin n. 1- 2 kertaa viikossa..en jaksanut...mies suuttui ja suuttui ja hermoili kun seksiä ei ole enempää. Tein parannuksen. Seksiä keskimäärin joka toinen päivä. Mies suuttui yksi kerta kun "torjuin" hänet, kun olin kipeä. Sanoi, että olen huono vaimo, kun en pidä miestä tyytyväisenä. Ja hän on kyllä yrittäny nätisti vihjailla joka ikinen ilta minulle, että olen huono vaimo... Tosi kiva.... Eilen tuli siinä mielessä mielessä minun luo, mutta otin hänen puheistaan niin kovasti nokkiini ja loukkaannuin, ettei mulla kiinnosta seksi enää minkään vertaa. Mies ei ole edes pyytänyt anteeksi tai näyttänyt katuvansa sanojaan!
Mua ärsyttää se, että läheisyyttä ei voi olla, jos ei ole seksiä. Mies ei kuulemma voi olla mun vieressä jos ei ole seksiä. Liian tuskallista...

valitettavasti voin sanoa, että meillä suhde kariutui tuohon, kun miehen olisi mielestään pitänyt saada sitä seksiä joka hemmetin päivä ja aina kun sen sitä teki mieli ja ei yhtään ottanut mun mielipiteitäi huomioon. Suuttui jos ei seksiä saanut. Meillä kuitenkin oli seksiä useamman kerran viikossa tavalla tai toisella, mutta kun sitä olisi pitänyt olla koko ajan.

Heh, meillä sama juttu. Olen jopa suoraan sanonut miehelle että seksiä tulis jos läheisyyttäki tulis enemmän. Sehän voisi jopa johtaa seksiin sellainen hyvänä pitäminen. Muttakun ei taju niin ei tajua. Iltasin kysyn että tuleeko jo sänkyyn ja voisko hieroa jne. vastaa aina ei. Sitten ihmettelee miksen koskaan halua ja kun sanoin että eilenkin pyysin sua sänkyyn ni suuttuu kun en ole sanonut suoraan että haluan seksiä... koita sitten siinä selittää että en halunnut seksiä vaan läheisyyttä joka olisi todennäköisesti johtanut seksiin. Miehet on niin tyhmiä!

Pakko laittaa vielä että tää aihe oli kerran Dr.Philissä ja se Phil kysy siltä mieheltä suoraan päin naamaa että ootko sää tyhmä?
Ihan sama ku menis kauppaan vaatimaan ruokaa, kassan takana myyjä sanoo että se maksaa, mut asiakas jäis siihen vaan kiukuttelemaan ku ei saa ostoksiaan ilmaiseksi.
Kyllä mäki jokapäivä yritän pienillä teoilla osoittaa hänelle että hän on tärkeä, ihmetyttää vaan miksei hän voi tehdä samaa minulle. Mun omat vanhemmat elää niin ettei ne ota toistaan huomioon mitenkään, vaan kiusaavat toisiaan, en halua sellaista elämää itselleni.

alkaa itellä ärsyttää tuo seksi- homma jo. mies kitisee, että en harrasta seksiä muutaku silloin ku mää haluan..just joo. Ensinnäkin, mies haluaa aina. Toiseksi seksiä pitäis harrastaa kun kummatki haluaa, ja kolmanneksi, yleensä suostun seksiin kun mies haluaa, vaikka itellä ei kiinnosta.. miehet ei ajattele ku alapäällään!!

Meillä toisinpäin. Mua haluttaisi mutta miestä ei. Miettikää omalle kohdallenne mitä se tekee itsetunnolle kun tulee torjutuksi koko ajan. Miksi sitä antaisi toiselle koko ajan läheisyyttä ja huomiota kun toinen jatkuvasti osoittaa ettei ole hänelle seksuaalisesti haluttava? Eipä hirveästi kiinnosta. Sitten sen haluttavuuden osoituksen hakee muualta.

Voihan sitä haluttavuutta ja sitä että välittää osoittaa muullakin tavalla kuin yhdynnällä. Ja jos se vielä olisi se mikä todennäköisesti johtaa siihen yhdyntään... =)

Olen samaa mieltä NAISEN kanssa. Jos läheisyys rajoittuu seksiin, ei ole kiva. Muuten ei kiinnosta läheillä ellei sen seurauksena ole seksiä...justiinsa joo.
Pitäis antaa asioiden mennä itsestään mihin menee, jos vaikka sitten siihen seksiin. Mutta jos tietää, että toinen on vain sitä yhtä asiaa vailla, niin sekin vie kiinnostuksen seksiin. Ei kai sitä ole pelkkä tyydytyspuu...?

Kertokaa naiset miten te osoitatte miehillenne että he ovat haluttavia? Kun siis kuitenkin annatte monesti pakit seksin suhteen. Mulla tämä ainakin syö itsetuntoa ja voisin kuvitella että miehillä käy samoin.

Mä en usko, että tuollaisen miehelle kun antaa pakit se söisi hänen itseluottamusta VAAN hän on kuin pieni lapsi joka ei saa mitä haluaa ja lähtee kiukuttelemaan. Naiselle se taas voi sen jo tehdäkin, koska yleensähän ajatellaan, että miehet on aina valmiita. Onneks meilläkin mies on jopa valittanut läheisyyden puutteesta eli häntä pitäisi halia jne ei kuulemma pelkkä seksi riitä. Nyt kun sen tiedän, että hän haluaa silittelyä ym niin tottakai hän sitä myös saa, en vaan tajunnut että miehetkin tosiaan kaipaa sitä. Ehkä mulla oli siis aika yksinkertainen käsitys miehistä. Nyt olen raskaana ja seksiä noin kerran viikossa eikä mitään valittelua ole kuulunut ja mies tosiaan tekee itse aloitteen n. kerran viikossa tällä hetkellä ja aina lähden mukaan leikkeihin. Ennen raskautta seksiä oli 2-3 kertaa viikossa molempien tahdosta. Toivottavasti päästään yhteisymmärrykseen taas synnytyksen jälkeenkin asiasta. Hän kuitenkin haluaa, että myös minäkin haluan, ei tykkää ajatuksesta, että vain hänen pyynnön takia "antaisin". En tiedä saako tuollaista b:n kaltaista miestä millään tajuamaan kuinka itsekäs on!

Miksi mies on tässä itsekkäämpi kuin nainen? Jos mennään täysin naisen mukaan niin eikö se nainen ole sitten se itsekäs? Vai eikö sitä vain lasketa kun kyseessä on nainen? Totta kai jokaisella on oikeus kieltäytyä seksistä, mutta yhtä lailla itsekästä on kieltäytyä seksistä jatkuvasti. Valitettavasti erilaiset seksuaaliset halut parisuhteissa ovat erittäin yleisiä, sillä ei ole mitään tekemistä itsekkyyden kanssa. Haluava ja haluamaton ovat kumpikin yhtä itsekkäistä. Seksi on 5% parisuhteesta silloin kun se toimii ja 95% silloin kun se ei toimi.
Mä ymmärrän noita miehiä erittäin hyvin, sitä se on kun panettaa niin että pää HAJOAA!!! Jos samanlaista seksuaalista halua ei ole eikä järjetöntä panetusta, helposti mieltää toisen vain itsekkääksi idiootiksi. Se tunne ei ole sellainen jonka voi itse päättää, halu on kuin ilo ja suru. Mun mielestä aika aliarvioimista miehiä kohtaan ajatella että eihän se miehen itseluottamukselle mitään tee, se nyt vain kiukuttelee... Aivan varmasti syö miehenkin itseluottamusta kun pakit tulee!!

Olisi ihan kiva jos aloittajakin voisi vastata että miten hän osoittaa miehelleen että mies on edelleen haluttava?

[QUOTE="johanna";22152850]Miksi mies on tässä itsekkäämpi kuin nainen? Jos mennään täysin naisen mukaan niin eikö se nainen ole sitten se itsekäs? Vai eikö sitä vain lasketa kun kyseessä on nainen? Totta kai jokaisella on oikeus kieltäytyä seksistä, mutta yhtä lailla itsekästä on kieltäytyä seksistä jatkuvasti. Valitettavasti erilaiset seksuaaliset halut parisuhteissa ovat erittäin yleisiä, sillä ei ole mitään tekemistä itsekkyyden kanssa. Haluava ja haluamaton ovat kumpikin yhtä itsekkäistä. Seksi on 5% parisuhteesta silloin kun se toimii ja 95% silloin kun se ei toimi.
Mä ymmärrän noita miehiä erittäin hyvin, sitä se on kun panettaa niin että pää HAJOAA!!! Jos samanlaista seksuaalista halua ei ole eikä järjetöntä panetusta, helposti mieltää toisen vain itsekkääksi idiootiksi. Se tunne ei ole sellainen jonka voi itse päättää, halu on kuin ilo ja suru. Mun mielestä aika aliarvioimista miehiä kohtaan ajatella että eihän se miehen itseluottamukselle mitään tee, se nyt vain kiukuttelee... Aivan varmasti syö miehenkin itseluottamusta kun pakit tulee!!

Olisi ihan kiva jos aloittajakin voisi vastata että miten hän osoittaa miehelleen että mies on edelleen haluttava?[/QUOTE]

Ja itsekö ei voi itseään tyydyttää?

Kyllä mä annan miehelleni aina(ellen sitten ole oksennustaudissa,40 asteen kuumeessa tms.) vaikkei itsellä tekisikään mieli(tosin tekee lähes aina).
Mutta meillä onkin loistava seksielämä. :D

mulla nous niskavillat pystyyn kun luin teidän juttuja. tuli ex mieleen. se ois halunnu seksiä joka päivä, monta kertaa päivässä. illat se jankkas tunti tolkulla että hän haluaa seksiä, hirmuinen vääntö joka päivä. mulla meni halut kokonaan, aina kun mies tuli viereen ja alkoi hyväillä tiesi että se haluaa vain seksiä. läheisyys tarkoitti vain seksiä, muuten ei voinu hyväillä eikä mitään.

suhde loppui siihen kun mies yksi ilta tuntien vonkaamisen jälkeen yritti raiskata. siitä alkoi kuukausien häiriköinti, joka loppui lähestymiskieltoon ja pahoinpitelyyn.

nyt minulla kunnollinen mies, joka osaa ymmärtää menneisyyteni. alkuun oli hankalaa kun oli tottunut että halailu ja suukottelu tarkkoittaa vain sitä yhtä asiaa. läheisyys oli opeteltava uudelleen.
tekisi mieli sanoa että juoskaa ja lujaa, minä en koskaan voisi luottaa tuollaiseen mieheen.

Eihän tässä b:n suhteessa ollut kysymys, ettei seksiä ole lainkaan. Kerran viikossa on ihan normaali määrä keskivertosuhteessa, välillä enemmän välillä vähemmän. Ehkä tässä niinkuin "johannan" suhteessakin on vääränlaiset ihmiset yhdessä, jos ei sitä toisen haluttomuutta voi ymmärtää, nähdään vaan se oma HALU. Mä en ymmärrä kuka haluaisi seksiä sellaiselta, jota se touhu ei innosta sillä hetkellä. Mulla oli kans joskus sellainen mies, että se ei pystynyt nukkumaan mun vieressä, AINA piti harrastaa seksiä kun sillä seisoi heti kun mentiin sänkyyn. Eihän sellaisesta parisuhteesta mitään tule, välillä tekee mieli olla vaan lähellä ja nukahtaa siihen ilman seksiä. Kuinka usein "johanna" teillä harrastetaan seksiä? Ymmärrän hyvin turhautuneisuuden, jos sitä ei tosiaankaan "saa".

Niin ja tuota b:n juttua piti vielä kommentoida, että jos suhde tosiaan menee siihen toiseen haukkumiseen, sen takia ettei toinen halua joka päivä seksiä, ollaan kyllä suurissa ongelmissa. Miten siinä sitten edes itse haluaa osoittaa toiselle, että olet tosi haluttava, JOS toinen haukkuu, nälvii yms.

Mies haluaa seksia rentoutuakseen, nainen haluaa seksiä kun on rentoutunut...

[QUOTE="johanna";22152880]Onko se sun mielestä ihan sama kuin harrastaa seksiä toisen kanssa?[/QUOTE]

No ei tietenkään ole. Mutta jos toista haluttaa ja toista ei, niin pitäiskö seksiin suostua ihan vaan siks kun kumppani haluaa? Eikö hän, jota halutaa päivittäin voi joskus turvautua omaan apuunsa?

Mun ja exän välit katkes lopulta osittain just siihen, että toinen aina vinkui ja vonkui seksiä ja mikään ei ollu tarpeeksi. Meillä saattoi olla pitkiä aikoja jopa viikkoja ilman seksiä ja kun sain itseni jotenki innostettua siihen, että seksiä oli sit jo kerran jopa kaks viikossa niin siihenkään hän ei ollut tyytyväinen... ongelma siis täytyi jollain tapaa olla hänen päässään..

Itse tein selväks, että jos mun lähelle ei tulla muutaku vonkaamaan niin pysyy sit poissa. Toinen juttu et olin kovin väsynyt kotihommien, töiden ja lastenhoidon arjen keskellä, että yritin selittää et jos ukko vaivautus ees vähän jeesaamaan kotihommissa eikä olettas et mä teen kaiken niin saattas illalla jaksaakkin jotain.. ei menny perille..

kännissä hän sit onnistui mollaamaan ja jopa käymään käsiks sen verran, että ukko sai jäädä.

Nykyään tilanne on vähän toisinpäin tän uuden miehen kanssa. Mä tulen torjutuksi ja se tuntuu kyllä pahalta, että uskon miehistä tuntuvan yhtä pahalta jos torjutaan koko ajan. Mun mies tekee pitkää päivää ja on oikeesti väsynyt iltaisin, mutta itsestä vaan tuntuu välillä että sitä ei vaan enää haluta.. tällä erää vika on mun päässä ja mä olen raskaana niin tiedän, että loukkaannun millon mistäki muutenki ja tilanne korjaantuu kyllä aikanaan :)

Kenenkään ei pidä suostua seksiin muuten kuin silloin kun itsekin haluaa. Nuoren miehen on kuitenkin vaikeata hyväksyä torjuntaa kun itseä haluttaisi joka hetki. Lisäksi vielä ihmisillä on erilainen libido. Keskustelusta pitäisi olla apua, mutta nuoresta miehestä voi kuulostaa kauhistuttavalta, että keskustellaan siitä, että seksiä ei tarvitse saada enempää tai pitää tyytyä vähempään.

Dr. Phil sanoi muistaakseni myös jollekin "ei tarpeeksi seksiä"- miehelle, että yksi hyvä tapa osoittaa naiselle läheisyyttä ja mahdollisesti saada kumppani innostumaan seksiinkin on kotitöiden teko! Se käski miehen puuhata keittiössä ja naisen levätä hetken, niin kuulemma lämpimiä ajatuksia alkaa löytyä. Ihan hauska neuvo.

ja sitten arvon siskot kehtaatte syytt?? vieraissa k?ymisest? tms kun itse pihtaatte? ei vaan ymm?rr?, jos seksiel?m? t?kkii niin valitettavasti koko suhde on aika ep?vakaalla pohjalla. ei kai se j?rvi soutamalla kulu vai ???

Hehheh, voiko tuollaisia Liisoja olla vielä olemassa, heh. Kyllähän se seksielämä tökkii silloinkin, jos naista ei haluta ja vaan velvollisuudenvuoksi suostuu seksiin. Asia pitää nostaa pöydälle ja paras ratkaisu voi olla ero.

Se on jännä, että kun tulee puhe seksistä, niin oletetaan aina, että se nainen antaa aina pakit, joten miehelle on silloin oikeus kiukutella, mutta meilläkin sitä seksiä oli tavalla tai toisella melkein päivittäin ja silti mies kiukutteli, kun se ei saanut sitä seksiä juuri silloin kun se halusi tai juuri sellaista kun se halusi. Mitä väliä sillä vaikka oli lapsen ruoka-aika tai nukkumaanmenoaika tai vaikka se lapsi leikki siinä vieressä, kun miehen oli sitä seksiä saatava just nyt.
Lapsi vielä nukkui meidän kanssa samassa sängyssä, niin sielläkin olisi pitänyt sekstailla silloin kun mies halusi, vaikka jokusen kerran sanoin, että voitaisiinko mennä vaikka tuohon lattialle, niin sehän ei käynyt ja mies suuttui.

Suuttuessaan sitten töni ja satutti, koska hänen mielestään se oli oikeutettua kun minä olin pihtari. Monta kertaa yritin sanoa, että minä haluan läheisyyttä ja hellyyttä, että silloin haluaisin sitä seksiäkin ihan eri tavalla, mutta koskaan en sitä oikein saanut, en edes seksin aikana.

Miehen mielestä minun olisi pitänyt olla aina halukas ja innostunut ja helliä miestä, mutta sen ei tarvinnut tehdä mitään minun hyväkseni, niin ei siinä paljoa kyllä haluta.

Ja mitä mieltä itse olette siitä, että olette menossa yöllä kahden aikaan töihin, niin pitäisi vielä puolilta öin valvoa miehen kanssa ja sekstata, kun mies niin haluaa, välittämättä siitä, että parin tunnin päästä alkaa työt ja ei ole yhtään ehtinyt päivän aikana nukkua.

Moni mies ei tajua sitä, että ei naisille se pelkkä seksi riitä, vaan ne haluaa muutakin läheisyyttä ja huomiota.

Yhteistyössä