Seksinpuute parisuhteessa

Jilli: Meillä vähän sama tilanne...

Tuntuu, että yleisesti on sellainen käsitys että naiset ovat niitä jotka pihtaavat ja miehet puolestaan ajattelevat seksiä koko ajan. Ei pidä yhtään paikkaansa. Kait se on vain persoonakysymys kuinka paljon tarvitsee/haluaa seksiä.

Kun sinulla Jilli on samanlaisia kokemuksia niin oletko yrittänyt tehdä asialle mitään? Itse olen yrittänyt "vietellä" miestäni mutta hän ei kyllä juuri koskaan syty silloin kun minä ehdotan. Ajattelin aluksi, että ehkäpä se on tällainen "saalistaja" juttu että miehen täytyy olla se saalistaja, mutta tarpeeksi monta kertaa pakit saatuani olen luopunut tästäkin teoriasta. Asiasta emme ole juurikaan puhuneet, koska itse tunnen oloni jotenkin epänormaaliksi kun haluaisin seksiä enemmän kuin mieheni. Ja luonnollisesti pakkien saaminen useasti alkaa tuntua itsetunnossa... Aiemmissa suhteissani miehet ovat käyneet vain kuumana jos itse olen ollut aloitteen tekijä... Hämmästyttää tämä nykyinen tilanne siksi. Osaisiko miehet ottaa kantaa asiaan?
 
  • Tykkää
Reactions: leeeya
No joo, olen samaa mieltä, eli persoonalliset erot ovat suuria. Kyse ei niinkään ole sukupuolesta, mutta luulen, että naisilla tuo haluttomuus on yleisempää kuin miehillä.

Hauskaa (tai no, hauskaa ja hauska...), että samassa tilanteessa olevia naisiakin löytyy. Täytyy myöntää, että jossain vaiheessa oli usko kovilla naisen seksuaalisuuteen, mutta tämä antaa toivoa paremmasta. Harmi vaan, että usein tuntuvat nuo vastakkaiset vetoavan toiseen. Eli halukas mies ihastuu vähähaluiseen naiseen ja päin vastoin. Mikähän siinä oikein on??

Parisuhdehan on sellainen, että siinä asiat muuttuvat. Aluksi meilläkin oli seksiä usein ja se oli himokasta, täynnä viritystä ja intohimoa. Hiljalleen kerrat kuitenkin harvenivat, lapsia tuli ja naisen haluttomuus vain kasvoi. Ymmärrän, että lasten ollessa pieniä tämä on ihan "käytäntö", mutta käännöstä parempaan ei ole tullut. Toiselle riittää kerran kuussa (ja säälistä/armosta se toinen kerta..), minulla taas hormoonit hyrräävät niin, että kerran päivässä olisi kiva!

Courtneyn saalistajaviettiin en usko, usein kyse on vain toisen haluttomuudesta. Ja sehän todella syökin sitä omaa seksuallista itsetuntoa, kun toiselta tulee pakkeja pakkien jälkeen.

Ei ole helppoa eikä kivaa kellekään - ei myöskään sille toiselle, johon paineet kohdistuvat. Kai meidän puutteessa elävien pitäisi perustaa joku orgiaklubi tms.. ;)
 
Ensinnäkin: Kannatan orgiaklubia!

Mutta asiaan, normaalitilanteessa ruinaan niin kauan, että saan. Eipä siinä mikään muu auta.

Tuohon meidän herraan kun ei viettely toimi. Kaikkeni olen yrittänyt: lähettänyt viekottelevia tekstiviestejä töihin, soittanut läähätys puheluita (ainakin yrittänyt), makoillu sängyllä viettelevässä asennossa ja hepenissä (tai ilman hepeniä), ehdottanu strippausta yms. mutta ei. Se osaa olla hellä ja ihana ja sulonen, mutta seksi ei vaan luista. Tai siis sitä on vähän, kun sitä on niin se on aivan ihanaa.

En tiiä kyllä mitä tekis, kun himot hyrrää ihan hulluna ja mies vain kohauttelee olkiaan ja selittää kun töissä on rankkaa. Ihme kyllä, on mullakin rankkaa, mut ei mun himot mihinkään katoa.

Katos kun piti kertoa nätisti omia kokemuksia niin aloin tilittämään. Ohops. :p
 
  • Tykkää
Reactions: AnttiTre
Jilli, selvästi olet parhaasi tehnyt - hieno juttu, kyllähän tässä kateeksi miestäsi käy, kun herkkupöytä on eteen katettuna! Me nyt vaan ollaan kaikki niin erilaisia tapauksia, että jos ei hormonit hyrrää, niin minkäs teet. Minäkin olen vaimooni nyt kaikkea yrittänyt, mutta jos ei vaan kiinnosta niiin sitten ei.

Courtney, eihän sen PITÄISI lopahtaa tuossa vaiheessa (optimaalisesti ei milloinkaan!), mutta niinhän sitten vaan tapahtuu ja kaikkia v***ttaa. Mulla on ainakin sellainen kokemus, ettei se siitä koskaan takaisin nousuradalle lähde, mutta mistäs sitä ikinä tietää.

Kukapa EI vieraisiin pöytiin vilkuilisi, kun puute ahistaa oikein tosissaan. Sehän on sitten jokaisesta itsestään kiinni, mitä sen kanssa sitten tekee. Ja usein ne parisuhdekokonaisuudet ovat niin monipuolisia ja -mutkaisia, ettei asioihin helppoja ratkaisuja ole. Ehkä anonyymien puutteellisten orgiaklubi ry? ;)
 
Niinpä. Ei ne komistukset minnekkään katoa, vaikka rupeaakin vakituiseen parisuhteeseen. Varsinkin kun on bi-seksuaali, niin sitä silmänruokaa on kaksinverroin enemmän, kuin heteroilla. :p Isännän kanssa tulee kyllä välillä katottua tyttöjen pyllyjä ihan kimpassakin.
 
  • Tykkää
Reactions: jkkkk ja greeneyes
Ei varsinaisesti vaivaa, sillä molemmat ollaan suht aktiivista sorttia, mutta kyllä meillä minä vielä se aktiivisempi osapuoli olen jonka tekee useammin mieli. Miehelle riittää kerran päivässä eikä aina tarvii edes sitä, se voi olla muutaman päivänkin ilman, mä alan kiipeillä seinille 3 päivän tauon jälkeen ja normaalistikin tekee mieli monta kertaa päivässä.
 
:( Kateeks käy, Kyllä meillä on hiljaista eikä vaimoa kiinnosta, ei sitten koskaan. Hiljaista on ollut siitä saakka kun lapsi viisi vuotta sitten syntyi. Harvaan on lakanat sen jälkeen heiluneet. No ei voi sanoa ei koskaan, mutta kyllä se vaan on mun mielestä vähän jos edellistä kertaa ei muista ja taukoa saattaa olla parikin kuukautta välissä. :(
Ja varsinkin kun itseä "panettas" vaikka joka ilta niin kyllä välillä saa oikeesti miettiä miten tuskansa hoitaa ja mitä tekis kun jokainen vastaan tuleva nainen näyttää "kiihottavalta". Ja kun ei meilläkään ole ikää vielä neljääkymmentä kummallakaan, et millä sais vaimon innostuu seksistä uudelleen. Kertokaa nyt, Mitä te "aktiiviset" naiset oikein syötte? :)
 
Viimeksi muokattu:
Ongelma oli se, että kun nainen on halukkaampi joutuu kokemaan usein "pakkeja" kun mies ei syty yrityksistä huolimatta. Mutta meidän kohdalta ongelma ratkesi, kun otin härkää sarvista ja keskustelimme tästä mieheni kanssa. Hän ei ollut itse tajunnutkaan, että olisi antanut minulle usein pakkeja ja asia on nyt kunnossa. Seksin määrä on lisääntynyt kyllä mukavasti ;) Ja onhan se vaan niin yksilöllistä kuinka usein haluaa seksiä... Se täytyy vaan hyväksyä :) Meillä kyllä myös laatu korvaa määrän ;) 2-3krt/vko on kuitenkin ihan ok määrä myös minulle. (aiemmin n.kerran viikossa)
 
Oi voi, olisin onnellinen jos saisin seksiä edes kerran viikossa...meillä sitä on n. 3-4 viikon välein, välillä parin kuukauden taukoja. Olen siis nainen, ja se "pihtaaja" on mieheni... Seksin ja ylipäätään kaikenlaisen läheisyyden puute vetää mielen ja naiseuden ja ihan kaiken tosi matalaksi, kaipaan välillä ihan kauheasti miestäni ja hänen kosketustaan, ja kerron sen hänelle myös mutta ei hän vain tunnu tajuavan - tai sitten ei välitä. Hän ei kaipaa pussailua ja halailua muutenkaan kuten minä...

Ollaan kolmekymppisiä ja meillä on kaksi lasta. Omat haluni eivät ole muuttuneet miksikään lasten saannin myötä, miehellä sen sijaan ovat. Hän vetoaa väsymykseen ja stressiin jne mutta uskon että tosiasiassa ei vain halua minua :/. Seksi on hyvää silloin kun sitä on.... En jaksa nykyään enää vongata tai yrittää vietellä, sitä vain tuntee itsensä naurettavaksi kun toinen repeää nauramaan omille yrityksille. Silloin kun hänellä itsellään on panetuspäivä niin olettaa automaattisesti että minulle sopii, kun kerta olen kyltymätön...jos olisin kyltymätön, olisin lähtenyt tästä suhteesta jo aikaa sitten!

Silloin kun mies haluaa, niin hän olettaa että minulle riittää houkuttimeksi se että hän kulkee alasti kotona tai se että hän vain kiipeää päälle. Vaikka olenkin puutteessa, ei se tarkota että olisin jotenkin pysyvästi kiihottunut tms! Olen alkanut epäillä yhteiselomme tulevaisuutta, ja haaveilen välillä miehestä joka haluaisi minua, ja pitäisi hyvänä, pussaisi ja rutistaisi. En edes muista miltä se tuntuu, kun mies _haluaa_ ja käy kuumana, ja kärttää seksiä... olen niin kateellinen naisille, jotka voivat päättää antavatko vai ei... :(
 
Alkuperäinen kirjoittaja PeppiPitkätos;25012298:
Olen alkanut epäillä yhteiselomme tulevaisuutta, ja haaveilen välillä miehestä joka haluaisi minua, ja pitäisi hyvänä, pussaisi ja rutistaisi. En edes muista miltä se tuntuu, kun mies _haluaa_ ja käy kuumana, ja kärttää seksiä... olen niin kateellinen naisille, jotka voivat päättää antavatko vai ei... :(
Mä tein eksän kanssa sen että lähdin. Enkä ole päätöstäni katunut. Meillä tästä keskusteltiin enemmän ja vähemmän aktiivisesti nelisen vuotta, mutta mies ei nähnyt ongelmaa tai suostunut myöntämään sitä. Sitten aloin uhkailla vieraissa käymisellä ja lopulta toteutin uhkaukseni. Sen PITI olla vain itsetunnon nostatusta, kokeilla että vieläkö jollekulle kelpaa mutta sitten tulin siihen tulokseen että en pysty/halua enää jatkaa ja kerroin miehelle pettäneeni ja sanoin että haluan eron. Nyt olen onnellinen. Sinkkunakni sain enemmän kuin edellisessä suhteessa ja sinkkuna sitä puutteessa oloa kestääkin paremmin kun tietää tavallaan että kukaan ei ole "velvollinen" kanssasi sekstaamaan kun ei ole suhdetta ja toisaalta kukaan ei pyöri kotona niin että tekisi mieli repiä siltä vaatteet pois ja käydä kimppuun...
 
PeppiPitkätos, kuulostaa kyllä aika ikävältä teidän tilanne :( Mitenkäs olisi parisuhdeterapia? Itse olen kerran käynyt ja sieltä sai kyllä erittäin hyviä avaimia ratkaista parisuhdeongelmia. Seksi ainakin minun mielestäni kuuluu olennaisena osana parisuhteeseen! Tai seksuaaliterapeutilla käynti?
 
Siis, mitä helevettiä? Nuorisokilellä WTF?
On siis olemassa naisia jotka eivät saa suhteessa tarpeeksi seksiä... Minen ymmärrä, ko mihethän noin perusluonteeltaan on sitä aina vaila. Miten se viettely ei onnistu - onko mies homo, vai tyhmä?
 
Tähän on pakko ottaa kantaa.
Kuten sanot, mieshän on saalistaja ja haluaa saada sen mitä "metsästää" ja jos kotona on tuttu + turvallinen nainen, se ei miehen haluja ehken tyydytä.
Jos sulla on pokkaa kääntää tilanne toisin päin niin olet voittaja. Otat sie miehen.
Käytännön oppi täsä: Houkuttelet ukon alasti (sauna / suihku / tms.) ja käyt lähelle. Pyydät saippuoimaan selän jne. Pyydät vähän hieromaan lantiota ennenko meette kattomaan telkkua ja isket kiinni. Kieli / sormi anaalialueella tekee kuule jopa heteromiehelle ihmeitä.
 
  • Tykkää
Reactions: fryer79

Yhteistyössä