Vaivaako muita pareja sellainen ongelma että nainen on halukkaampi kuin mies?
Viimeksi muokattu:
En tiedä onko se vaiva mutta meillä vaimo haluaisi joka ilta. Itselle riittäisi ehkä nykyään jo vähempikin ( 2-3 kertaa /vko) Ollaan oltu yhdessä n.26v.Vaivaako muita pareja sellainen ongelma että nainen on halukkaampi kuin mies?
En näe ongelmaa...?Vaivaako muita pareja sellainen ongelma että nainen on halukkaampi kuin mies?
Mä tein eksän kanssa sen että lähdin. Enkä ole päätöstäni katunut. Meillä tästä keskusteltiin enemmän ja vähemmän aktiivisesti nelisen vuotta, mutta mies ei nähnyt ongelmaa tai suostunut myöntämään sitä. Sitten aloin uhkailla vieraissa käymisellä ja lopulta toteutin uhkaukseni. Sen PITI olla vain itsetunnon nostatusta, kokeilla että vieläkö jollekulle kelpaa mutta sitten tulin siihen tulokseen että en pysty/halua enää jatkaa ja kerroin miehelle pettäneeni ja sanoin että haluan eron. Nyt olen onnellinen. Sinkkunakni sain enemmän kuin edellisessä suhteessa ja sinkkuna sitä puutteessa oloa kestääkin paremmin kun tietää tavallaan että kukaan ei ole "velvollinen" kanssasi sekstaamaan kun ei ole suhdetta ja toisaalta kukaan ei pyöri kotona niin että tekisi mieli repiä siltä vaatteet pois ja käydä kimppuun...Alkuperäinen kirjoittaja PeppiPitkätos;25012298:Olen alkanut epäillä yhteiselomme tulevaisuutta, ja haaveilen välillä miehestä joka haluaisi minua, ja pitäisi hyvänä, pussaisi ja rutistaisi. En edes muista miltä se tuntuu, kun mies _haluaa_ ja käy kuumana, ja kärttää seksiä... olen niin kateellinen naisille, jotka voivat päättää antavatko vai ei...