Seksin puute ajaa vieraisiin

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mies-37
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

mies-37

Vieras
Itselläni on sellainen tilanne että käytän kaikki tilaisuudet seksiin kauniiden naisten kanssa hyväkseni, joita tulee useampia viikottain.
Vaimoni kanssa harrastan sitten seksiä kerran pari kuussa jolloin hänellä alkaa oikeasti kutkuttaa.

Ennen vonkasin seksiä kun itse halusin mutta vaimo ei, ja se oli sellaista epätyydyttävää seksiä jossa vaimo ei ollut mukana vaan minä tein kaikki työt. Syyksi vaimo sanoi että hänellä on liikaa stressiä ja kotitöitä jotka väsyttävät, ja vielä lasten hoitaminen. Pikku hiljaa aloin tehdä kaikki ne työt joista vaimo valitti ja päätin että eukolle pitää antaa energiaa jotta jaksaa sängyssäkin. No siitä huolimatta että lopulta tein työni lisäksi oikeastaan kaikki kotityöt ja mitä vain voi keksiä, vaimo oli silti yhtä haluton seksiin.

Tämän jälkeen päätin hakea seksiä muualta ja mahdollisimman usein. Nyt tilanne on hyvä, eli vaimolta saan "laatuseksiä" silloin kuin harvoin häntä oikeasti haluttaa ja lisäksi saan kiihkeää seksiä yhden illan jutuista ja useammalta vakituiselta rakastajattarelta. Olen tottunut suhteen alussa seksiin päivän-parin välein, ja nyt saan sitä haluamaani tahtiin. Kaiken lisäksi epäsäännöllisissä seksisuhteissa seksi on sellaista josta pidän, eli naiset ovat oikeasti halukkaita ja tekevät juttuja joita vaimoni ei alkumetsästyksen jälkeen ole tehnyt tai suostu tekemään.

Rakastan edelleen vaimoani (ja haluan häntä myös seksuaalisesti), vaikka tuntuu että hänen puoleltaan rakkaus on toisenlaista. Minulle hän riittäisi pelkästäänkin jos seksielämä toimisi vilkkaammin ja kokeilunhaluisemmin. Rakkauden ja lasten takia en tietenkään viitsi erota, koska seuraavakin suhde voisi olla alussa seksin osalta metsästysajan näyttelyä ja ajautua samaan tilanteeseen. Naisista suurin osa kun tuntuu menettävän halunsa pidemmän suhteen aikana kun ensihuuma ja metsästys on päättynyt. No nyt menee hyvin, enkä edes tunne syyllisyyttä asiasta.

Yhden illan suhteessa ja "metsästäessään" nainen antaa kaikkensa seksissä, mutta parisuhteessa muuttuu laamaseksi lehmäksi, vaikka rakkaalle miehelle sitä rasiaa pitäisi jakaa. Ikävä totuus.

Yhden illan suhteessa ja "metsästäessään" nainen antaa kaikkensa seksissä, mutta parisuhteessa muuttuu laamaseksi lehmäksi, vaikka rakkaalle miehelle sitä rasiaa pitäisi jakaa. Ikävä totuus.

AP kirjoittaa niin kovin samoja tuntoja kuin minulla on ollut.

Vonkasin seksiä ja läheisyyttä -03 ja -04, johon sain vastauksena, että "miehet vain haluavatt enemmän seksiä kuin naiset" ja "jatkuva viikottainen vonkaaminen / kysely vain ahdistaa ja saa haluamaan vielä vähemmän".

Aloin sitten hoitamaan perheemme pyykkivuoria (vaikka vaimo oli kotona äitiysvapaalla) ja kaupassakäyntejä (jotka hoidan edelleen), kun luulin työkuorman keventämisellä olevan vaikutusta seksin haluamiseen ja harrastamisen frekvenssiin.
Huomattuani ettei sillä ollut merkitystä jätin pyykkäämisen ja olen vain koettanut oppia tulemaan toimeen ilman - tai no ei nyt ihan ilman - pari, kolme kertaa kuussa on saantia, mutta olen päättänyt etten kerjääkkään enää.
Ainahan pakottavan tarpeen tullen voi itseään helpottaa käsinkin.

Sen verran vanhanaikainen olen kuitenkin, etten ole vielä vieraaseen syliin hakeutunut kun kuitenkin rakastan vaimoani ja mielestäni se olisi väärinn myös lapsiamme kohtaan.

No, aika näyttää minne suuntaan asia muuttuu - tinginkö periaatteistani vaiko muuttuvatko olosuhteet kotona.

Itseäni kummastuttaa etenkin se, että itse olen jo 39 ja vaimo vasta 34 - kuvittelisin että naisella tuossa iässä on hormoonitoiminta vilkkaimmillaan ja halutkin herkässä.
Epäilen, että hormonikierukka saattaa olla haluttomuuden syynä, vaimo tosin väittää että horminikierukan hormonimäärät ovat pienemmät kuin pillereissä eikä sillä voi olla vaikutusta haluamiseen.
Hän haluaakin laittaa uuden heti keväällä, kun nykyisen vaikutusaika päättyy, koska kuukautiset ovat lyhentyneet 1½ viikosta pariin kolmeen päivään.

Mielelläni kuulisin muiden mielipiteitä ja kokemuksia - etenkin tietysti naisten : )

Ei tuossa auta muu kuin muijan vaihto tai sivuhoidot. Naisen geeneissä on jo se että vakiosuhde ei enää tunnu, vaan geenit haluavat vierasta perimää. Siksihän nainen antaa uuden suhteen alussa aina kubällä jopa asioita jotka vakikumppanin kanssa ovat kiellossa, siis yleensä perse ja nielu. Kaikki käy kun uutta geeniperimää halutaan, mutta geenit määräävät että kiihko laantuu aika nopeasti varsinkin lasten jälkeen. Sitten kelpaa vain uusi meisseli sisään jotta saadaan vaihtelua lapsikatraan geenistöön.

Kommentoin nyt lähinnä nimimerkille mies 39, sillä muut tuntuvat olevan enemmän tai vähemmän liioiteltuja ja kenties hieman provosoiviakin kirjoituksia, sillä totuushan on se, että NORMAALIN parisuhteen, jossa kaikki on hyvin ja jossa rakastetaan toisiaan, yksi kulmakivistä on seksi. Kumpikaan ei "vonkaa" eikä kumpikaan "pihtaa", vaan seksi on iloinen asia ja osa jokapäiväistä elämää. Yhden illan jutuista en voi sanoa mitään, kun en ole sellaisia harrastanut, sillä minulla monipuolinen seksi kuuluu nimen omaan parisuhteeseen.

Eli mies -39, onko vaimosi ollut aina sellainen, ettei hän niinkään välitä seksistä? Olen kuullut, että sellaisia on niin miehissä kuin naisissakin : ) eli jos hän kuuluu tällaiseen ihmisryhmään, sille ei sitten varmasti voi mitään : (

Mutta jos hän on mahdollisesti äitiyden myötä muuttunut aiempaa vähemmän seksistä kiinnostuneeksi, syitä voi olla monia. Jotkut naiset ovat tietysti aluksi hurjan väsyneitä ja paikatkin voivat olla synnytyksen jälkeen pitkään kipeät. Lapsenhoito väsyttää ja ne ajat, kun saa olla "vapaalla", kaatuu puolikuolleena sänkyyn nukkumaan. Lisäksi hän voi kokea itsensä epämiellyttäväksi ja epäesteettiseksi, jos raskaudesta on jäänyt kiloja - tai voi kuvitella, että niitä on jäänyt vaikkei olisikaan.

Eli tuo, että osallistut kotitöihin, on jo hieno juttu ja ehkä sinun kannattaisi kehua vaimoasi kauniiksi, haluttavaksi jne ja pitää hyvänä muutenkin, suudella, hieroa hartioita, halailla, ottaa kainaloon nukkumaan, ellet tällaista jo teekin. Saada naisesi tuntemaan, että hän on edelleen kaunis, haluttu ja ennen kaikkea NAINEN : )

Alkuperäinen kirjoittaja näin se ikävä kyllä on:

Ai jaa... Minä olen sitten poikkeus. Olen ollut mieheni kanssa seitsemän vuotta. Alussa olin ujo ja arka, enkä suostunut läheskään kaikkeen mitä mies varovaisesti ehdotti. Vuosien mittaan olen muuttunut paitsi itsevarmemmaksi ja kokeilunhaluisemmaksi, myös halukkaammaksi. Osaltaan tämä on varmasti omaa eroottista kasvamista, mutta osaltaan ihanan, kärsivällisen ja taitavan mieheni ansiota. Kyllähän sitä joskus tulee vieraastakin haaveiltua, mutta oma kulta on kuitenkin paras.

Alkuperäinen kirjoittaja kysymykksii:
Oletteko jatkaneet seksinpuutteen takia pettäjät tuota peliä pitkänkin aikaa?
En usko että se mitään hyvää tuo, sama juttu aina sivusuhteissa: alussa on ihanaa ja pettäjä luulee olevansa joku nero, suorastaan jumalasta seuraava kuun on niin "näppärä" ja osaa kusettaa kaikkia osapuolia niin mojovasti. Mutta vuosien myötä alkaa maistua paskalle kaikki : sekä seksi että paskanpuhuminen. Syyllisyys ja itseinho tulee teille uniinne, pikkuhiljaa alkaa vaikuttamaan ulospäin käytökseenne.
Jossain vaiheessa jäätte kiinni. Väsytte jatkuvaan olan yli kurkkimiseen menoissanne.
Luulette että pettäminen auttaa teitä ja vaimojanne kukoistamaan, mutta antakaappa kun saa selville niin repeää kaksinkertainen helvetti.
Jatkunut tätä on jo useita vuosia, alkoi vaimon ystävättäristä ja kun huomasin menekkiä olevan lisäsin volyymia. Itse nautin hyvästä ja erinomaisesta seksistä ja nykyään ilman syyllisyydentunteita. Tietenkin riski tartuttaa vaimoon sukupuolitauti on olemassa koska haluan ilman kumia kuten vaimon kanssa olen tottunut. No valitsen terveitä naisia joten riski on pienehkö. Sivusuhteita ei tarvitse hoidella edes salaisesti ja olan yli kurkkien, vaan olen hoitanut työn/harrastusten kautta ajankäytön läpinäkyvästi.