Seksin pituus?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja MindWill
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

MindWill

Vieras
Kuinka kauan teidän (miesten ja naisten) mielestä seksin pitäisi kestää ennenkuin mies tulee?

Onko se jokin että kun nainen on saanut 2 orgasmia suunnilleen 15min?
Vai missä tämä kulkee?

Eihän se varmasti ole jokaisen kohalla aina sama! Mutta jotain marginaalia?
Kun mietin kestänkö itse tarpeeksi kauan :)

Voiko jotain orgasmi lukua tai minuuttien määrää kukaan heittää.

Eli kuinka paljon naisen on saatava ennenkuin halut on täytetty?
Ja miehen toki :)

Kuinka kauan teidän (miesten ja naisten) mielestä seksin pitäisi kestää ennenkuin mies tulee?

Vai missä tämä kulkee?

Kyl mun seksi kestää ainakin koko ikäni..................

Viimeksi muokattu:

Vai missä tämä kulkee?

Naisen pitää saada "tarpeeksi". Jokainen nainen itse tietää ja määrittelee sen. Todennäköisesti monen naisen tarpeeksi on aikalailla kiinni kumppanin tietotaitotasosta, elää sen mukaan. Tämä arvio perustuu omiin kokemuksiin.

Viimeksi muokattu:
En tiedä kuinka yleistä se on että olen kuullut useampien naisten valittavan nuoruudessani siitä että mies laukeaa liian nopeasti. Minulla kävi sitten niin kun kuulin sitä usein että kehittelin systeemiä että en laukeaisi liian nopeasti. Niin jo hyvin nopeasti jo alle 25 vuotiaana kun nain pystyin pidätttäytymään laukeamisesta kokonaan kun harjoittelin myös yksin. Nyt en sitten pysty laukeamaan enää vaikka haluaisinkin se kehon toiminto on tullut jotenkin automaattiseksi. Tosin minulle oli sekin hieman pettymys kuinka vähän aikaa naiset yleensä jaksavat naida yhteenmenoon.

Minä kun en nyt laukea vaikka rynkyttäisin tunnin täysillä vaikka muna on kovana. Vain kaksi kertaa olen saannut yhdynnässä ja olen lähemmäs 40v

En tiedä kuinka yleistä se on että olen kuullut useampien naisten valittavan nuoruudessani siitä että mies laukeaa liian nopeasti. Minulla kävi sitten niin kun kuulin sitä usein että kehittelin systeemiä että en laukeaisi liian nopeasti. Niin jo hyvin nopeasti jo alle 25 vuotiaana kun nain pystyin pidätttäytymään laukeamisesta kokonaan kun harjoittelin myös yksin. Nyt en sitten pysty laukeamaan enää vaikka haluaisinkin se kehon toiminto on tullut jotenkin automaattiseksi. Tosin minulle oli sekin hieman pettymys kuinka vähän aikaa naiset yleensä jaksavat naida yhteenmenoon.

Minä kun en nyt laukea vaikka rynkyttäisin tunnin täysillä vaikka muna on kovana. Vain kaksi kertaa olen saannut yhdynnässä ja olen lähemmäs 40v

Jätä munat toiminnon ulkopuolelle ja kokeileppa kyrvällä kyntää, rynkyttele sillä, notta...

Viimeksi muokattu:

Vai missä tämä kulkee?

Naisen kiihoittuminen kestää noin 13 min ja siitä kun jatketaan niin orgasmi tulee tai on tulematta riippuen naisesta. Ennen kuin toinen orgasmi on mahdollinen tarvitaan hieman pidempi aika, jotta saavutetaan riittävä kiihottuneisuus ja sitten mahdollinen orgasmi. Tuo mainitsemasi 15 min on mielestäni aika lyhyt aika. Tutustu googlaamalla tietoja naisen orgasmista ja sen fysiologiasta niin tiedät mistä puhutaan. Eihän sinua vain ole huumassasi huijattu?

Viimeksi muokattu:
Naisen kiihoittuminen kestää noin 13 min ja siitä kun jatketaan niin orgasmi tulee tai on tulematta riippuen naisesta. Ennen kuin toinen orgasmi on mahdollinen tarvitaan hieman pidempi aika, jotta saavutetaan riittävä kiihottuneisuus ja sitten mahdollinen orgasmi. Tuo mainitsemasi 15 min on mielestäni aika lyhyt aika. Tutustu googlaamalla tietoja naisen orgasmista ja sen fysiologiasta niin tiedät mistä puhutaan. Eihän sinua vain ole huumassasi huijattu?

Taidat luulla tietäväsi kaiken naisen orgasmista? Ehkä kirjoitat itsestäsi tai naisestasi. No jokatapauksessa olet väärässä kun väität ettei toinen orgasmi ole mahdollinen ennenkuin "hieman pidenpi aika"on edellisestä orgasmista. Hehe. Entäpä kun niitä tulee sarjana muutaman kymmenen sekunnin tai minuuttien aikana, jopa kymmenen tai enemmän?

Viimeksi muokattu:
Alkuperäinen kirjoittaja jänkäjoonas1943;11071579:
Naisen pitää saada "tarpeeksi". Jokainen nainen itse tietää ja määrittelee sen. Todennäköisesti monen naisen tarpeeksi on aikalailla kiinni kumppanin tietotaitotasosta, elää sen mukaan. Tämä arvio perustuu omiin kokemuksiin.

Nunnukamies kirjoittaa asiaa, taas. Naisen pitää saada "tarpeekseen" seksiä, hyvää seksiä. Lisäksi nainen rakastaa uusia ideoita, hienosti esiintuotuina ja oikein naista lukien. Nainen on niin herkkä "soitin" ettei siinä itsekkäät junttimiehet tai seksielämää huonosti tuntevat "minä-miehet" saa biisiä soitettua loppuun kun nainen jo lähtee etsimään uutta soittajaa.

Yhteistyössä