seksilelujen käyttö..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Hmm..
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Geishakuulat aina hyvin pestynä on vaan hyvä asia.Siis jos pääasiallinen tarkoitus oisi treeni.En kyl tiiä onko hupikäyttönä haittaa vai ei.Itse aion hankkia kyseiset kuulat treenikäyttöön.

Kuulissa on muistaakseni joku tietty aika (oisko ollu 3 kk) minkä jälkeen niitä ei suositella käytettävän. Sauvaa voi käyttää niin paljon ja pitkään, ku yhdyntääki harrastaa eli jos hyvältä tuntuu niin loppuun asti. Puhtaus tietty tärkeetä. Itellä ainaki ensimmäisen aikana himot oli niin korkeella, että oli pakko viihdyttää itteä myös sauvalla.

En ole mistään kuullut ettei kuulia saisi käyttää raskauden aikana? Miksei? Kun lantionpohjalihasten treeniä kuitenkin suositellaan.

Ja kaikkialla muualla on sanottu että seksileluja saa kyllä käyttää, kunhan ei puhuta mistään S/M tyyppisestä liian rajusta touhusta. Puhtaudesta tietysti on hyvä huolehtia.

Jesh. Kuulat on vaan hyödyksi ja seksilelut iloksi, kun vain hygieniasta pitää huolen. Taisinpa minä toissa päivänäkin vähän sauvailla ;-) Pysyy mieli virkeänä.

Minulla oli geishakuulat käytössä jo ennen raskautta, ja olen jatkanut niillä ihan normaalisti edelleen. Neuvolass suosittelivatki tätä kysyessäni. Tietysti se puhtaus kaikessa (myös sauvan käytössä) on tärkeää.

Olen käyttänyt huoletta hieromasauvaa ja kysyin seksikaupasta puhdistusohjetta:saippua ja vesi riittävät.
Hygieniasta kun olen aika tarkka,niin olen tilannut Josefssonin-vaatekuvastosta desinfioivaa puhdistusainetta,10e 100ml.

Tottakai ""leluja"" voi käyttää, mut tietysti on muistettava hygienia. Yleensäkin jos aattelee ni sauva ja muut ""lelut"" on varmasti puhtaampia kuin miehen penis.
Kuulia voi käyttää raskauden alussa, muistelen että se oli toi 3kk mut sit en muista et mikä siin oli ettei suositella sen jälkeen. Muita viihdykkeitä voi kyl käyttää niin kauan ja paljon kun vain hyvältä tuntuu. =)

Et sauvaillaan ja nautitaan ihan rauhas. =o)

Yhteistyössä