Seksifantasioita jakoon

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja ybbdf:
Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:
Alkuperäinen kirjoittaja emsi:
Siis se on totta, että iso osa naisista fantasioi raiskauksesta. Pakko kai se on uskoa. Kai se on sitä biologiaa sitten. Olen pettynyt. Itse miehenä tykkään hellistä jutuista ja söpöilystä. Nooh kai mullekin joku nainen vielä löytyy. Raiskausjuttuihin en kyllä lähe.

Ei se tarkota että haluaa raiskausta vaikka fantasioi semmosista jutuista.

Jaa. Fantasiat ovatkin vain fantasioita. Hyvä.

Niinpä. Mä luulin, että kaikki pedofiilit raiskaa pikkutyttöjä. Ne oliki vaan fantasioita. Onneksi!

Alkuperäinen kirjoittaja hfkmj:
Alkuperäinen kirjoittaja ybbdf:
Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:
Siis se on totta, että iso osa naisista fantasioi raiskauksesta. Pakko kai se on uskoa. Kai se on sitä biologiaa sitten. Olen pettynyt. Itse miehenä tykkään hellistä jutuista ja söpöilystä. Nooh kai mullekin joku nainen vielä löytyy. Raiskausjuttuihin en kyllä lähe.

Ei se tarkota että haluaa raiskausta vaikka fantasioi semmosista jutuista.

Jaa. Fantasiat ovatkin vain fantasioita. Hyvä.

Niinpä. Mä luulin, että kaikki pedofiilit raiskaa pikkutyttöjä. Ne oliki vaan fantasioita. Onneksi!

Pöh. Fantasiat fantasioina ja tosi totena. Pedot ei liity tähän.

Netti on pulloillaan tietoa naisten raiskausfantasiasta, joka ei ole "raiskaus" oikeastaan ollenkaan koska nainen itse määrittää fantasiassa ketkä häneen käyvät käsiksi ja miten. Luulen henk.koht. että tarve tulla "otetuksi" johtaa tuollaiseen fantasiaan ja jos on ns. tossukka mies, kahta kauheammin.

Oma fantasiani on tulla alistetuksi komean, turvallisen miehen kanssa. Hän saisi minut venyttämään rajojani, pakotettua niihin juttuihin joita en uskaltaisi edes ehdottaa päivänvalossa (mutta joita tahtoisin kokeilla).

No tosiaan se raiskaus haave varmaan useimmilla kuitenkin on sellanen, että on sovittu hyvännäkösen uroon kanssa että se ottaa vähän kovemmin ottein..... en mä ainakaan haaveile että joku spuge raiskaa mut puskassa...... *oksennus*
Ja vaikka haaveilen tuosta "raiskauksesta" niin en mä joka kerta sitä halua vaan useimmin sitä hellää seksiä ja söpöilyä.

Musta on kiva naida naista kun oon vihainen tai teen hänet vihaiseksi. Otan syliin väkisin ja repeän vaatteet pois häneltä hmm hmm. Olin nussinut naisen kanssa puolitoista tuntia. kiinnostaako ?

Mun fantasiat on yleensä insestisiä, seksi on muuten ihan tavallista panemista. Yleensä isät tai papat nussii teini-ikäsiä tyttöjä röyhkeesti.
EN TODELLAKAAN TOIVO ETTÄ KUKAAN OIKEASTI joutus tuollasta kokemaan, enkä ole itsekään kokenut. Mutta ne on vaan fantasioita. Hävettää itteäkin että on tollasia fantasioita, en tiiä mistä ne tulee.

Alkuperäinen kirjoittaja hävetys sentään;22726738:
ps. Musta muuten "come to daddy" ja "who's your daddy" on kauhean irstaita sanontoja.

Yksi nainen oli anellut tuttavamiestä yhdenillanjutussa sanomaan sängyssä tätä naista leluksi, huoraksi ja pyytänyt noita "kuka on isäs" juttuja. :o oli meinannu into lopahtaa

Yksi nainen oli anellut tuttavamiestä yhdenillanjutussa sanomaan sängyssä tätä naista leluksi, huoraksi ja pyytänyt noita "kuka on isäs" juttuja. :o oli meinannu into lopahtaa

Vävy kertoi yhdestä vanhasta yhden illan jutustaan:
Sanoi, että siinä vaiheessa kun neito pyysi vävytintä laittamaan vispilän sisälleen, vävy tajusi lopullisesti olevansa aivan väärässä paikassa, väärään aikaan, väärän ihmisen kanssa.
:D

väkisinmakaaminen minullakin. Sillä tavalla että se ei ole joku kidnappaaja raiskari vaan komea MÄÄRÄTIETOINEN mies joka vaan ottaa mut koska ... Tahtoo niin :) kiusoittelee ja sen sellasta, sitomistakin esim.

Mun fantasiamaailmani täytyy piiska-aiheisista pohdinnoista. :) Ei mitään sm- ja ruoskasettiä, mulla ei pitäisi pokka. Mutta semmoinen "tuhman tytön laittaminen aisoihin" polvilla poikittain joko ilman ajatustakaan seksistä ja miksei toisaalta seksiäkin perään, sytyttää. Onneksi meille hörhöille on oma foorumi olemassa, ei tarvitse yksin kärvistellä ajatuksineen :)

Mun fantasiamaailmani täytyy piiska-aiheisista pohdinnoista. :) Ei mitään sm- ja ruoskasettiä, mulla ei pitäisi pokka. Mutta semmoinen "tuhman tytön laittaminen aisoihin" polvilla poikittain joko ilman ajatustakaan seksistä ja miksei toisaalta seksiäkin perään, sytyttää. Onneksi meille hörhöille on oma foorumi olemassa, ei tarvitse yksin kärvistellä ajatuksineen :)

minäkin ajattelen usein tuollaisia vastaavia. Piiskaajana yleensä opettaja tai naapurin mies, joku jonka luona olen siivoojana tai autokoulun opettaja. Mielikuvituksen tuotteita. Mikä foorumi?

Joku poliisi tai palomies kun opettaisi vähän vitsalla tai nahkaremmillä käytöstapoja, niin olisin varmasti kilttiä tyttöä pitkän aikaa. Tai noh, ehkä pienen rajallisen ajan ainakin, mikäli olisin "vaarassa" joutua uudestaan piiskan alle...

Yhteistyössä