Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja ybbdf:Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:Alkuperäinen kirjoittaja emsi:Siis se on totta, että iso osa naisista fantasioi raiskauksesta. Pakko kai se on uskoa. Kai se on sitä biologiaa sitten. Olen pettynyt. Itse miehenä tykkään hellistä jutuista ja söpöilystä. Nooh kai mullekin joku nainen vielä löytyy. Raiskausjuttuihin en kyllä lähe.
Ei se tarkota että haluaa raiskausta vaikka fantasioi semmosista jutuista.
Jaa. Fantasiat ovatkin vain fantasioita. Hyvä.
Alkuperäinen kirjoittaja hfkmj:Alkuperäinen kirjoittaja ybbdf:Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:Alkuperäinen kirjoittaja emsi:Siis se on totta, että iso osa naisista fantasioi raiskauksesta. Pakko kai se on uskoa. Kai se on sitä biologiaa sitten. Olen pettynyt. Itse miehenä tykkään hellistä jutuista ja söpöilystä. Nooh kai mullekin joku nainen vielä löytyy. Raiskausjuttuihin en kyllä lähe.
Ei se tarkota että haluaa raiskausta vaikka fantasioi semmosista jutuista.
Jaa. Fantasiat ovatkin vain fantasioita. Hyvä.
Niinpä. Mä luulin, että kaikki pedofiilit raiskaa pikkutyttöjä. Ne oliki vaan fantasioita. Onneksi!
Alkuperäinen kirjoittaja Lilith Le Mort:Useamman miehen kanssa.![]()
Alkuperäinen kirjoittaja emsi:Siis se on totta, että iso osa naisista fantasioi raiskauksesta. Pakko kai se on uskoa. Kai se on sitä biologiaa sitten. Olen pettynyt. Itse miehenä tykkään hellistä jutuista ja söpöilystä. Nooh kai mullekin joku nainen vielä löytyy. Raiskausjuttuihin en kyllä lähe.
Alkuperäinen kirjoittaja hävetys sentään;22726738:ps. Musta muuten "come to daddy" ja "who's your daddy" on kauhean irstaita sanontoja.
Yksi nainen oli anellut tuttavamiestä yhdenillanjutussa sanomaan sängyssä tätä naista leluksi, huoraksi ja pyytänyt noita "kuka on isäs" juttuja.oli meinannu into lopahtaa
Yksi nainen oli anellut tuttavamiestä yhdenillanjutussa sanomaan sängyssä tätä naista leluksi, huoraksi ja pyytänyt noita "kuka on isäs" juttuja.oli meinannu into lopahtaa
Vävy kertoi yhdestä vanhasta yhden illan jutustaan:
Sanoi, että siinä vaiheessa kun neito pyysi vävytintä laittamaan vispilän sisälleen, vävy tajusi lopullisesti olevansa aivan väärässä paikassa, väärään aikaan, väärän ihmisen kanssa.
![]()
Vävy kertoi yhdestä vanhasta yhden illan jutustaan:
Sanoi, että siinä vaiheessa kun neito pyysi vävytintä laittamaan vispilän sisälleen, vävy tajusi lopullisesti olevansa aivan väärässä paikassa, väärään aikaan, väärän ihmisen kanssa.
![]()
Mun fantasiamaailmani täytyy piiska-aiheisista pohdinnoista.Ei mitään sm- ja ruoskasettiä, mulla ei pitäisi pokka. Mutta semmoinen "tuhman tytön laittaminen aisoihin" polvilla poikittain joko ilman ajatustakaan seksistä ja miksei toisaalta seksiäkin perään, sytyttää. Onneksi meille hörhöille on oma foorumi olemassa, ei tarvitse yksin kärvistellä ajatuksineen
![]()
minäkin ajattelen usein tuollaisia vastaavia. Piiskaajana yleensä opettaja tai naapurin mies, joku jonka luona olen siivoojana tai autokoulun opettaja. Mielikuvituksen tuotteita. Mikä foorumi?