seksielämästämme

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vaimo
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mulle tuli mieleen että jos mies tulee nopsaan niin pitääkö sitä heti lääkäriin mennä? Eikö hänel ole mielenkiintoa lopettaa hetkeks siinä vaiheessa kun tuntee että alkaa tulemaan( meillä tuo ainakin toimii loistavasti )? Vai onko se pano miehelle sellain..kassien tyhjennys vaan? :/

Mun mielestäni hyvä parisuhde ja seksi ei välttämättä kuulu yhteen. Pariskunnalla voi olla hyvä parisuhde ilman että siihen kuuluu seksi lainkaaan tai tosi harvoin. Nyky-yhteiskunta vaan on siin seksikeskeinen ettei mikään muu merkitse mitään. Jos ihmisillä on muuten hyvä olla eikä seksittömyydestä kärsi kumpikaan niin silloin elämä on mallillaan. Ei siitä tarvitse kärsiä huonoa omaatuntoa jos seksi on jossain välissä pakkopullaa,joskus vaan on kausia jolloin ei vaan jaksa kiinnostua petipuuhista vaan esim. nukkuminen vie voiton=)

Alkuperäinen kirjoittaja oho:
Mun mielestäni hyvä parisuhde ja seksi ei välttämättä kuulu yhteen. Pariskunnalla voi olla hyvä parisuhde ilman että siihen kuuluu seksi lainkaaan tai tosi harvoin. Nyky-yhteiskunta vaan on siin seksikeskeinen ettei mikään muu merkitse mitään. Jos ihmisillä on muuten hyvä olla eikä seksittömyydestä kärsi kumpikaan niin silloin elämä on mallillaan. Ei siitä tarvitse kärsiä huonoa omaatuntoa jos seksi on jossain välissä pakkopullaa,joskus vaan on kausia jolloin ei vaan jaksa kiinnostua petipuuhista vaan esim. nukkuminen vie voiton=)

Parisuhde ilman seksi on platoninen.
Eli siis mahdollinen, mutta en tiedä yleisyyttä.

Seksi on MUN mielestä parisuhteen voimavara. Ja HOX!! PARISUHTEEN, en kannata irtosuhteita. Ne tekee vaan hallaa...

Alkuperäinen kirjoittaja oho:

olen osittain kyllä samaa mieltä, mutta minusta kyllä hyvään ,normaaliin parisuhteeseen kuuluu seksi. se tekee siitä nimenomaan parisuhteen.. erikseen sitten on se että on kausia kun ei huvita jne, se on normaalia. mutta että seksiä ei olisi ikinä.hmm. lieneekö kuitenkaan yleistäkään.

Hyvään parisuhteeseen kuuluu seksi. Kyllä se näin vain on. Kaikki jotka selittää muuta on valehtelijoita. Ja ei tarkoita sitä että pitää panna vaikka olisi pikkulapsiaika tai sairas tai vanhus.