pienirintaisille kysymys

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja miettii hän
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Eipä tisut saa yleensä mitään huomiota. Nyt ollut poikkeustilanne, ku olen raskaana, ja tisut kasvaneet niin mieskin jopa huomas ne ja rupesi puristelemaan rakastelun aikana. Oli kivaa...

Alkuperäinen kirjoittaja itsetunnossa ongelmia?:
Alkuperäinen kirjoittaja miettii hän:
antaako miehenne huomiota teidän rinnoille esim seksin aikana? mun mies ei,tuntuu kun niitä ei olisi ollenkaan.joskus silloin tällöin vähän puristaa,mutta ei seksin aikana,mutta mies ei halua kyllä että silikoonit ottaisin.

joillekin naisille ei sitten ole mikään hyvin mitä mies tekee. jos mies hivelis rintoja koko ajan valittaisit siitäkin.. "on mussa muutakin kuin rinnat!" "tuntuu että se halveksuu mun pieniä rintoja kun koko ajan on niissä kiinni!!"

Ei sitä nyt ihan noinkaan tartte tulkita. Mun ex-mies ei juuri koskaan hyväillyt rintojani, siis oikeasti EI JUURI KOSKAAN. Ja silloinkin kun hyväili, niin ei kovin antaumuksella. Mulle taas rinnat ovat aika erogeeninen alue ja nautin rintojeni huomioinnista ja hyväilystä. Eikä niitä nyt ole tietenkään pakko olla koko ajan koskemassa, mutta jos edes JOSKUS. Musta se on ihan puolison huomioimista, että koskettaa häntä kuten hän toivoisi.

Enkä itse asiassa ole tulkinnut asiaa niin, että syy olisi ollut rintojeni koossa. Luulen, ettei ex-miestäni vaan suuremmin kiinnostanut rinnat. Tai sitten ainakaan mun rinnat.

Yhteistyössä