seksiasut

  • Viestiketjun aloittaja Virkistystä
  • Ensimmäinen viesti
Virkistystä
Olen naimisissa oleva nainen ja mielestäni seksi touhuilussa on ollut liika pitkä tauko,syynä stressi,työt yms.Ja nyt haluaisin herättää seksi elämän uudestaan,mutta haluaisin jotain uutta ja erikoista.Joten jos nainen ostaa itselleen jotain tuhmaa asua niin onko se liian tyhmää ja häpeällistä? Kuinka moni nainen ostaa itselleen tälläisiä seksiasuja? Että katsotaanko seksi asua ostavaa naista kieroon?
 
Rohkeasti vaan
Alkuperäinen kirjoittaja Virkistystä;11003458:
Olen naimisissa oleva nainen ja mielestäni seksi touhuilussa on ollut liika pitkä tauko,syynä stressi,työt yms.Ja nyt haluaisin herättää seksi elämän uudestaan,mutta haluaisin jotain uutta ja erikoista.Joten jos nainen ostaa itselleen jotain tuhmaa asua niin onko se liian tyhmää ja häpeällistä? Kuinka moni nainen ostaa itselleen tälläisiä seksiasuja? Että katsotaanko seksi asua ostavaa naista kieroon?

Vastaan noihin kahteen viimeiseen kysymykseesi. Kun menet sex-shoppiin, joka myy alusasuja ja katselet sitten ympärillesi niin huomaat, että ympärilläsi on eri-ikäisiä naisia,miehiä ja pariskuntia. Erotiikka tai sex liikkeet ovat kauppoja siinä missä muutkin liikkeet, ne ovat vain erikoistuneet seksi tarvikkeisiin. Kukaan ei edes kiinnitä putiikissa sinuun huomiota, koska olet vain yksi asiakas muiden asiakkaiden joukossa. On aivan samantekevää vaikka ostaisit termospullon kokoisen dildon, suklaisen siittimen, babydoll-asusteen, raipan, käsiraudat jne. Rohkeasti vaan ja unohda pääsi sisällä olevat pelkotilat/häpeät, koska et tee mitään väärää. Me käymme mieheni kanssa yhdessä ostoksilla ja seksimessuilla, suosittelen.
 
Minämies
Alkuperäinen kirjoittaja Virkistystä;11003458:
Olen naimisissa oleva nainen ja mielestäni seksi touhuilussa on ollut liika pitkä tauko,syynä stressi,työt yms.Ja nyt haluaisin herättää seksi elämän uudestaan,mutta haluaisin jotain uutta ja erikoista.Joten jos nainen ostaa itselleen jotain tuhmaa asua niin onko se liian tyhmää ja häpeällistä? Kuinka moni nainen ostaa itselleen tälläisiä seksiasuja? Että katsotaanko seksi asua ostavaa naista kieroon?

No en kyllä näe muuta kuin positiivista jos asuja ajattelit ostaa. Asuja on naisilla vaikka kuinka, eikä niissä kaupoissa ole sen ihmeellisempää kuin jossain ruokamarketeissakaan.
Ja katson kyl että jos mies ei hyväksy seksiasuista naista niin onpa ahdasmielinen.......
Päinvastoin olen miehenä kokenut enemmän kuin yhden kerran että olen vissiinkin jotenkin kieroutunut kun olen naiselle tuonut asenteeni seksiasuihin.
Ei muuta kuin kauppaan rohkeasti ja näytä miehellesi naisen elkeet ;)
 
Jos
et halua mennä kauppaan ostoksille, voit tilata netin kautta haluamasi tuotteet kotiisi asti huomiota herättämättä. Seksiväline, asustemyymälöitä on monia.
Ei kun tilaamaan ja nauttimaan seksistä.
 
transtyttö
Alkuperäinen kirjoittaja Virkistystä;11003458:
Olen naimisissa oleva nainen ja mielestäni seksi touhuilussa on ollut liika pitkä tauko,syynä stressi,työt yms.Ja nyt haluaisin herättää seksi elämän uudestaan,mutta haluaisin jotain uutta ja erikoista.Joten jos nainen ostaa itselleen jotain tuhmaa asua niin onko se liian tyhmää ja häpeällistä? Kuinka moni nainen ostaa itselleen tälläisiä seksiasuja? Että katsotaanko seksi asua ostavaa naista kieroon?

Syntiä se on. Muut pitää sinua huorana ja saatanan riivaamana. Sinun lapsiasi kiusataan työpaikalla tai koulussa. Muut lestadiolaiset sanoutuvat sinusta irti. Perkele kurkistaa silmistäsi.
Sinun ikäisesi nainen ei tarvitse kuin virsikirjan, kupin teetä ja piparkakun. HÄPEÄISIT!!
 
Make
et halua mennä kauppaan ostoksille, voit tilata netin kautta haluamasi tuotteet kotiisi asti huomiota herättämättä. Seksiväline, asustemyymälöitä on monia.
Ei kun tilaamaan ja nauttimaan seksistä.
Minä olen nuori mies ja vanhempi nainen käy ostamassa naisten vaatteita kun en itse kehtaa. Tahtoo katsella kun pukeudun verkkosulliin korseteihin mitä ja mitä tuo. Yleensä haluu katsella ilman housuja ja kun seisoo, sitten pitää maksaa luonnossa ostokset päällä mikä kiihotta eukkoa.
 
Viimeksi muokattu:
Lorelei_Lee
Ihmiset mieltää kai seksi-asut -määritteen hieman eri tavalla. Joidenkin mielestä ne on nimenomaan erotiikkaliikkeden tarjoamia nimenomaan seksileikkeihin tarkotettuja asuja, joidenkin mielestä seksiasuja on mitkä tahansa naiselliset vaatekappaleet, joita saa esimerkiksi naisten alusvaate-osastolta.

Itse olen käyttänyt aina vain näitä viimeksi mainittuja, ja ostanut alusvaatteenikin vaikkapa Sokoksen naisten osastolta taikka ns. tavallisesta asusasu-liikkeestä, ja ihan nättejä sängyssäkin pidettäviä vaatteita niistä löytynyt ja miehetkin tykänneet. :)
 
Onnistuva mies.
Ihmiset mieltää kai seksi-asut -määritteen hieman eri tavalla. Joidenkin mielestä ne on nimenomaan erotiikkaliikkeden tarjoamia nimenomaan seksileikkeihin tarkotettuja asuja, joidenkin mielestä seksiasuja on mitkä tahansa naiselliset vaatekappaleet, joita saa esimerkiksi naisten alusvaate-osastolta.

Itse olen käyttänyt aina vain näitä viimeksi mainittuja, ja ostanut alusvaatteenikin vaikkapa Sokoksen naisten osastolta taikka ns. tavallisesta asusasu-liikkeestä, ja ihan nättejä sängyssäkin pidettäviä vaatteita niistä löytynyt ja miehetkin tykänneet. :)
Pitää paikkansa, sillä kyllä ne tavalliset alusasut kiihottavat ihan riittävästi.
 
Viimeksi muokattu:
Paisi jos
Viimeksi muokattu:
kokemuksia
Paitsi jos olet aina panostanut alusasuihin, niin silloin on siirryttävä erityisliikkeisiin. Olen kuullut joskus sanonnan, miksi rakatajattarilla on aina kauniimpia, pienempiä ja seksikkäämpiä alusasuja kuin vaimoilla. Miettikääpä sitä.

Jep, aivan joka päivä ei vuoskausia maistu hernekeittokaan. Siitähän tässä loppujen lopuksi on kysymys, uudesta, rohkeammasta ja mahdollisesti tuhmemmasta........... eikö?
 
Viimeksi muokattu:
pekka
[kiva lueskella seurata mitä kivaa täällä käsitelläänkään hyvä juttuQUOTE=Lorelei_Lee;11006193]Ihmiset mieltää kai seksi-asut -määritteen hieman eri tavalla. Joidenkin mielestä ne on nimenomaan erotiikkaliikkeden tarjoamia nimenomaan seksileikkeihin tarkotettuja asuja, joidenkin mielestä seksiasuja on mitkä tahansa naiselliset vaatekappaleet, joita saa esimerkiksi naisten alusvaate-osastolta.

Itse olen käyttänyt aina vain näitä viimeksi mainittuja, ja ostanut alusvaatteenikin vaikkapa Sokoksen naisten osastolta taikka ns. tavallisesta asusasu-liikkeestä, ja ihan nättejä sängyssäkin pidettäviä vaatteita niistä löytynyt ja miehetkin tykänneet. :)[/QUOTE]
 
Jätä vaatteet
Alkuperäinen kirjoittaja Virkistystä;11003458:
Olen naimisissa oleva nainen ja mielestäni seksi touhuilussa on ollut liika pitkä tauko,syynä stressi,työt yms.Ja nyt haluaisin herättää seksi elämän uudestaan,mutta haluaisin jotain uutta ja erikoista.Joten jos nainen ostaa itselleen jotain tuhmaa asua niin onko se liian tyhmää ja häpeällistä? Kuinka moni nainen ostaa itselleen tälläisiä seksiasuja? Että katsotaanko seksi asua ostavaa naista kieroon?

Nakupelle on aina nakupelle.
 
Kalle A.
Alkuperäinen kirjoittaja Virkistystä;11003458:
Olen naimisissa oleva nainen ja mielestäni seksi touhuilussa on ollut liika pitkä tauko,syynä stressi,työt yms.Ja nyt haluaisin herättää seksi elämän uudestaan,mutta haluaisin jotain uutta ja erikoista.Joten jos nainen ostaa itselleen jotain tuhmaa asua niin onko se liian tyhmää ja häpeällistä? Kuinka moni nainen ostaa itselleen tälläisiä seksiasuja? Että katsotaanko seksi asua ostavaa naista kieroon?
Opettelisit iso ihminen edes yhdyssanat.
 
Älä häpeile turhaan
Alkuperäinen kirjoittaja Virkistystä;11003458:
Olen naimisissa oleva nainen ja mielestäni seksi touhuilussa on ollut liika pitkä tauko,syynä stressi,työt yms.Ja nyt haluaisin herättää seksi elämän uudestaan,mutta haluaisin jotain uutta ja erikoista.Joten jos nainen ostaa itselleen jotain tuhmaa asua niin onko se liian tyhmää ja häpeällistä? Kuinka moni nainen ostaa itselleen tälläisiä seksiasuja? Että katsotaanko seksi asua ostavaa naista kieroon?
Siinä ei todellakaan ole mitään tyhmää tai häpeällistä jos haluaa elvyttää seksielämäänsä. Päinvastoin, se on monen toive, mutta harvalla on kanttia toteuttaa fantasioitaan.

Seksiasut ovat yksi parhaista tavoista saada hiipunut seksielämä leimahtamaan uudelleen liekkeihin. Jos kynnys seksikauppaan menemiselle on liian korkea, niin useimpien liikkeiden tuotteiden tilaus onnistuu kätevästi netin kautta.

Oman kokemuksen mukaan tuotteet toimitetaan paketeissa, joista ei käy ilmi sisällön luonteesta mitään. Toisin sanoen yksityisyys säilyy.
 
mikko
Ihmiset mieltää kai seksi-asut -määritteen hieman eri tavalla. Joidenkin mielestä ne on nimenomaan erotiikkaliikkeden tarjoamia nimenomaan seksileikkeihin tarkotettuja asuja, joidenkin mielestä seksiasuja on mitkä tahansa naiselliset vaatekappaleet, joita saa esimerkiksi naisten alusvaate-osastolta.

Itse olen käyttänyt aina vain näitä viimeksi mainittuja, ja ostanut alusvaatteenikin vaikkapa Sokoksen naisten osastolta taikka ns. tavallisesta asusasu-liikkeestä, ja ihan nättejä sängyssäkin pidettäviä vaatteita niistä löytynyt ja miehetkin tykänneet. :)
 

Yhteistyössä