Seksiä nukkuvalle

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Mulla on sellainen fantasia (jonka aion kyllä mieheni kanssa toteuttaakkin), että antaisin hänelle luvan kosketella minua kun nukun. Ja tietenkin mennä lopulta loppuun asti. Onko muilla kokemuksia? Koska olette heränneet? Vai voisiko koko homma mennä unissa?

Entäs jos ootte huomattavassa humalassa, jopa sammuneet?

Minua tämmöset jutut oman mieheni kanssa kiinnostaisi, mutta olisi kiva kuulla kokemuksia vastaavasta. Siis sellaisissa tapauksissa, että hommista sovittu.
 
vierailija
Ennen vanhaan, 90-luvulla vielä, oli aika yleistä, että ios joku tyttö sammui bileissä, oli ns. vapaata riistaa. Kuullostaa varmaan kamalalta ja raiskaushan se on, mutta tuskinpa montaa juttua noista on nostettu. Tiedän useitakin tämmösiä tapauksia..

Ja aika usein tuli kommenttia, että "oma vika" etc...
 
ÄijienÄijä
Vanhaan aikaan tosiaan tuommoista tapahtui. Vaikka olenkin tämmöinen kalkkeutunut sovinistisika, niin jotain rajaa silti. Kyllä tuo vääräksi jo silloin tiedettiin. Muistan kyllä on joskus laivalla joku heebo tuli sanomaan, että hediän hytissään on sammunut muija että pääsee sitä pökkimään jos maksaa 100 markkaa. Tuli siitä ilmoitettua laivan henk.kunnalla mutta epäilempä että mitään tapahtu.

Poijaat kanssa tehneet toisilleen kaikkia kivoja juttuja "vanhaan hyvää aikaan". Sammuneelle saatettiin perseeseen työntää joku esine etc. Nykyään raiskaus sekin.
 
ALOITTAJA__
No yksi asia mikä tuossa on se, että koska herää. Vai "äkeekö unta seksista" vai miten se menee. Itse näen välillä hyvin realistisia seksiunia. Ne ovat todella kiihottavia.

Ja ei ollut tarkoitus että tässä keskustellaan raiskauksista.
 
Kun olin parisuhteessa niin heräsin silloin tällöin siihen, että mies on työntymässä sisääni - kyllä siihen aina herää ja haluaa mukaan.
Itsekin olen tehnyt niin, että olen hoidellut ilokepin pystyyn miehen nukkuessa ja istahtanut päälle - on ollut aina mieleinen herätys miehelle.
Joskus taas aamulla kun heräsin niin huomasin että olin ihan mällissä. :giggle:
Mies oli hoidellut itseään ja roiskinut päälleni. Kerran heräsin siihen, että hän laittoi ilokepin käteeni ja tuli siihen.
Olen itsekin katsellut ja kosketellut miestäni hänen nukkuessa samalla kun hyväilen itseäni oohon.

Ei tämä ole parisuhteessa mielestäni yhtään erikoista.



Voi että kaipaan sitä tunnetta kun rakastaa ja himoitsee toista ihan älyttömästi!
 
  • Rakkaus
Reactions: m1es
vierailija
Kun olin parisuhteessa niin heräsin silloin tällöin siihen, että mies on työntymässä sisääni - kyllä siihen aina herää ja haluaa mukaan.
Itsekin olen tehnyt niin, että olen hoidellut ilokepin pystyyn miehen nukkuessa ja istahtanut päälle - on ollut aina mieleinen herätys miehelle.
Joskus taas aamulla kun heräsin niin huomasin että olin ihan mällissä.
Mies oli hoidellut itseään ja roiskinut päälleni. Kerran heräsin siihen, että hän laittoi ilokepin käteeni ja tuli siihen.
Olen itsekin katsellut ja kosketellut miestäni hänen nukkuessa samalla kun hyväilen itseäni oohon.

Ei tämä ole parisuhteessa mielestäni yhtään erikoista.

Voi että kaipaan sitä tunnetta kun rakastaa ja himoitsee toista ihan älyttömästi!
Rietasta menoa ollut sulla.

Etlös sä ole sanonut ettei sulla ole enää aikaa miehelle?
 
vierailija
En kyllä tiedä missä helkkarin porukoissa olet elänyt, mutta ei taatusti ole ollut ok normaalien ihmisten keskuudessa. Suurintaan jossain alkoholisti- huumepiireissä.

Mun kaveri raiskattiin lukiobileissä -90. Oli sammunut ja bileiden ulkopuolinen vierailija oli tuohon syyllistynyt. Eihän sekään poliisille saakka edennyt, mutta teko kyllä tuomittiin.
(y)
 
Rietasta menoa ollut sulla.

Etlös sä ole sanonut ettei sulla ole enää aikaa miehelle?
Ei kuitenkaan minun mielestä mitään paheellista, säädytöntä tms. mitä nyt riettaalla voisi helposti kuvata, vaan ihan rakkautta ja himoa.

Eipä ole ei. Silti kaipaa sitä tunnetta, mutta assosioin ainoastaan edelliseen mieheeni - hänen kanssaan seksiasiat olivan maanpäällinen taivas.
 
vierailija
No en ihan hevillä jättänyt. Kaikki kivet käänsin mitä kykenin.

Lyhyestä virsi kaunis: hänellä oli sellainen ongelma minkä kanssa en voinut elää.
Pitäisi avata aiheesta toinen ketju, mutta ehkä se korostaisi asiaa vain liikaa. Mutta miksi käytät tästä asiasta kiertoilmaisuja? Olet puhunut päihdeongelmasta. Olen päätellyt, että päihde ei ole alkoholi (ainakaan ainoastaan). Voisin melkein päätellä, että se ei oo tuo nykyään paljon puhuttu mieto huume. Toki ymmärrän ettei viitti palstalla huudella asioista, jotka ovat laittomia.

Ymmärrän, että asia ei oo mieluinen puheenaihe. Mutta minä tunnen kahdenlaisia huumeriippuvaisia: Kuolleita ja ongelman voittaneita (tai ainakin sen kanssa suht. menestyksellisesti taistelevia.). Siis oliko sun ex niin syvällä noissa hommissa, että suunnilleen meni noihin piireihin etc.

Tunnen myös pajon ihmisiä, jotka ovat elämänsä aikana käyttäneet pieniä määriä huumeita ja se ei ole heitä ongelmiin syössyt. Tätäkään ei sovi unohtaa. Semmonen ihminen jolla ei ole pahimpia mahdollisia taipumuksia tai muuten hallitsee elämää, ei ole suuria riskejä. Tämä toki vain oma mielipide ja omia kokemuksia.
 
  • Tykkää
Reactions: Lispetti
Mua ei haittaa herätä kesken unien seksihommiin, toki sillä varauksella ettei nyt joku tuntematon ole asialla. Siinä tapauksessa ihan kamala asia.
Humalaista, joka on sammunut, ei kyllä mielestäni saisi mennä paneskelemaan.
 
Pitäisi avata aiheesta toinen ketju, mutta ehkä se korostaisi asiaa vain liikaa. Mutta miksi käytät tästä asiasta kiertoilmaisuja? Olet puhunut päihdeongelmasta. Olen päätellyt, että päihde ei ole alkoholi (ainakaan ainoastaan). Voisin melkein päätellä, että se ei oo tuo nykyään paljon puhuttu mieto huume. Toki ymmärrän ettei viitti palstalla huudella asioista, jotka ovat laittomia.

Ymmärrän, että asia ei oo mieluinen puheenaihe. Mutta minä tunnen kahdenlaisia huumeriippuvaisia: Kuolleita ja ongelman voittaneita (tai ainakin sen kanssa suht. menestyksellisesti taistelevia.). Siis oliko sun ex niin syvällä noissa hommissa, että suunnilleen meni noihin piireihin etc.

Tunnen myös pajon ihmisiä, jotka ovat elämänsä aikana käyttäneet pieniä määriä huumeita ja se ei ole heitä ongelmiin syössyt. Tätäkään ei sovi unohtaa. Semmonen ihminen jolla ei ole pahimpia mahdollisia taipumuksia tai muuten hallitsee elämää, ei ole suuria riskejä. Tämä toki vain oma mielipide ja omia kokemuksia.
Valitettavasti mä tunnen/tiedän eniten niitä joilla ei ole voimia/halua lopettaa. Oli sitten kyse kannabiksesta tai muista päihteistä. Kokonaan lopettaneita olen nähnyt erittäin harvoin. AA tai NA-ryhmissä joissa kävin joskus katsomassa menoa uteliaisuuttani ja ehkä etsimässä jotakin, on sitten eri lukunsa.
Olen itse päihdeperheestä kotoisin joten en ole mikään keltanokka asian suhteen, vaikka en itse päihdeongelmainen olekaan. Uskon osaavani katsoa asiaa monesta eri näkövinkkelistä.

Ongelmat exällä on tosi syvällä. Hänelle on tapahtunut elämässä asioita jotka vainoaa, hän turruttaa itseään päihteillä.
Niin syvällä hän oli, että suhde ei tullut enää kyseeseen. Jo se, että luottamus katosi oli iso pala purtavaksi. Ilman luottamusta ei ole suhdettakaan.

Mietin pitkään olisinko voinut jatkaa suhdetta edes jollain tasolla, mutta tulin lopulta päätökseen katkaista välit kokonaan - mitä nyt koira kulkee muutaman kerran vuodessa meidän välillä. Tuntuu, että päätös oli tuskainen mutta ainoa oikea.

Ihan kaikkia ihmisiä ei voi auttaa. Ja, näillä resursseilla en kyennyt investoida yhtään enempää. Se on monen asian summa, että päihderiippuvainen pääsee selville vesille. Nyt ei palaset loksahdelleet kohdalle suotuisin tavoin, valitettavasti.
 
  • Surullinen
Reactions: Elena777
En koskaan koe, missä olin nukkumassa, ja mieheni kosketti minua, koska aina kun hän tekee liikkeen, minä aina herään ja jatkan. hah hah. Mutta luulen, että jos se on yksi fantasioistasi, luulen, että voit leikkiä koko ajan ja antaa hänen tehdä mitä hän haluaa.
 
vierailija
Ongelmat exällä on tosi syvällä. Hänelle on tapahtunut elämässä asioita jotka vainoaa, hän turruttaa itseään päihteillä.
Niin syvällä hän oli, että suhde ei tullut enää kyseeseen. Jo se, että luottamus katosi oli iso pala purtavaksi. Ilman luottamusta ei ole suhdettakaan.
Olitte kuitenkin käsitteekseni vuosikausia yhdessä? Joten ilmeisesti osan aikaa tuo ongelma ei ollut niin läsnä?

Mun ex-mies oli päihderiippuvainen (ja on yhä). Lähinnä kyllä viina oli se päihde, mutta kyllä se ihan kaikkea veti. Mun mielestä se syy hänellä oli se, että ei pärjännyt normaalissa maailmassa.

Siitä mä vaan ihmettelen hänessä, että miten se pystyy elämään tuota elämää. Mistä se saa rahaa? Ja mistäs sun ex saa rahaa kun tuskin tolla elämäntyylillä pystyy töissä käymään.
 
Olitte kuitenkin käsitteekseni vuosikausia yhdessä? Joten ilmeisesti osan aikaa tuo ongelma ei ollut niin läsnä?

Mun ex-mies oli päihderiippuvainen (ja on yhä). Lähinnä kyllä viina oli se päihde, mutta kyllä se ihan kaikkea veti. Mun mielestä se syy hänellä oli se, että ei pärjännyt normaalissa maailmassa.

Siitä mä vaan ihmettelen hänessä, että miten se pystyy elämään tuota elämää. Mistä se saa rahaa? Ja mistäs sun ex saa rahaa kun tuskin tolla elämäntyylillä pystyy töissä käymään.
Ei ollut ei. Kävi aluksi töissä, yrityksiä hänellä on ollut aina, ja koulutti itseään samalla koko ajan. Tosi fiksu ja viisas mies, mutta heikko luonne mitä tulee päihteisiin. Ne vei mennessään.
Omaisuutta on mitä realisoida.

Niin, tuo, että ei pärjää elämässä johtuu yleensä jostakin…

Kauanko teitte eroa? Oletteko vielä tekemisissä?

Sori Ap, lähti vähän rönsyilemään ohi aiheen.
 

Yhteistyössä