seksiä neljä krt tänä vuonna...=/

• Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti
vieras
eilen illalla tuli mieleen että tämä vuosihan vaihtuu pian ja mietin että montako kertaa meillä ollut mieheni kanssa seksiä tänä vuonna ja enempää ei voi olla kun neljä,vai oiskohan vaan kolme..siis ihan tosi..tää on niin kauhean riuduttavaa,riidellään vaan koko ajan ,mies tekee paljon duunia ym ym..siis onkohan ketään muita kenellä näin harvoin?? Eikö aikusten väliseen suhteeseen /avioliittoon kuuluisi läheisyys /seksi ym...meiltä nuo asiat kadonneet vuosia sitten.Nyt epäilen jo että lapset kärsii tästä jatkuvasta kireästä tunnelmasta ,mutta onko se tarpeeksi "hyvä" syy erota???

ap
sen aloittaminen ei ole enää ihan että tosta vaan ..meillä ei ole siihen oikein ikinä edes tilaisuutta, asutaan paikkakunnalla missä ei tuttuja mihin saisi lapset hoitoon ja tilapäisesti asutaan nyt pienessä asunnossa eli yksi lapsistakin nukkuu vieressä..=/..on niin vaikea yhtäkkiä unohtaa riidat ja halutakin toista

ap
no kun on monta lasta ja isommat ei nuku päikkäreitä tms ja kun yölläkin joku vieressä niin ei se onnistu ihan helposti. Ei sitä vaan sulkeuduta kylppäriin kun muutama lapsi oven takana kolkuttelemassa =) ,en itse ainakan pystyis "keskittymään "

---
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
no kun on monta lasta ja isommat ei nuku päikkäreitä tms ja kun yölläkin joku vieressä niin ei se onnistu ihan helposti. Ei sitä vaan sulkeuduta kylppäriin kun muutama lapsi oven takana kolkuttelemassa =) ,en itse ainakan pystyis "keskittymään "
No menkää sinne kylppäriin kun lapset nukkuvat?

Kuinka joku voi tehdä asioista noin vaikeeta.

vieras
hmm.. eiköhän tää ole se kuuluisa tahdon asia..
en vois kuvitella et meiltä pitäs olla lapset hoidossa et voitas rakastella :D
on muutakin kuin se sänky..
on sohva, on lattia, on keittiönpöytä :D

No on meilläkin tosi vähän. Ei vaan ole muka aikaa, eikä rauhaa.

Mun sisko sanoi (kun purnasin sille puhelimessa asiasta), et voittehan te siinä olkkarin sohvalla vähän touhuilla kun "maija" (=tyttö 10 kk) leikkii siinä lattialla tai katsoo telkkaria.
Mä olin vaan että :eek: .
Ei ihan onnistu multa.

kolmen äiti
No eiköhän ap:n ongelma ole huonot välit miehen kanssa. Jos on jatkuvaa käreyttä ja riitaa ilmassa, ei seksiä halua. Selvähän se.

Meillä sama homma. Tosin pari päivää sitten saimme aikaiseksi ryhtyä seksiin. Oli ihan kivaa.

Meillä on niin paljon stressiä, pienet lapset ja väsymys purkautuu riitelynä ja huutamisena toisillemme, että se syö kyllä tehokkaasti romantiikkahalut molemmilta.

Meillä seksillä ei pysty paikkaamaan välejä, ensin pitäis saada suhde muuten paremmalle tolalle.

papukaijan ruokottomat puheet
Eiköhän ap:n tapauksessa nuo ajan- ja paikanlöytämisongelmat ole ihan toissijaisia ja seksittömyyden pääpointtina jatkuvat riidat? Aika ja paikka varmaan löytyisivät, jos ensin olisi tahto.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
on sohva, on lattia, on keittiönpöytä
:D
Juu, mut kyllä ne muksut silloin pitää olla nukkumassa. Vai hyöriikö ne teillä siinä pöydän ympärillä ja kattelee?

Hohhoijaa
Alkuperäinen kirjoittaja Finttu:
Juu, mut kyllä ne muksut silloin pitää olla nukkumassa. Vai hyöriikö ne teillä siinä pöydän ympärillä ja kattelee?
Tottakai pitää. Kai ap:N lapsetkin edes joskus ovat yhtä aikaa unessa...

vieras
täh :eek: sanoinko mä niin? lapset nukkuvat 10-12h vuorokaudessa,
ei me aikuiset ihan niin paljo unta tarvita?

ap
luulen kans et jos välit ois ok niin löytyis kyllä joku rakonen että ehtis helliä toisia mutta kun välit on tosi kireät niin ei sitten siinä 15 min mikä aika sattuis vaikka olemaan niin paljon toiselle lämpene =(..ensin pitäis saada nuo välit kuntoon mutta siis kun ei toista juuri näe kun on niin paljon töissä..illalla kun tulee töistä niin mulla ei enää silmät kestä auki tän arjen pyörityksen jälkeen..kurja noidankehä

vaki
Meillä on myös ollut tänä vuonna seksiä 4 kertaa. Muuten meillä on normi arki, käydään molemmat töissä, lapset koulussa ja tarhassa.
se yhteinen ajanpuute puuttuu ja illalla ollaan sitten niin väsyneitä jo.

Meillä ei ole riitaa eikä kireyttä ilmassa ollenkaan.

[? lapset nukkuvat 10-12h vuorokaudessa,
Oo onnellinen. Meillä se kaikkein "varmin" nukkuminen tapahtuu tällä hetkellä päivällä. Mies on yleensä silloin töissä. :|
Että saa ihan tekemällä tehdä töitä, että voi rauhassa seksiä harrastaa.

vieras
[? lapset nukkuvat 10-12h vuorokaudessa,
Oo onnellinen. Meillä se kaikkein "varmin" nukkuminen tapahtuu tällä hetkellä päivällä. Mies on yleensä silloin töissä. :|
Että saa ihan tekemällä tehdä töitä, että voi rauhassa seksiä harrastaa.
miten teidän lapset kasvaa ja kehittyy jos eivät nuku yöllä??

papukaijan ruokottomat puheet
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
muut nukkuu kyllä ihan hyvin ,paitsi pienin joka nukkuu meidän sängyssä tilanpuutteen vuoksi ,nukkuu tosi levottomasti kun allergiat taitaa yölläkin kiusata
Lapselle oma sänky! :eek:

Isommille kerrossänkyjä, jos on tilanpuutetta.

Yhteistyössä