?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Anteeksi, mut tää otsikko saa nauramaan joka kerta.![]()
luin otsikon jo "huvittuneena" mut toi ettei sit osata ees "korjatessa" korjata vaan pahennetaan vaan.. xDDDDD
voi sitä seksiä harrastaa vaikka eteisen lattialle. Älkää tehkö asioista niiiiiin monimutkaisia
En tiedä olenko sitten jotenkin outo, mut kyl mun fiilikset latistuis jos tietäisin et joku on läsnä kun mulla ja miehellä on intiimihetki, miten siinä pystyy heittäytyyn täysillä kun samal pitäis olla herättämättä lasta jne? No kukin tyylillään.
Meidän vauva ei herää kovin helposti. Enkä mä mitenkään hengitystä pidättele, jos se nyt tähän kuuluu.Ei mulla oo muutenkaan tapana huutaa.
Mulla se on itselleni ongelma, ei vaan pysty..En mä pysty nauttii jos pitää toisella korvalla kuunnella liikkuuko lapsi..
Me voidaan ihan hyvin mennä kylpyhuoneeseen pitkään kuumaan suihkuun, lukkojen taakse tarvittaessa, itkuhälyttimen kanssa. Pääsee sit puhtaana nukkumaankin..![]()
--
Me voidaan ihan hyvin mennä kylpyhuoneeseen pitkään kuumaan suihkuun, lukkojen taakse tarvittaessa, itkuhälyttimen kanssa. Pääsee sit puhtaana nukkumaankin..![]()
Alkuperäinen kirjoittaja missä?;23883089:Miten te harrastatte suihkussa seksiä? Pystyssä? En mä vaan taivu.. :ashamed:
En tiedä olenko sitten jotenkin outo, mut kyl mun fiilikset latistuis jos tietäisin et joku on läsnä kun mulla ja miehellä on intiimihetki, miten siinä pystyy heittäytyyn täysillä kun samal pitäis olla herättämättä lasta jne? No kukin tyylillään.
Heh, pystyssä, pesukoneen päällä, saunassa, lattialla...Mielikuvitusta kehiin..![]()