Seksiä samassa huoneessa nukkuvan lapsen kanssa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ..
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
haloo nyt. onhan sitä seksiä harratettu kautta aikoje, siis miettkää nyt millaset tuvat ennen vanhaa oli, kaikki nukku samassa tilassa.. siis en nyt tarkoita, että seksiä pitäs harrastaaa lasten nähden, ei tietenkään, mutta aivan hyvin ja suurin osa pienten lasten vanhemmista harrastaa seksiä thuoneessa missä lapsi nukkuu. me ainakin, nyt 1,5v nukkuu meidän huoneessa. ja myös sillonkin, kun isompi lapsi 3v nukku meidän huoneessa. Ja kertaakaan kumpikaan ei ole herännyt touhuihin... että aika luonnollista, ja harvemmin nukkuva lapsi herää täysin tolkkuihin hetkessä...

Meillä 1½v ja kyllä harrastetaan samassa huoneessa seksiä, kun hän nukkuu. Näkee kyllä, jos lapsi alkaa heräilemään ja meillä on muutenkin peitto aina päällä. Ihan siitä syystä, että ovessa ei ole lukkoa ja muut lapset saattavat tulla huoneeseen yöllä, esim. vessareissullaan.
Olkkarissa ei voida harrastaa, kun se on varmin paikka, josta lapset näkee, jos yöllä menevät vessaan.
Maalaisjärki on kuulkaa näissäkin asioissa ihan hyvä olla olemassa. Mitenkohän Suomessakin aikoinaan saatiin lapsia aikaan, kun kaikki nukkui samassa huoneesssa? Niin mummot kuin vaaritkin ja tuskin kellekään traumoja jäi.
Mutta kun nykyään on tapana tehdä terveistä asioista sairaita ja sairaista terveitä...

En tiedä olenko sitten jotenkin outo, mut kyl mun fiilikset latistuis jos tietäisin et joku on läsnä kun mulla ja miehellä on intiimihetki, miten siinä pystyy heittäytyyn täysillä kun samal pitäis olla herättämättä lasta jne? No kukin tyylillään.

Mulla se on itselleni ongelma, ei vaan pysty..En mä pysty nauttii jos pitää toisella korvalla kuunnella liikkuuko lapsi.. :D

Me voidaan ihan hyvin mennä kylpyhuoneeseen pitkään kuumaan suihkuun, lukkojen taakse tarvittaessa, itkuhälyttimen kanssa. Pääsee sit puhtaana nukkumaankin.. :p

En tiedä olenko sitten jotenkin outo, mut kyl mun fiilikset latistuis jos tietäisin et joku on läsnä kun mulla ja miehellä on intiimihetki, miten siinä pystyy heittäytyyn täysillä kun samal pitäis olla herättämättä lasta jne? No kukin tyylillään.

Meidän vauva ei herää kovin helposti. Enkä mä mitenkään hengitystä pidättele, jos se nyt tähän kuuluu.:D Ei mulla oo muutenkaan tapana huutaa.

[QUOTE="vieras";23882988]Älä naura. Vakavalla asialla ei saa pilailla.[/QUOTE]

No ei sais ja hirveähän tuo otsikko olisi, jos joku tarkoittaisi tosiaan tuota mitä otsikosta voi ymmärtää.... mut kun tietää otsikon olevan puhdas moka, niin kyllä vaan naurattaa. :laugh:

[QUOTE="vieras";23882996]haloo nyt. onhan sitä seksiä harratettu kautta aikoje, siis miettkää nyt millaset tuvat ennen vanhaa oli, kaikki nukku samassa tilassa.. siis en nyt tarkoita, että seksiä pitäs harrastaaa lasten nähden, ei tietenkään, mutta aivan hyvin ja suurin osa pienten lasten vanhemmista harrastaa seksiä thuoneessa missä lapsi nukkuu. me ainakin, nyt 1,5v nukkuu meidän huoneessa. ja myös sillonkin, kun isompi lapsi 3v nukku meidän huoneessa. Ja kertaakaan kumpikaan ei ole herännyt touhuihin... että aika luonnollista, ja harvemmin nukkuva lapsi herää täysin tolkkuihin hetkessä...[/QUOTE]

Luonnollisuudesta tiedä, mut tavallsita kyllä..
Itselläni tuntuu vain halut menevän ku laps tuhisee siellä omassa sängyssään.

Mummin ystävä on aikoinaan nätsiti vinkannut, et ennen vanhaa sitä ruukattiin "tömistellä" saunassa ja navettahomissa/peltotöissä

Mulla se on itselleni ongelma, ei vaan pysty..En mä pysty nauttii jos pitää toisella korvalla kuunnella liikkuuko lapsi.. :D

Me voidaan ihan hyvin mennä kylpyhuoneeseen pitkään kuumaan suihkuun, lukkojen taakse tarvittaessa, itkuhälyttimen kanssa. Pääsee sit puhtaana nukkumaankin.. :p

Joo, kelpais mullekin jos olis se kylpyhuone.. Kylpyhuone odottelee vielä lattiaa.

Meillä 4,5-vuotias lapsi ja kyllä joskus ollaan seksiä harrastettu niin että lapsi nukkuu ja vieläpä samassa huoneessa kun me. Tietenkin hiljaisia ollaan eikä lapsi ikinä ole herännyt(toki ei voi täysillä nauttia kun pelkää lapsen heräävän). Samalla lailla voi yllättää meidät toisesta huoneesta missä kuitenkin yleensä ollaan. Tulipa ihan rikollinen olo kun luki muutamia viestejä tästä ketjusta. :)

Jos talossa asuu muitakin niin se makkari saattaa olla vessan/kylppärin lisäksi ainoa paikka jossa saa olla suunnilleen rauhassa... Kyllä mua alkuun vähän vaivasi kun vauva nukkui samassa huoneessa, mutta kun se kylppäri alkoi kyllästyttää, eikä vauva heräillyt niin pystyttiin harrastamaan seksiä makuuhuoneessa vaikka vauva siellä nukkuikin.

No mikä nyt kenenkin mielestä on sitten "täysillä". Mitä se mahtaa tarkoittaa kenestäkin. Toisista se on sitä, että voidaan antaumuksella huutaa ja elämöidä ja pumpata kuin viimeistä päivää joka kulmasta. Toisille seksiä on ihan "täysillä" kun on vaan tunteet ha halut täysillä mukana vaikka sen tekisi hitaasti ja hissukseen ja ihan kaikessa hiljaisuudessa ja rauhassa ilman sen kummempaa liikuntasuoritusta. Sellaisesta seksistä minä pidän ja sitä voin tehdä lasten nukkuessa samassa huoneessa kun on peitto päällä. :) Miksi stressaisin nukkuvan lapsen heräämisestä, kun sen voi herätessään peitellä 5 sekuntissa takaisin pää tyynyyn ja kuorsaus alkaa kuulua. Ei meillä ainakaan kukaan ole keskellä yötä herännyt virkeänä valvomaan, vaan korkeintaan ihan puoliunessa lapsi ölisee ja on kohta taas unessa.

Heh, pystyssä, pesukoneen päällä, saunassa, lattialla...Mielikuvitusta kehiin.. :D

Kuule kun ei se ole usein kyse mielikuvituksesta vaan mukavuudesta. kyllä minunkin mielikuvitus antaa erinöisiä paikkoja vaihtoehdoksi mitä seksiin tulee, mutta jostain kumman syystä kun aamuyöstä halut herää miehen ollessa vieressä hereillä, ei ihan ensimmäiseksi tee mieli nousta lämpimän peiton alta jonnekin kylmänkalsean pesukuneen päälle tai mennä sauanlämmitykseen sillä riskillä että koko perhe herää :) Minä muuten käytän paljonkin mielikuvitusta seksin aikana, mutta ei ole vielä käynyt mielessäkään, että seksinharrastuspaikalla on mitään tekemistä sen kanssa :) Sen sijaan jos kuvittelee olevansa jossain muussa paikassa sen makuuhuoneensängyn sijasta missä todellisuudessa on, siinä kysytäänkin jo mielikuvitusta ;)

Yhteistyössä