Seksi yleisessä saunassa

Eikö toi minäminäminä käy sillon toisinkin päin?
Siis juuri tätä hain takaa; hyökätään heti kun ollaan eri mieltä.
Mutta niin, eihän se minäminäminä tietenkään tässä asiassa päde. 'Vaikka me nyt halutaanki panna yleisessä saunassa, ni mitä välii... Mutku me vaa halutaan.' minäminä? vai?
Siitä ei ole oikeaa haittaa kenellekkään. Tajuatko sinä että jos lähdettäisiin siitä että kun "jotakin saattaa ärsyttää" niin kukaan ei saisi tehdä mitään? Raja on vedettävä siihen että kun oikeasti haitataan selkeästi kanssaihmisiä.

Etkö ymmärrä eroa todellisen haitan ja sinun korvien välisen ongelman kanssa?

Ei tämä mitään hyökkäämistä ole, jos et kestä sitä että puhutaan suoraan niin ei kannata palstalla oikein mistään puhua sitten.

Sehän on fakta että tämä "ongelma" on nyt sinun korvien välissä, ei mikää oikea ongelma joka vahingoittaa / vaikeuttaa muiden elämää kohtuuttomasti.

En kai minä muuten sitä olisi korostanut, mutta yritin tuoda itsellesi sen selkeästi esiin että nyt yritetään kontrolloida muiden toimintaa vain siksi kun sinun ajatuksesi lentää etkä kestä sitä mitä joku on saattanut tehdä tilassa missä itse käyt.

Voi herranen aika.

Elämästä saa juuri niin vaikean itselleen kuin haluaa. Helpottaa kun ei anna vanteen kiristellä turhissa asioissa.
 
Mistä sie ees tiedät että nuoripari harrasti seksiä saunassa ?
Et mistään ja jaksat viellä jauhaa turhasta asiasta.

Meillä huuhdotaan lauteet joka ikinen kerta vaikka ei oltas harrastettu seksiä ja vaikka meillä on aluset mukana.
 
Viimeksi muokattu:
Ai niin, olenpa joskus yli 10v sitten seksiä harrastanut saunassa, mutta sekään ei ollut taloyhtiön sauna. Enpä nyt silti osaa ahdistua siitä että joillakin on ollut kivaa, kunhan vaan siivoavat jälkensä huolella.
 
Blue
Yhteisö toimii? Vai miten se meni.
Niin, yhteisö ei toimi jos siinä pitää noudattaa sinun sääntöjäsi. Ketään muuta teidän taloyhtiössänne ei haittaa eikä tule haittaamaan saunaseksi joten sitä ei tulla kieltämään eikä sitä kielletä myöskään missään käyttäytymissäännöissä. Joten koitapa oppia elämään sen teidän yhteisön säännöillä äläkä yritä keksiä omiasi.
 
asutko samassa talossa
Niin, yhteisö ei toimi jos siinä pitää noudattaa sinun sääntöjäsi. Ketään muuta teidän taloyhtiössänne ei haittaa eikä tule haittaamaan saunaseksi joten sitä ei tulla kieltämään eikä sitä kielletä myöskään missään käyttäytymissäännöissä. Joten koitapa oppia elämään sen teidän yhteisön säännöillä äläkä yritä keksiä omiasi.
mistäs sä tiedät, haittaako se talonyhtiön muita asukkaita, siinä vaiheessa kun he siitä saisivat tietää? :D
 
"vieras"
Mikset ap vastaa, että mitä mieltä olet esim. Tuosta minun esittämästäni kotona suihkussa käymisestä ennen saunaa? Sopisiko se sinulle? Olisiko se ok ja yhteisöllistä?
 
Blue
mistäs sä tiedät, haittaako se talonyhtiön muita asukkaita, siinä vaiheessa kun he siitä saisivat tietää? :D
No joo, olet oikeassa. Ei muuta kuin ap kiertämään adressin kanssa ovelta ovelle. Jos tarpeeksi monta nimeä tulee niin saattaa saada asian eteenpäin kieltoharkintaan. Toki siinä vaiheessa on sitten turha ihmetellä jos oven taakse alkaa ilmestyä kukkahattuja sisältäviä paketteja.
 
Hei ihan oikeesti, ei kukaan oo tässä puhunu että jotain uutta sääntöä laatisin tai muutakaan. Ne on tulleet ihan muiden viesteistä ilmoille, joten turha mulle alkaa siitä niljailemaan.
Tai noi adressit ja muut, niin älkää nyt musta vauhkoa tehkö omilla viesteillänne.

Vaikka sen esiin tuon, kuinka se mua ärsyttää ja inhottaa, niin silti en ole missään vaiheessa sanonut että siihen uuden säännön laatisin tai keksisin keinoja miten sen lopettaa. Koska sitä en pysty. Viesteistänne vaan saa taas käsityksen, et ihanku oisin jotain uutta lakia tässä yrittämässä läpi saada.
 
Viimeksi muokattu:
[QUOTE="vieras";28644092]Mikset ap vastaa, että mitä mieltä olet esim. Tuosta minun esittämästäni kotona suihkussa käymisestä ennen saunaa? Sopisiko se sinulle? Olisiko se ok ja yhteisöllistä?[/QUOTE]

Koska tää menee jo saivarteluks ja selkeesti mun pointti menny ohi ja lujaa.
 
Eka, mie luvin aloitusviestin ja muutkin viestit.
Ei toi silloin tällöin huuhdellut lauteet todista mitään seksistä.
Ei miusta pelkästään siitä voi voi tehdä johtopäätöksiä että pari siellä sekstailee.
Tuolla logiikalla meitä ennen käyvä yksinäinen pappakin harrastaa saunaseksiä.
 
Viimeksi muokattu:
"vieras"
Koska tää menee jo saivarteluks ja selkeesti mun pointti menny ohi ja lujaa.
Ai miten niin? Ihan samoin kuin sulla, haluaisin ihmisten olevan tekemättä jotain mua ällöttävää yhteisissä saunatiloissa, jotain, jonka jokainen voi tehdä kotonaan eikä ole pakko siellä yhteisissä tiloissa. Vai onko SUN ällötyksesi ja toiveesi tärkeämpiä kuin muiden? Ja jos on, niin missä on se SUN yhteisöllisyys? Että kukahan tässä siis on minäminäminä-mielellä?
 
se sama
Eka, mie luvin aloitusviestin ja muutkin viestit.
Ei toi silloin tällöin huuhdellut lauteet todista mitään seksistä.
Ei miusta pelkästään siitä voi voi tehdä johtopäätöksiä että pari siellä sekstailee.
Tuolla logiikalla meitä ennen käyvä yksinäinen pappakin harrastaa saunaseksiä.
Jos todella luit kaikki viestit niin luit varmaan senkin kohdan jossa kerrottiin tän nuoren miehen ihan itse kertoneen asian?
 
Se sama, jäi tuo yksi viesti näkemättä, että oli itse nuori mies kertonut.
 
Viimeksi muokattu:
Blue
Niin, mikään asia ei sais ärsyttää tai inhottaa vai?

Jutellaaks täällä sit vaan aina niistä iloisista asioista ja kuinka kaikki on ihanaa? :D
Saa ärsyttää ja inhottaa mutta edelleen toistan itseäni, et voi vauhkota täällä toisten käytöstapojen puutteesta yms. kun mitään niitä rikkovaa ei ole tapahtunut. Siis ihan oikeesti. Se on yks ja sama mitä ihmiset tekevät saunassa, mutta johonkin se raja pitää vetää. Ei yleisissä saunoissa kiitos!
 

Yhteistyössä