Seksi yleisessä saunassa

"vieras"
[QUOTE="vieras";28644124]Ai miten niin? Ihan samoin kuin sulla, haluaisin ihmisten olevan tekemättä jotain mua ällöttävää yhteisissä saunatiloissa, jotain, jonka jokainen voi tehdä kotonaan eikä ole pakko siellä yhteisissä tiloissa. Vai onko SUN ällötyksesi ja toiveesi tärkeämpiä kuin muiden? Ja jos on, niin missä on se SUN yhteisöllisyys? Että kukahan tässä siis on minäminäminä-mielellä?[/QUOTE]

Niin, ap? Vai olenko mä jotenkin outo vouhottaja sun mielestä näine ajatuksineni?

Ymmärrätkö? Näetkö yhteyden?
 
"vieras"
Saa ärsyttää ja inhottaa mutta edelleen toistan itseäni, et voi vauhkota täällä toisten käytöstapojen puutteesta yms. kun mitään niitä rikkovaa ei ole tapahtunut. Siis ihan oikeesti. Se on yks ja sama mitä ihmiset tekevät saunassa, mutta johonkin se raja pitää vetää. Ei yleisissä saunoissa kiitos!
Mitä sä nyt vauhkoat. Miksi asiasta ei saa keskustelupalstalla keskustella?
 
hyi hyi
niin ja ajatella kun saunaan mennään sukuelimet paljaaltaan. lisäksi myös peppuaukot ovat pesuhuoneessa ja saunassa paljaina.

ja kun ajattelee sitä sukuelinten määrää mitä koko ajan on ympärillä. itsekin jokainen suoraan tai välillisesti noitten tuotoksista syntynyt...huh huh aivan liikaa...
 
Blue
Jäi?

Enhän mä muuta tehnytkään kun kerroin vaan oman mielipiteeni. Edelleen ne ilmoille heitety adressit, sääntömuutokset saunaan jne. tuli ihan muilta kuin minulta.
Sinä kun pidit itsestäänselvyytenä että saunaseksin harrastaminen omalla vuorolla on kielletty yleisissä toisten huomioonottamissäännöissä. On vain tehty selväksi että ei se mene ihan niin.
 
Eli sinä saat olla OMAA mieltäsi mutta toisten eri mieltä oleminen on hyökkäys sinua kohtaan?
No on se mun mielestä aikamoista hyökkäystä, että kun kerrotaan mun tarvivan ammattiapua ja keskustelu alkaa käymään nimittelyks ja hyökkääväks, niin ei siinä enää oo vaan pelkästään mielipiteen kertomisesta kyse. Tai toki on, mutta aika hyökkäävänä 8)
 
....
Ennen meidän vuoroa on nuoren pariskunnan saunavuoro. Silloin tällöin saunanlauteet on valettu vedellä, kun omalla vuorollamme saunaan menemme.
Meillä taitaa ihan säännöissä lukea että sauna suihkutetaan käytön jälkeen, oli sitte sekstailtu tai ei.

Ja juu, itse ei olla saunassa sekstailtu, suihkussa kylläkin. Eikä vois vähempää kiinnostaa mitä muut siellä saunassa tekee.
 
"Vieras"
Miksi pitää olla eri mieltä toisten nautinnosta? Suomalaiset ovat niin katkeria ja ahdistuneita. Jos toinen nainen, sanotaan kaverinne voihkii teidän vierashuoneessa orgasmiaan kun miehensä panee kunnolla niin suomalainen palstamamma kokee ensimmäisenä ahdistusta ja varmaan kateutta tai jopa "sääliä" kun joku on niin haurea. Mutta ei vahingossakaan voisi kokea iloa siitä, että joku nauttii. Se on kato itseltä jotenkin pois. :/

Ja edelleenkään, ne limat ei ole siellä huuhtelun jälkeen.

Koska oon erimieltä :(
 

Yhteistyössä