seksi tekee kipeää... jatkaako mies

  • Viestiketjun aloittaja uudestaan
  • Ensimmäinen viesti
"mies"
[QUOTE="aloittaja";29417896]Mistä saisin voimaa tähän? Tuntuu että helpoin olisi vain antaa kaiken jatkua ennallaan. Tahtoisin vaan ettei sattuis.[/QUOTE]

Terapia tai srk:n keskustelu vois olla sellainen. Asia kannattaa selvittää itsesi ja suhteenne tulevaisuuden takia. Kyl mies ymmärtää, ellei sit jätä kuuntelematta sua näin tärkeässä asiassa, se olisi törkeää.

Ärsyttää kovasti tuollaiset miehet jotka ei kunnioita TARPEEKSI naista. Minulla on itselläni ollut nainen, jolla ystävämies, joka osasi täydellisesti käyttää hyväkseen naisen epävarmuutta. Esimerkiksi kaveri oli jo hyvissä ajoin pakannut muuttokamat yhteenmuuttoa varten, vaikka tämä nainen uskoutui minulle, ettei ollut ollenkaan halukas muuttamaan. Prkl. On kai olemassa naislaji, joka lähtee tällaiseen tahdottomuuteen mukaan.
 
hhhh
Onhan tuo asia nyt selvitettävä. Sinun tehtävänäsi on sanoa SELKEÄSTI jos et halua seksiä. Silloin sitä ei pidä harrastaa ollenkaan tai jos haluat, voithan tyydyttää miehesi muutoin sillä kertaa. Mutta sitäkään ei tarvi tehdä jos ei halua! Ja jos haluat seksiä itsekin mutta et kostu syystä tai toisesta niin se LIUKUVOIDE! Ootko edes kokeillut? Kannattaa, todella kannattaa! Itsekin tarviin aitä useinkin. Tahdon kyllä ja se helpottaa alkuunpääsyä. Sitä kannattaa käyttää jo esileikin aikana. Kostuu kätevästi ja aina vaan enemmän kun luonnonkostukkeet tulee lisäksi!
 
Nimma
Vittu mitä touhua. Aloittaja hei, parisuhteessa on ihan NORMAALIA että halukkaampi osapuoli joutuu välillä olemaan ilman seksiä vaikka haluttaisi. Teillä molemmat tuntuvat ajattelevan, että miehellä on oikeus saada seksiä sinulta aina kun häntä panettaa. Tämän ajattelutavan pitää muuttua.
 
"aloittaja"
Liukuvoiteet aiheuttavat minulle kirvelyä mutta öljyä, ihan vauvaöljyä sekä ceridalia ollaan kokeiltu.
Mutta niin... usein se liukastaa vain hetken ja sitten olen kuiva taas.
Koen olevani nyt melko epäonnistunut.
Ehkä monen ajatus oli nytkin että tulee joku suuri paljastus siitä miten paha mies on?
Mies on oikeasti hyvä mies, on ahkera, tekee kotitöitä, halaa, pitää hyvänä ja hellii.
On silti ollut tilanteita joissa on myös kohdellut minua huonosti. Työntänyt, puristanut ja tämä väkisin tunkeminen, joskus heittänyt jollain köykäsellä paperilla kohti. Ei kuitenkaan ole ikinä lyönyt tai potkinut tai mitään muuta väkivaltaa!!!!
 
shgsijs
Liukuvoide ei ole ratkaisu jatkuvaan kostumattomuuteen. Siihen on syy miksei kostu ja se syy pitää selvittää ja korjata, voiteet on tarkoitettu muuhun tilanteeseen.

Tyhmää tässä tapauksessa ehdottaa tuota, nainen kostuu useimmiten kun haluaa ja miten voi haluta jos toinen satuttaa/pakottaa?
 
voi ei
On se kumma..tai siis se miten epäreilusti kortit on jaettu. En hei oikeasti vittuile,mutta mä oon aina heti, oikeasti heti ihan litimärkä kun mies koskee muhun..kauheaa luettavaa tää aapeen tarina. Ite ku ei oo tällasia kokenu.
 
....
[QUOTE="aloittaja";29418119]eli vika löytyy varmaankin minusta kun en oikein kostu? Täytyy lääkärissä käydä juttelemassa.[/QUOTE]

Käytätkö jotain hormonaalista ehkäisyä? Mulla ollut ongelmia kostua, vaikka olen ollut todella todella halukas niin aina ei ole kroppa lähtenyt täysin mukaan. Todella inhoittava vaiva kun tekee itselläkin mieli ja on kuin kissa pistoksissa ja silti ei ole tarpeaksi kostea :( eihän se ongelma ollut silloin kun oli liukkaria lähettyvillä, mut spontaanista seksistä nauttivana (muuallakin kun aina liukkari käsien ulottuvilla) tuo oli vähän ongelma. Kun jätin ehkäisyn pois homma korjaantui itsestään.. Saas nähdä miten nyt käy kun on laitettu synnytyksen jälkeen hormoonikierukka..
 
....
Niin ja alkuperäiseen kysymykseen: mun mies EI KOSKAAN jatka jos muhun sattuu vähänkään. Joskus jopa huomannut et sattuu vähän ja itse koen vielä et haluisin jatkaa (kivusta huolimatta orgasmi lähellä) niin hän kyllä haluaa siinä kohdassa lopettaa. Jatkaa toki sit jos pyydän, mut lopettaa sit kun saan orgasmin ja hoitelen hänet muuten tai jätetään siihen.
 
"aloittaja"
Meillä ei ole ollut ehkäisyä käytössä nyt pariin vuoteen kun ollaan toivottu lisää lapsia. En ole kuitenkaan tullut raskaaksi.
En ole ikinä käyttänyt hormoniaalista ehkäisyä vaan aina ollut kondomi ehkäisynä.
 
Voi luoja mikä "mies"! Tekee sulle väkivaltaa ja sä sallit sen koska "se on pahoillaan jälkikäteen". Herää! Suurin osa hakkaajistakin on tosi pahoillaan jälkikäteen ja lupaa muuttua, mutta kumminkin jatkaa vaan samaan malliin. Nyt nainen lopetat sen seksin tästälähin AINA HETI jos sattuu ja jos mies suuttuu niin suuttukoot kunhan ei suhun tai lapsiin koske. Todella outoa suuttua muutenkaan siitä, ettei toinen halua, että tätä satutetaan! Vittu mikä kusipää...
 
Jos tiedät ettei sua tällä kertaa huvittaisi ja tiedät että kohta sattuu niin miksi ihmeessä suostut seksiin??? Sano joskus miehelle, että nyt ei lohkea koska sä et halua sitä kipua. Tai voit ihan hyvin lopettaa myös kesken sillä perusteella että sua sattuu. Jos keskstelu ri tuota tulosta, ehkä konkreettinen toiminta tuottaa.

Jos sua mietityttää miksi sattuu, ota asia esille seuraavan kerran gynellä käydessäsi. Varmista ettei ole mitään fyysista syytä
 
[QUOTE="aloittaja";29418119]eli vika löytyy varmaankin minusta kun en oikein kostu? Täytyy lääkärissä käydä juttelemassa.[/QUOTE]

Vaikka siihen olisi joku fyysinen syy sinussa, niin ei se ole vika. Minä en pysty kaikkiin asentoihin, koska mulla on reumasairaus. Ei se kuitenkaan ole mikään vika minussa.

Sen sijaan on miehesi vika, ettei hän halua toimia niin, että seksi olisi teille molemmille miellyttävää. Ja aivan turha sanoa ettei miehesi osaa tai muista varoa, jos kerran osaa muillakin elämänalueilla toimia normaalisti.
 
"aloittaja"
Jos tiedät ettei sua tällä kertaa huvittaisi ja tiedät että kohta sattuu niin miksi ihmeessä suostut seksiin??? Sano joskus miehelle, että nyt ei lohkea koska sä et halua sitä kipua. Tai voit ihan hyvin lopettaa myös kesken sillä perusteella että sua sattuu. Jos keskstelu ri tuota tulosta, ehkä konkreettinen toiminta tuottaa.

Jos sua mietityttää miksi sattuu, ota asia esille seuraavan kerran gynellä käydessäsi. Varmista ettei ole mitään fyysista syytä
Olen joskus kyllä sanonutkin että en halua. Mutta se pettymys on miehelle niin suuri että hermostuu. Ja jotenkin on tuntunut sitten pienemmältä pahalta antaa ja tuottaa itselleni pettymys kuin miehelleni.
 
"Hmm"
[QUOTE="aloittaja";29419486]Olen joskus kyllä sanonutkin että en halua. Mutta se pettymys on miehelle niin suuri että hermostuu. Ja jotenkin on tuntunut sitten pienemmältä pahalta antaa ja tuottaa itselleni pettymys kuin miehelleni.[/QUOTE]

Pettymys, mitä väliä jos pettyy.
Se on iso karvaperseinen äijä, eikä mikään taapero, joka ei pettymyksiä osaa vielä kestää.

Nyt ryhtiä ap.

Anna ukon pettyä, jos ei ole tottunut elämässä pettymään, niin on korkea aika aloittaa.
 
[QUOTE="Hmm";29419504]Pettymys, mitä väliä jos pettyy.
Se on iso karvaperseinen äijä, eikä mikään taapero, joka ei pettymyksiä osaa vielä kestää.

Nyt ryhtiä ap.

Anna ukon pettyä, jos ei ole tottunut elämässä pettymään, niin on korkea aika aloittaa.[/QUOTE]
Juuri näin! Kipu ei kuulu seksiin, paitsi tietenkin jos itse sattuu pitämään sellaisesta.
 
"Heidi"
[QUOTE="aloittaja";29417129]Oikeastiko? On raiskaus vaikka en väkivallalla itse puolustaudu tai huuda kurkkusuorana ei:tä?[/QUOTE]

Todellakin on raiskaus. Suurin osa raiskauksen uhreista lamaantuu tai heittäytyy pakon edessä tahdottomaksi, koska tietää, että tilanne vain pahenee, jos laittaa vastaan.
 
[QUOTE="aloittaja";29419486]Olen joskus kyllä sanonutkin että en halua. Mutta se pettymys on miehelle niin suuri että hermostuu. Ja jotenkin on tuntunut sitten pienemmältä pahalta antaa ja tuottaa itselleni pettymys kuin miehelleni.[/QUOTE]

Kyllä iso mies pettymyksen kestää, jos sille selittää että kokeillaan sitten kun et runno ja satuta. Vaihtoehtoisesti voit ehdottaa että survot hänelle vaikka kurkun perseeseen niin hän ehkä osaa kuvitella miltä se seksi sinusta tuntuu. Varmaan kiihottaa häntä yhtä paljon kuin sinua hänen kovakouraisuutensa.
 
minä en suostuisi tuollaiseen tilanteeseen. En kertaakaan enkä missään tapauksessa. Yksikin kovakourainen ote niin seksi loppuu siihen. Jos ei loppuisi niin silloin se olisi raiskaus.
 
"Hanna"
[QUOTE="aloittaja";29417706]Olen keskeyttänyt joskus. Useamman kerrankin itseasiassa. Mutta siitä on jo aikaa. Ja mies suuttuis siitä. Saattoi jopa vähän kovakouraisesti poistua tilanteesta, kääntää selkänsä, riuhtoa peittoa jne.[/QUOTE]

Miehellä ei ole mitään syytä suuttua tuollaisesta. Voi herranjumala sentään. Hän satuttaa sinua ja kun haluat lopettaa sen, niin mies suuttuu. Suorastaan törkeää käytöstä. Kukaan normaali mies ei edes halua rakastella naisen kanssa, jos tietää että tähän sattuu, eikä naista oikeasti haluta juuri sillä hetkellä.

Avaa jo silmäsi. Miehesi pahoinpitelee sinua ja sinä annat sen tapahtua. Tästä lähtien joka ikinen kerta keskeytät yhdynnän, kun sinuun sattuu. Menette myös seksuaaliterapeutille ja laitat sen ehdoksi sille, että liittonne ylipäätään jatkuua.

Ihme, että sinulla ylipäätään on haluja lainkaan jäljellä. Itse menetin aikoinaan haluni miestä kohtaan pelkästään siitä syystä, että tämä vonkasi jatkuvasti ja suuttui, jos en ollut aina samaan aikaan halukas. Mies ei siis edes satuttanut minua. Nyt kun olen löytänyt miehen, joka oikeasti rakastaa minua ja haluaa tehdä minulle vain hyvää, ajattelee siis naisen nautintoa yhtä paljon kuin omaansakin, niin olen jälleen muuttunut erittäin halukkaaksi, eikä kuivuudesta ole tietoakaan.
 

Yhteistyössä