seksi tekee kipeää... jatkaako mies

  • Viestiketjun aloittaja uudestaan
  • Ensimmäinen viesti
"aloittaja"
Miten tuollanen ahkera, kiltti perheen isä voisi oikeasti olla mikään raiskaava mies? Halailee, suukottelee, kertoo rakastavansa... En vaan voi jotenkin uskoa mitään sellaista.
 
"mies"
[QUOTE="aloittaja";29417314]Mies hyväilee, usein suuseksiäkin antaa. Mutta jos en kostu niin hermostuu siitä. Eli yrittää kyllä ensin todella hellästi mutta jos en vain innostu tai kostu niin menettää malttinsa.
Yrittää siis kyllä.[/QUOTE]

Ok, on vaan yritettävä lisää. Maltin menetys ei kuulu tosimiehelle tuollaisessa asiassa.

Ja tietysti näin miehen näkökulmasta olisi tärkeä että nainenkin on mukana jutussa eli jos sulla ei ole kiihottunut ja hyvä olo niin miehelle voi olla raskasta hoitaa koko homma aina nollasta samalla kun nainen lähinnä makaa. Minä ainakin kaipaan kovasti naisenkin aktiivisuutta.
 
[QUOTE="aloittaja";29417346]Miten tuollanen ahkera, kiltti perheen isä voisi oikeasti olla mikään raiskaava mies? Halailee, suukottelee, kertoo rakastavansa... En vaan voi jotenkin uskoa mitään sellaista.[/QUOTE]

Voi luoja että olen pahoillani puolestasi. Teidän seksinne ei ole normaalia. Ei ole mitenkään normaalia harrastaa seksiä siten että lopputulos on tuo mikä sinulla on. Sovitusti satuttaminen on täysin eri asia, mutta nyt on kyse tahallisesta pahoinpitelystä.
Toivon että pystyt asian järkevästi ratkaisemaan. Vähintään aika seksuaaliterapeutille.
 
"aloittaja"
[QUOTE="mies";29417360]Ok, on vaan yritettävä lisää. Maltin menetys ei kuulu tosimiehelle tuollaisessa asiassa.

Ja tietysti näin miehen näkökulmasta olisi tärkeä että nainenkin on mukana jutussa eli jos sulla ei ole kiihottunut ja hyvä olo niin miehelle voi olla raskasta hoitaa koko homma aina nollasta samalla kun nainen lähinnä makaa. Minä ainakin kaipaan kovasti naisenkin aktiivisuutta.[/QUOTE]

Olen aika aktiivinen silloin kun haluan seksiä. Saatan aloittaa vihjailun ja muun sellaisen jo aamulla vaikka mahdollisuus seksiin olisikin vasta illalla.
Ja olen illallakin todella hyvin mukana toiminnassa silloin kun itselläni on haluja.

En aina ole haluton. Mutta joskus kyllä. Ja tämä kuivuus ja haluttomuus on miehestäni jotenkin ahdistavaa eikä pysty hillitsemään itseään.
Siitä tulee vähän samanlainen juttu kuin jos yrität vaikka laittaa lankaa neulan silmään ja se ei mene sinne vielä kahdennenkymmennen yrityksenkään jälkeen kun tekee mieli paiskata lanka sekä neula menemään.
Eli ensin kokeillaan rauhassa ja hellästi, mutta kun ei toivottua tapahdu menee maltti ja runnotaan.
 
"mies"
[QUOTE="aloittaja";29417384]Olen aika aktiivinen silloin kun haluan seksiä. Saatan aloittaa vihjailun ja muun sellaisen jo aamulla vaikka mahdollisuus seksiin olisikin vasta illalla.
Ja olen illallakin todella hyvin mukana toiminnassa silloin kun itselläni on haluja.

En aina ole haluton. Mutta joskus kyllä. Ja tämä kuivuus ja haluttomuus on miehestäni jotenkin ahdistavaa eikä pysty hillitsemään itseään.
Siitä tulee vähän samanlainen juttu kuin jos yrität vaikka laittaa lankaa neulan silmään ja se ei mene sinne vielä kahdennenkymmennen yrityksenkään jälkeen kun tekee mieli paiskata lanka sekä neula menemään.
Eli ensin kokeillaan rauhassa ja hellästi, mutta kun ei toivottua tapahdu menee maltti ja runnotaan.[/QUOTE]

Mutta hei, jos sä et halua, sun rakastama ihminen kunnioittaa tätä. Ei seksi toimi niin että voi väkisin haluta eli että mies pääsee sun sisään aina kun mies haluaa. Eli jos mies nai sua vaikka sä et halua ja tekee sen sua satuttaen vielä niin se ei ole oikein. Ja tämä sun pitäis kertoa miehelle.

On aika sadistista nauttia seksistä naisen kanssa, jos nainen ei nauti kun ei ole kyse mistään leikistä tms., jossa on aina mukana nautinto ja rentous.
 
"eee"
[QUOTE="aloittaja";29416205]No olen kyllä sanonut että on liian kovakourainen. Mutta mieheni muistaa olla hellempi vain pienen hetken.[/QUOTE]

No sitten sanot uudestaan. Ja uudestaan. Ja vaikka kymmenen kertaa toistat, kunnes menee perille!
 
"aloittaja"
[QUOTE="eee";29417435]No sitten sanot uudestaan. Ja uudestaan. Ja vaikka kymmenen kertaa toistat, kunnes menee perille![/QUOTE]

Tästä on siis keskusteltu kymmeniä kertoja näiden yhteisten vuosien aikana. Muutos ei vain ole pysyvä vaan kestää sen pienen hetken. Sitten se kummasti aina unohtuu. Olen ehkä nykyään vähän harvemmin enää edes jaksanut sanoa. Olen alkanut totuttaa itseäni jotenkin tilanteeseen?
 
"aloittaja"
[QUOTE="mies";29417403]Mutta hei, jos sä et halua, sun rakastama ihminen kunnioittaa tätä. Ei seksi toimi niin että voi väkisin haluta eli että mies pääsee sun sisään aina kun mies haluaa. Eli jos mies nai sua vaikka sä et halua ja tekee sen sua satuttaen vielä niin se ei ole oikein. Ja tämä sun pitäis kertoa miehelle.

On aika sadistista nauttia seksistä naisen kanssa, jos nainen ei nauti kun ei ole kyse mistään leikistä tms., jossa on aina mukana nautinto ja rentous.[/QUOTE]

On tästä puhuttu. Aika paljonkin näiden vuosien aikana. Mutta muutos ei vaan ole pysyvää.
 
"mies"
[QUOTE="aloittaja";29417607]Alkoi koko tilanne itkettämään. Ei tämä kuitenkaan ihan ollut tarkoitus kun tämän kysymyksen tänne laitoin.[/QUOTE]

Älä itke :) Oot varmasti hieno nainen, tykkään kun oot aktiivinen kun olet halukas, ei kaikki naiset ole niin rohkeita.

Mut sun kannattaa ihan tosissaan olla tarkka tuosta kivusta. Varmasti mies huomioi sen jos sua rakastaa. Ei hermojen menetys ole oikea tapa reagoida sun toiveeseen. Puhu hänen kanssaan oikein pidemmästi. Ellet pysty niin ei suhteenne ole kunnossa. Läheisessä suhteessa on kaikki tunteet sallittuja, hyvät ja pahat.
 
"aloittaja"
[QUOTE="mies";29417631]Älä itke :) Oot varmasti hieno nainen, tykkään kun oot aktiivinen kun olet halukas, ei kaikki naiset ole niin rohkeita.

Mut sun kannattaa ihan tosissaan olla tarkka tuosta kivusta. Varmasti mies huomioi sen jos sua rakastaa. Ei hermojen menetys ole oikea tapa reagoida sun toiveeseen. Puhu hänen kanssaan oikein pidemmästi. Ellet pysty niin ei suhteenne ole kunnossa. Läheisessä suhteessa on kaikki tunteet sallittuja, hyvät ja pahat.[/QUOTE]

Tästä on puhuttu pidempäänkin.
Ja mies aina sanoo ettei halua satuttaa ja on katuvan oloinen. Mutta jotenkin mies ei muista sitä. en tiedä missä ongelma on. Alkaa tuntua että itsessäni kun en kostu!
 
Kuulostaa sitä, että sun miehelläs on huono itsetunto seksin suhteen, onkohan joku joskus loukannut häntä tässä asiassa jos menettää hermonsa, kun ei onnistu. Ei toi kyllä normaalia toimintaa todellakaan ole, mulle ois yhen kerran jälkeen riittänyt.
 
"Annikki"
No eihän se hitto vie ole mikään ihme ettet kostu! Kyllähän sun vartalo muistaa mitä seksistä seuraa vaikka itse yrittäisitkin sen mahdollisen tulevan kivun unohtaa.

Väkivaltaa tuo on, eikä mielestäni kenenkään tarvitse siihen suostua. Tämä on Suomi ja nyt eletään vuotta 2014.
 
"mies"
[QUOTE="aloittaja";29417643]Tästä on puhuttu pidempäänkin.
Ja mies aina sanoo ettei halua satuttaa ja on katuvan oloinen. Mutta jotenkin mies ei muista sitä. en tiedä missä ongelma on. Alkaa tuntua että itsessäni kun en kostu![/QUOTE]

Musta vika on se, että harrastatte yhdyntää silloinkin kun sä et oikein haluaisi sitä. Sellaista minä en tekisi rakkaalle naiselleni enkä itse saisi siitä mitään nautintoa. Eikä moni muukaan mies. Ihan satunnaisesti toki voisin rakastella toista ilman omaa halua mutta todella vaikea siitä on itse nauttia silloin.

Jos olisit mun nainen niin olisin tosi hyvä sulle eikä sun tarvis ikinä pelätä tuollaista :) Toivon ettet anna itseäsi kohdella huonosti. Pelko että suhun sattuu kasvattaa sun nautinnon puutetta. Hyvä rakastaja ei ole sellainen toiselle.

Ellei mies ole aivoista kehittymätön tms. niin hän aivan varmasti ymmärtää näin selvän asian. Älä alistu tuollaiseen äläkä hyväksy unohtamisselitystä vaan uskalla sanoa - mies ei siitä loukkaannu, jos haluaa olla hyvä sulle. Keskeytä vaikka yhdyntä silloin kun alkaa sattua. Et ole hänen pussiensa tyhjennystä varten vaan kokonainen ihminen ja ihminen, jonka tahtoa hänen täytyy kunnioittaa ja kuunnella.
 
"aloittaja"
[QUOTE="mies";29417693]Musta vika on se, että harrastatte yhdyntää silloinkin kun sä et oikein haluaisi sitä. Sellaista minä en tekisi rakkaalle naiselleni enkä itse saisi siitä mitään nautintoa. Eikä moni muukaan mies. Ihan satunnaisesti toki voisin rakastella toista ilman omaa halua mutta todella vaikea siitä on itse nauttia silloin.

Jos olisit mun nainen niin olisin tosi hyvä sulle eikä sun tarvis ikinä pelätä tuollaista :) Toivon ettet anna itseäsi kohdella huonosti. Pelko että suhun sattuu kasvattaa sun nautinnon puutetta. Hyvä rakastaja ei ole sellainen toiselle.

Ellei mies ole aivoista kehittymätön tms. niin hän aivan varmasti ymmärtää näin selvän asian. Älä alistu tuollaiseen äläkä hyväksy unohtamisselitystä vaan uskalla sanoa - mies ei siitä loukkaannu, jos haluaa olla hyvä sulle. Keskeytä vaikka yhdyntä silloin kun alkaa sattua. Et ole hänen pussiensa tyhjennystä varten vaan kokonainen ihminen ja ihminen, jonka tahtoa hänen täytyy kunnioittaa ja kuunnella.[/QUOTE]

Olen keskeyttänyt joskus. Useamman kerrankin itseasiassa. Mutta siitä on jo aikaa. Ja mies suuttuis siitä. Saattoi jopa vähän kovakouraisesti poistua tilanteesta, kääntää selkänsä, riuhtoa peittoa jne.
 
"mies"
[QUOTE="aloittaja";29417690]Ehkä nyt huomaan jollain tavalla pelkääväni miestäni. Tai en pelkää mutta en haluaisia pahoittaa hänen mieltään.[/QUOTE]

Tällainen suhde ei ole onnellinen. Läheinen ihminen sanoo myös asioita, jotka eivät ole mieleen, koska toisen miellyttäminen ei ole se pointti. Ei naisella, eikä miehellä. Tietoinen loukkaaminen ja totuuden puhuminen ovat kaksi eri asiaa. Jos suhteessa ei voi olla rehellinen ja oma itsensä niin siinä on tukala olla.

Mä oon tutustunut useampiin naisiin, jotka ovat olleet liikaa miehelle mieliksi oman hyvinvointinsa ja onnensa hinnalla. Sillä on harvoin varsinaisesti hyvät seuraukset, parhaimmillaankin vain "ihan ok" -elämää, pahimmillaan pettämistä, lyömistä, raiskaamista, jne.
 
maa aam
[QUOTE="aloittaja";29414492]minun mieheni hermostuu ja runttaa voimalla. Sama juttu jos huomaa etten kostukaan kosketuksesta. Alkaa kosketella paljon kovempaa ja se tekee entisät kipeämpää ja se taas estää kostumisen ja nauttimisen. Joskus olen seksin jälkeen niin kipeä etten pysty kävelemään tai istumaan, en saa nukuttua enkä voi laittaa jalkoja yhteen saati pikkuhousuja jalkaan.
Ollaan tästä puhuttu ja mies luvannut olla hellempi mutta se unohtuu sekunissa.[/QUOTE]

Minun mieheni todellakin lopettaa heti, jos pyydän. Tai jos huomaa, että sattuu.

Tuollaisen kuvaamasi rinnastaisin lähinnä raiskaukseen. Eroa, oikeasti, ennen kuin sattuu pahempaa!!!
 
"mies"
[QUOTE="aloittaja";29417706]Olen keskeyttänyt joskus. Useamman kerrankin itseasiassa. Mutta siitä on jo aikaa. Ja mies suuttuis siitä. Saattoi jopa vähän kovakouraisesti poistua tilanteesta, kääntää selkänsä, riuhtoa peittoa jne.[/QUOTE]

Mutta sun mies on väärässä tässä. Suhde ei ole olemassa siksi, että hän ei suuttuisi. Vaan siksi, että te molemmat olisitte onnellisia ja hyvinvoivia. Se tarkoittaa, että kumpikaan teistä ei ikinä saa tehdä täysin kuten itse tahtoo vaan toinen pitää huomioida, etenkin niin intiimissä asiassa kuin seksi. Huomaa, että tämä koskee häntäkin.

Musta sun mies on tosi typerästi käyttäytyvä kun toimii noin. Selitä hänelle, että sun ei voi olla hyvä olla eikä seksikään suju, ellei hän ota sun tunteita ja haluja huomioon. Mulle olisi käsittämätöntä naida ihmistä, joka ei halua tulla naiduksi.

Jos suhteenne on tosi hyvä, sun ei tarvi pelätä miehen reaktioita vaan voitte käsitellä kaikenlaisia asioita ja tuntemuksia pelotta.
 
"aloittaja"
Pelottaa että tää kaatuu tähän. En tosiaan enää tiedä mitä ajatella.
Välillä on hetkiä kun en halua miestä lähelleni. En kuitenkaan ole ollut valmis edes ajattelemaan että erottais.
En kestä tätä näin, mutta en kestä eroa ja mies ei kestä enempää aiheesta keskustelua eikä siitä ole edes apua.
 
"mies"
[QUOTE="aloittaja";29417789]Pelottaa että tää kaatuu tähän. En tosiaan enää tiedä mitä ajatella.
Välillä on hetkiä kun en halua miestä lähelleni. En kuitenkaan ole ollut valmis edes ajattelemaan että erottais.
En kestä tätä näin, mutta en kestä eroa ja mies ei kestä enempää aiheesta keskustelua eikä siitä ole edes apua.[/QUOTE]

Mutta ajattele voitko olla onnellinen olemalla välillä miehelle nukke, jossa on reikä. Harvalle naiselle sellainen on sitä, mitä tahtoi tai mikä on onnellista. On surullista, jos tyydyt tällaiseen kohtaloon. 1700-luvulla se oli yleisempää varmasti (ei tosin silloinkaan aina).

On se kumma, jos mies ei tuollaista asiaa näe. Eräs keino olisi, että hänelle puhuisi joku kolmas henkilö asiasta, jos sinä et pysty hoitamaan sitä. Eli jos sulla on vaikka joku hyvä ystävä, joka tuntee miehenkin, tms. Noin ei kannata jatkaa, se on näkemykseni.
 
"Hmm"
Te ette miehen kanssa pääse tässä asiassa kahdestaan mihinkään ratkaisuun, niin solmussa teidän elämänne on tällä saralla.

Sinä alat alistumaan ja mies ei hillitse hermojaan, tuo tie on tuhon tie.

Kirkolla on tarjolla parisuhde neuvontaa. ota yhteys omaan seurakuntaanne ja käy juttelemassa miehesi kanssa siellä.
Jos ette ole uskovia, niin ei haittaa, sinne voi mennä kirkkoon kuulumattomatkin

Hakekaa sieltä apua
 

Yhteistyössä