seksi tekee kipeää... jatkaako mies

  • Viestiketjun aloittaja uudestaan
  • Ensimmäinen viesti
"mies"
Äärimmäisen harva nainen kokemukseni mukaan haluaa olla miehen kassien tyhjennysväline.

Kuva seksistä voi myös vääristyä tuossa esim. niin että makaat "lahnana" ja mies vaan sanoo "käänny". Hommat eivät silloin ole reilassa niin kuin ne voisivat olla. Vertauksena kyllähän mäkkärissäkin nälkä lähtee mut onhan mutkikkaampi ateria aivan toista nautinnossa. Ei hyvä miehen masturbaatiokaan ole pelkkää "tatin hakkaamista".
 
"aloittaja"
Ei kyse ole mistään suoranaisesta väkivallasta kuitenkaan. Enemmänkin siitä että jostain syystä tulen tosi kipeäksi kovemmista otteista. Eli vika on enemmänkin minun kostumisessani kuin miehen tekniikassa?

Mies kohtelee lapsia todella hyvin. Joskus asiasta ärähtää mutta ei riehu lapsille eikä lasten nähden!
 
"Hmm"
Tässä on nyt esimerkki siitä mitä tulee kun pitää odottaa hääyöhön asti.
Joskus se onnistuu aina ei.

ap ja miehensä kokemattomia.
Harjoitellaan sitten ja mies ei osaa ja nainen ei tiedä miten olla.
Sen jälkeen mies paljastuu idiootiksi, joka ei osaa naista kunnioittaa sängyssä.

Jos ap olisi miehensä kanssa ollut muutaman kerran yhdynnässä seurusteluaikana, olisi huomannut, että eivät sovellu yhteen, mutta nyt on sitten turha rutista kun on sian säkissä ottanut.

Ero tietty aina vaihtoehto, mutta tämä ketju vahvisti mielipidettäni siitä, että ei neitsyinä naimisiin
 
"mies"
[QUOTE="aloittaja";29416890]Ei kyse ole mistään suoranaisesta väkivallasta kuitenkaan. Enemmänkin siitä että jostain syystä tulen tosi kipeäksi kovemmista otteista. Eli vika on enemmänkin minun kostumisessani kuin miehen tekniikassa?

Mies kohtelee lapsia todella hyvin. Joskus asiasta ärähtää mutta ei riehu lapsille eikä lasten nähden![/QUOTE]

Se että mies ryskyttää menemään puolikuivana on harvan naisen mielestä hyvää seksiä. Ilmeisesti ei sinunkaan. Melkein pistää vihaksi tuollaiset miehet koska mulle naisen nauttiminen on tosi tärkeää.
 
"aloittaja"
[QUOTE="Hmm";29416898]Tässä on nyt esimerkki siitä mitä tulee kun pitää odottaa hääyöhön asti.
Joskus se onnistuu aina ei.

ap ja miehensä kokemattomia.
Harjoitellaan sitten ja mies ei osaa ja nainen ei tiedä miten olla.
Sen jälkeen mies paljastuu idiootiksi, joka ei osaa naista kunnioittaa sängyssä.

Jos ap olisi miehensä kanssa ollut muutaman kerran yhdynnässä seurusteluaikana, olisi huomannut, että eivät sovellu yhteen, mutta nyt on sitten turha rutista kun on sian säkissä ottanut.

Ero tietty aina vaihtoehto, mutta tämä ketju vahvisti mielipidettäni siitä, että ei neitsyinä naimisiin[/QUOTE]

Siis vaikka meillä ei seksistä kokemuksia muiden kanssa olekaan niin kyllä meillä oli paljon seksiä ennen naimisiin menoa :)
Olimme yhdessä monta vuotta ennen kuin naimisiin mentiin.
 
"Hmm"
[QUOTE="aloittaja";29416934]Siis vaikka meillä ei seksistä kokemuksia muiden kanssa olekaan niin kyllä meillä oli paljon seksiä ennen naimisiin menoa :)
Olimme yhdessä monta vuotta ennen kuin naimisiin mentiin.[/QUOTE]

Saako kysyä, että miksi hitossa jatkoit suhdetta ja menit naimisiin ja teit lapsia MIEHEN KANSSA JOKA ON SÄNGYSSÄ TUOLLAINEN

Herranen aika sentään nainen, olisit vaihtanut ukkoon joka haluaa rakastella niin, että molemmilla on hyvä olla.

Eli jos tietoisesti omasta halusta halusit avioon tuon tollon kanssa, niin :(
 
"aloittaja"
[QUOTE="Hmm";29416964]Saako kysyä, että miksi hitossa jatkoit suhdetta ja menit naimisiin ja teit lapsia MIEHEN KANSSA JOKA ON SÄNGYSSÄ TUOLLAINEN

Herranen aika sentään nainen, olisit vaihtanut ukkoon joka haluaa rakastella niin, että molemmilla on hyvä olla.

Eli jos tietoisesti omasta halusta halusit avioon tuon tollon kanssa, niin :([/QUOTE]

onhan meillä ollut hyvääkin seksiä. Olen saanut orgasmejakin. Ei meillä aina tälläistä ole. Vain silloin kun en itse kauheasti halua tai en kostu. Mieheni ei jotenkin kai siedä sitä pettymystä?
 
"rrr"
Aloittaja, kuvitellaan että sulla on joku hajuvesi jonka tuoksusta pidät tosi paljon. Miehellesi tulee siitä kuitenkin pää kipeäksi lähes aina kun sulla on sitä. Joskus seurauksena on tunteja kestävä raju migreenikohtaus, jolloin mies ei voi tehdä muuta kuin maata pimeässä huoneessa ja kärsiä. Mies on useita kertoja pyytänyt että et käyttäisi tuota hajuvettä. Lupaat aina mutta seuraavana päivänä olet jo unohtanut.

Vai olisiko niin että olisit jo aikaa sitten heittänyt kyseisen hajuveden pois koska et halua aiheuttaa kumppanillesi kipua?

(Tiedän, seksi ja hajuvesi eivät ole toisiinsa verrannollisia, mutta kumppanin tietoinen satuttaminen oli tässä se juttu)
 
"mies"
[QUOTE="aloittaja";29416973]onhan meillä ollut hyvääkin seksiä. Olen saanut orgasmejakin. Ei meillä aina tälläistä ole. Vain silloin kun en itse kauheasti halua tai en kostu. Mieheni ei jotenkin kai siedä sitä pettymystä?[/QUOTE]

No on melkoinen mies. Jos mulle rakasta naista kohdeltaisiin noin niin ei hyvä heiluisi.
 
"aloittaja"
En taida osata edes selittää tilannetta kovin hyvin.

Siis mies ei suutu ja huuda että nyt satutan sinua. Ei tahallaan varmasti halua satuttaa minua!
Mutta kun haluaa kovasti seksiä ja huomaa että minä en kostu niin jotenkin siitä hermostuu ja otteet kovenee. vaikka olenkin kertonut että se tekee kipeää eikä ainakaan kiihota yhtään.
Hän ei vaan voi sille mitään.

enkä nyt puolustele häntä. Tiedän että seksin ei pidä sattua ketään, ei edes minua!
Siksi kai tämän avauksenkin tein ja mietin että miten muut tilanteessa tekevät.
 
"Hmm"
[QUOTE="aloittaja";29416973]onhan meillä ollut hyvääkin seksiä. Olen saanut orgasmejakin. Ei meillä aina tälläistä ole. Vain silloin kun en itse kauheasti halua tai en kostu. Mieheni ei jotenkin kai siedä sitä pettymystä?[/QUOTE]

Joko teit tämän aloituksen leikilläsi, piristämään tylsää päivää tai sitten et vain kerta kaikkiaan tiedä mitä rakastelun kuuluu olla.

Kerroit, että mies ei kestä pettymystä jos et halua ja runnoo ja on kovakourainen.
Tuo on raiskaus. Parisuhteessakin on raiskaus, ihan laissa määritelty.

NORMAALI mies kestää pettymykset. Mutta jos sinä olet onnellinen kun sinua runnotaan niin, että et voi kunnolla kävellä, niin jatkat sitten tuollaisessa parisuhteessa.

Mutta sanon sinulle, että tuo miehesi ei ole mikään kunnon mies.
Kunnon mies haluaa, että nainenkin nauttii. EI PIDÄ NAISTA ESINEENÄ JOHON RUNKATAAN.

Hanki sille lahjaksi tekopillu, saa siihen tyhjennellä aina kun haluaa
 
"aloittaja"
[QUOTE="Hmm";29417061]Joko teit tämän aloituksen leikilläsi, piristämään tylsää päivää tai sitten et vain kerta kaikkiaan tiedä mitä rakastelun kuuluu olla.

Kerroit, että mies ei kestä pettymystä jos et halua ja runnoo ja on kovakourainen.
Tuo on raiskaus. Parisuhteessakin on raiskaus, ihan laissa määritelty.

NORMAALI mies kestää pettymykset. Mutta jos sinä olet onnellinen kun sinua runnotaan niin, että et voi kunnolla kävellä, niin jatkat sitten tuollaisessa parisuhteessa.

Mutta sanon sinulle, että tuo miehesi ei ole mikään kunnon mies.
Kunnon mies haluaa, että nainenkin nauttii. EI PIDÄ NAISTA ESINEENÄ JOHON RUNKATAAN.

Hanki sille lahjaksi tekopillu, saa siihen tyhjennellä aina kun haluaa[/QUOTE]

No tämä ei kyllä ole leikillään tehty aloitus!

En tietenkään halua että olen niin kipeä että en voi kävellä. enkä halua että minua kukaan runnoo.
Ehkä sitten kyse on siitä että en tiedä muusta? Siksi kai havahduin nyt siihen kun olin taas kipeä. Että joillain voi varmasti olla toisinkin.
Olen aina koettanut vähän ajatella niin että kun se kipu kuitenkin menee muutamassa tunnissa ohi niin sen kestää.

Nyt koen olevani todella hankalassa tilanteessa :( Alkoi todenteolla ahdistaa, enemmän kuin koskaan aiemmin koko tilanne. vaikka seksiä ei eilen ollutkaan vaan siitä on kohta 2 vuorokautta aikaa kun olin viimeeksi kipeä.
 
"mies"
[QUOTE="aloittaja";29417083]No tämä ei kyllä ole leikillään tehty aloitus!

En tietenkään halua että olen niin kipeä että en voi kävellä. enkä halua että minua kukaan runnoo.
Ehkä sitten kyse on siitä että en tiedä muusta? Siksi kai havahduin nyt siihen kun olin taas kipeä. Että joillain voi varmasti olla toisinkin.
Olen aina koettanut vähän ajatella niin että kun se kipu kuitenkin menee muutamassa tunnissa ohi niin sen kestää.

Nyt koen olevani todella hankalassa tilanteessa :( Alkoi todenteolla ahdistaa, enemmän kuin koskaan aiemmin koko tilanne. vaikka seksiä ei eilen ollutkaan vaan siitä on kohta 2 vuorokautta aikaa kun olin viimeeksi kipeä.[/QUOTE]

Kuulostaa että miehellä on liikaa valtaa sinuun. Itsekin pidän hallitsevuudesta, mutta en koskaan niin, että nainen ahdistuu tai voi pahoin.

Sun pitää saada suu auki ja puhua asiasta vähän laajemmin miehelle. Rakas ihminen ei ikinä tahallisesti halua tuskaa rakkaalleen. Jos hänelle ei ole väliä, hän ei ehkä rakasta sinua oikein aidosti.
 
"aloittaja"
Ja vaikka mies tietää että en halua ja yritän aina työntää hänen kättään pois ja vaihtaa vähän asentoa ettei sattuisi niin kovasti. Niin en rimpuile huuda, raavi ja revi. Eli ei ole raiskaus vaikka runnookin? Korkeintaan työnnän häntä vähän pois tai vingahdan.
 
"Hmm"
[QUOTE="aloittaja";29417103]Ja vaikka mies tietää että en halua ja yritän aina työntää hänen kättään pois ja vaihtaa vähän asentoa ettei sattuisi niin kovasti. Niin en rimpuile huuda, raavi ja revi. Eli ei ole raiskaus vaikka runnookin? Korkeintaan työnnän häntä vähän pois tai vingahdan.[/QUOTE]

:) ei, ei se ole raiskaus. tuo on ihan normaalia rakastelua. Tuhannet parit tällä sekunnilla ovat juuri tuolleen.

HERÄÄ PAHVI, tuo on raiskaus

Voi luoja sentään, mitä se mies on tehnyt, kun on saanut sinut tuolla tavalla alistetuksi.

Melkein tulee itku puolestasi
 
"aloittaja"
[QUOTE="Hmm";29417127]:) ei, ei se ole raiskaus. tuo on ihan normaalia rakastelua. Tuhannet parit tällä sekunnilla ovat juuri tuolleen.

HERÄÄ PAHVI, tuo on raiskaus

Voi luoja sentään, mitä se mies on tehnyt, kun on saanut sinut tuolla tavalla alistetuksi.

Melkein tulee itku puolestasi[/QUOTE]

Oikeastiko? On raiskaus vaikka en väkivallalla itse puolustaudu tai huuda kurkkusuorana ei:tä?
 
"mies"
[QUOTE="aloittaja";29417103]Ja vaikka mies tietää että en halua ja yritän aina työntää hänen kättään pois ja vaihtaa vähän asentoa ettei sattuisi niin kovasti. Niin en rimpuile huuda, raavi ja revi. Eli ei ole raiskaus vaikka runnookin? Korkeintaan työnnän häntä vähän pois tai vingahdan.[/QUOTE]

No ei se ehkä ole varsinainen raiskaus ja voihan olla ettei mies tarkoituksella ole sellainen.

Mutta se, että mies ei hirveästi välitä olla hyvä sinulle, ihmiselle, jota hän rakastaa, on tosi murheellinen asia. Ei ole kyse vain hänen nautinnostaan kun naitte. Siksi sun kohtelu lähestyy sun hyväksikäyttöä, joka ei ole rakkauteen kuuluvaa. Seksin pitäisi olla kahden ihmisen nautintoa, vaikka siinä voikin olla kovia otteita ja sellaista, jos molemmat tykkäävät TAI jos toiselle on ok että toinen on hänen fantasiansa alusta. Seksissä voi palvella toista, mutta toiselle uhrautuminen on väärin.

Seksi kivusta huolimatta, varsinkin siten, että sillä ei ole sun omaa halukkuutta ja suostumusta, ei ole sulle psyykkisesti hyväksi.
 
"aloittaja"
[QUOTE="mies";29417147]No ei se ehkä ole varsinainen raiskaus ja voihan olla ettei mies tarkoituksella ole sellainen.

Mutta se, että mies ei hirveästi välitä olla hyvä sinulle, ihmiselle, jota hän rakastaa, on tosi murheellinen asia. Ei ole kyse vain hänen nautinnostaan kun naitte. Siksi sun kohtelu lähestyy sun hyväksikäyttöä, joka ei ole rakkauteen kuuluvaa. Seksin pitäisi olla kahden ihmisen nautintoa, vaikka siinä voikin olla kovia otteita ja sellaista, jos molemmat tykkäävät TAI jos toiselle on ok että toinen on hänen fantasiansa alusta. Seksissä voi palvella toista, mutta toiselle uhrautuminen on väärin.

Seksi kivusta huolimatta, varsinkin siten, että sillä ei ole sun omaa halukkuutta ja suostumusta, ei ole sulle psyykkisesti hyväksi.[/QUOTE]

No minä olen ihan rehellisesti uskaltanut kertoa etten pidä kovista otteista enkä kivusta! Mies tietää sen mutta ei jotenkin voi itselleen mitään.
 
"mies"
[QUOTE="aloittaja";29417226]No minä olen ihan rehellisesti uskaltanut kertoa etten pidä kovista otteista enkä kivusta! Mies tietää sen mutta ei jotenkin voi itselleen mitään.[/QUOTE]

Kyllä se mies voi, ei mies mikään robotti ole, joka suorittaa tietokoneohjelmaa kun rakastelette. Jos hän rakastaa sinua, hän ei halua tuottaa tuskaa sinulle. Niin yksinkertaista se on.

Eli nyt vähän pidempää juttutuokiota äijän kanssa ja rohkeutta sinulle ilmaista jos tekee kipeää, pamauttaa vaikka sakset kiinni. Muuten sulle voi tulla nk. Tukholma-syndrooman muoto eli alat tykätä siitä että sua hyväksikäytetään vaikka oikeasti sun psyyke murenee. Olen muutamaa tapausta vierestä seurannut ja ne suhteet ovat olleet tuhoisia naiselle.
 
"aloittaja"
[QUOTE="mies";29417256]Kyllä se mies voi, ei mies mikään robotti ole, joka suorittaa tietokoneohjelmaa kun rakastelette. Jos hän rakastaa sinua, hän ei halua tuottaa tuskaa sinulle. Niin yksinkertaista se on.

Eli nyt vähän pidempää juttutuokiota äijän kanssa ja rohkeutta sinulle ilmaista jos tekee kipeää, pamauttaa vaikka sakset kiinni. Muuten sulle voi tulla nk. Tukholma-syndrooman muoto eli alat tykätä siitä että sua hyväksikäytetään vaikka oikeasti sun psyyke murenee. Olen muutamaa tapausta vierestä seurannut ja ne suhteet ovat olleet tuhoisia naiselle.[/QUOTE]

Mies kyllä pyytää anteeksi jälkeen päin. Ja katuu. Sanoo ettei halua ikinä satuttaa minua.
Olisiko ratkaisu sitten se että lutraisin liukasteella niin että paikat ei varmasti oli kuivat kun mies haluaa?
 
"mies"
[QUOTE="aloittaja";29417268]Mies kyllä pyytää anteeksi jälkeen päin. Ja katuu. Sanoo ettei halua ikinä satuttaa minua.
Olisiko ratkaisu sitten se että lutraisin liukasteella niin että paikat ei varmasti oli kuivat kun mies haluaa?[/QUOTE]

No jos hän on ihan aidosti pahoillaan tuosta niin silloin hän ei varmasti halua tuskaa sulle. Mutta siltikin sä voisit vielä laajemmin puhua siitä ja miehen on pakko kuunnella ja yrittää oppia. Muuten sä jäät alakynteen miehen kanssa ja se ei ole hyvä asia naiselle ainakaan mun kokemuksesta.

Ratkaisu olisi se että mies panostaa sun hyväilyyn ja hellittelyyn sekä esileikkiin enemmän. Rynkytys ei pitäisi olla se pääasia seksissä. Et ole miehen seksiautomaatti. Jos alat sellaisena itseäsi pitää, joudut takuulla vaikeuksiin.
 
  • Tykkää
Reactions: Pinki
"aloittaja"
[QUOTE="mies";29417290]No jos hän on ihan aidosti pahoillaan tuosta niin silloin hän ei varmasti halua tuskaa sulle. Mutta siltikin sä voisit vielä laajemmin puhua siitä ja miehen on pakko kuunnella ja yrittää oppia. Muuten sä jäät alakynteen miehen kanssa ja se ei ole hyvä asia naiselle ainakaan mun kokemuksesta.

Ratkaisu olisi se että mies panostaa sun hyväilyyn ja hellittelyyn sekä esileikkiin enemmän. Rynkytys ei pitäisi olla se pääasia seksissä. Et ole miehen seksiautomaatti. Jos alat sellaisena itseäsi pitää, joudut takuulla vaikeuksiin.[/QUOTE]

Mies hyväilee, usein suuseksiäkin antaa. Mutta jos en kostu niin hermostuu siitä. Eli yrittää kyllä ensin todella hellästi mutta jos en vain innostu tai kostu niin menettää malttinsa.
Yrittää siis kyllä.
 

Yhteistyössä