Seksi sattuu :(

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Help
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

Help

Vieras
Meidän kuopuksen syntymästä on pian jo puoli vuotta, eikä mun paikat ole palautuneet ennaleen. Iho on alapäästä siis jotenkin tosi herkkä; välillä tuntuu ettei tarvi kuin koskea, niin ihoon napsahtaa haava. En tiedä onko kyseessä kuivat limakalvot, koska kuitenkin sisältä paikat kostuu ihan normaalisti... Imetyksen lopettamisestakin on jo nelisen kuukautta. Mitä tälle voi tehdä? Ongelma on vienyt kaiken ilon seksistä, eikä mua haluta enää, kun pelkään kipua :( Liukkarit auttaa jonkin verran, mutta vievät seksistä kaiken spontaaniuden kun aina tarvii olla litra jotain rasvaa :(

Sama täällä, meillä tosin on se puoli vuotta synnytyksestä. Kävin gynelläkin ja hän määräsi estrogeenikuurin. Mulla ainakin osasyy on kuivat limakalvot, imetän edelleen. Toivottavasti tilanne normalisoituu imetyksen loputtua. Alapäähän tuli pari tikkiä ja tuntuu niin kuin se arpi siellä kiristäisi ja aiheuttaisi sitä kipua. Kivutonta seksielämää odotellessa siis...

Alkuperäinen kirjoittaja lili:
Sama täällä, meillä tosin on se puoli vuotta synnytyksestä. Kävin gynelläkin ja hän määräsi estrogeenikuurin. Mulla ainakin osasyy on kuivat limakalvot, imetän edelleen. Toivottavasti tilanne normalisoituu imetyksen loputtua. Alapäähän tuli pari tikkiä ja tuntuu niin kuin se arpi siellä kiristäisi ja aiheuttaisi sitä kipua. Kivutonta seksielämää odotellessa siis...

Peesi tälle. Mulla myös auttoi kummasti se estrogeenikuuri, jonka sain gyneltä. Tosin mulla oli iiiso eppariarpi joka lakkasi kiristämästä vasta seuraavan synnytyksen myötä, mutta mutta.. auttoi se estrogeeni sen verran, että ylipäätänsä tuli seuraava synnytys ajankohtaiseksi :)

Yhteistyössä