Alkuperäinen kirjoittaja ap:
mulla ei oo hormonaalista ehkäisyä. eikä haluttomuutta. en vain haluaisi joka päivä. enkä ehkä joka toinenkaan.
Mulla oli ex-mieheni kanssa juuri tuollainen tilanne. Valitettavasti emme osanneet asiaa "purkaa" ja meille tuli ero, tosin vähän muista syistä, mutta kyllä tuokin siihen vaikutti.
Ja haluttomuuteni kasvoi kasvamistaan, koska mieheni ajatteli vain itseään seksin osalta. (tosin muutenkin oli itsekäs) Ei esileikkejä, vaan aina suoraan käsi pöksyihin , eikä edes mitenkään hellästi

Kyllästyin siihen, että hänellä oli vain yksi päämäärä, itsensä tyydytys. Eli kassien tyhjennys. Se loukkasi mua, enkä ollut tyytyväinen, sillä mun tyydytyksellä ei tuntunut olevan sijaa meidän seksielämässämme.
Muuta neuvoa ei sulle oikein voi antaa, kuin että yritä keskustella ja saada miehesi ymmärtämään, että sinustakin olisi mukavaa välillä innostaa miestäsi seksiin. Että sinäkin saisit tehdä aloitteen ja kiihottua ajatuksesta. Jokainen tarvitsee sitä. Ei nainen halua aina "valmiiksi katettua pöytää". Ymmärrätkö mitä tarkoitan.
Varmasti miehesikin nauttisi jos huomaisi kuinka haluat häntä. Käytä sitä houkuttimena kun selität asiaa miehellesi. Ei tilanne varmaankaan ole helppo miehellesikään, mutta hankalampi tilanne on mielestäni sinun kannaltasi.Mutta koska suhteenne on muuten kunnossa, tämänkin "ongelman" saatte varmasti kuntoon tarpeeksi puhumalla asiasta ja nimenomaan rehellisesti kertomalla miltä susta tuntuu ja korosta, ettet halua miestäsi loukata, vaan haluat himoita ja haluta häntä kuten ennen, koska nyt hän hoitaa tuon kaiken tavallaan puolestasi, ei sinulle jää siihen mahdollisuutta.
Onnea keskusteluun ja maltilla ja kärsivällisyydellä pääsette varmasti hyvään lopputulokseen !