Seksi ja raskaus - apua!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja nyt riitti
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

nyt riitti

Vieras
Nyt menossa rv27 ja seksi ei kiinnosta, mutta miehen mieliksi olen noin kerta viikkoon suostunut.

Nyt oli pahin kerta tähän asti. Tuntui, että mikään asento ei enää toimi. Tähän asti lähetyssaarnaajassa on onnistunut olemaan jotenkin, vaikka aina pelkään että painaako mies vatsaa liikaa.

Nyt tuntui etten saa henkeä missään asennossa. Aina painoi joko mies mahaa tai sitten minä hänen päällään painoin vatsaani häntä vasten. Hengittäminen tuntui aika ajoin raskaalta ja hankalalta.

En kai aiheuttanut nyt vauvalle mitään vaaraa tuolla, kun väkisin koitin keekoilla eri asennoissa ja saada happea?

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Eniten mua huolettaa nyt siis se, että voiko vauva vahingoittua tuosta kun välillä tuntui itsestä hengittäminen raskaalta?

En minä usko ainakaan..
Minulla usein ahisti henkeä vaikka ihan vain istuin ja katsoin tv:tä :/
liikkuuko ihan ok?

Alkuperäinen kirjoittaja Blue Rush:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Eniten mua huolettaa nyt siis se, että voiko vauva vahingoittua tuosta kun välillä tuntui itsestä hengittäminen raskaalta?

En minä usko ainakaan..
Minulla usein ahisti henkeä vaikka ihan vain istuin ja katsoin tv:tä :/
liikkuuko ihan ok?

En ehtinyt vielä kuulostella vauvan liikkeitä sen enempää... kohta menen. Kyllä mullakin ahdistaa henkeä välillä ihan normaalistikin, olin missä asennossa tahansa.

Sun raskaus on jo niin pitkällä, ettei yhdynnästä ole vauvalle mitään vaaraa. Ainoastaan vatsaan kohdistuvat lujat iskut voivat vahingoittaa, ei normaali yhdyntä. Vaikka sun henkeä ahdistaisi välillä, vauva saa riittävästi happea verenkierrostasi.

Alkuperäinen kirjoittaja terveydenhoitajaäiti:
Sun raskaus on jo niin pitkällä, ettei yhdynnästä ole vauvalle mitään vaaraa. Ainoastaan vatsaan kohdistuvat lujat iskut voivat vahingoittaa, ei normaali yhdyntä. Vaikka sun henkeä ahdistaisi välillä, vauva saa riittävästi happea verenkierrostasi.

Kiitos sinulle! :) OMa järkikin sanoo, että eihän se nyt noin hiuskarvan varassa voi olla ja astmaatikotkin saa vauvoja mutta silti sitä huolestuu.

Mua ei innostanu puolen välin jälkeen seksi yhtään... ja sitten tuossa rv 32 jälkeen lääkäri kielsikin seksin.. Mies on ollu tosi ymmärtäväinen ja ihana, ja hän halusi kanssa vaan vauvan parasta ja ei elämää kaada jos ei vähään aikaan voi sekstailla...
Me ollaan muuten sitten pidetty toisiamme hyvänä ja hellitty toisiamme.. ja molemmat olemme tyytyväisiä..

Halinappi ja masuasukki 39+2

Yhteistyössä