Seksi ei tunnu enää niin hyvälle, kun olen alkanut myös masturboimaan

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras."
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"vieras."

Vieras
jotenkin se itsetyydytys tuntuu niin paljon paremmalta :(
Jos nyt masturboin ja illalla harrastamme seksiä niin se ei ole yhtään niin kivaa kuin itsetyydytys. En ole siis moniin vuosiin masturboinut kun on ollut seksiä aina tarjolla, no yksi päivä kokeilin taas pitkästä aikaa ja jäin koukkuun :D
Onko aivan normaalia tämä tällainen?

[QUOTE="aapee";29772894]Näin olen tehnytkin, pelkään vain että mies alkaa ihmettelemään että eikö pelkkä seksi tunnu enää hyvälle. No eihän se tunnu =([/QUOTE]

No eihän tuossa seksin määrä vähene vaikka sellaisen käsityksen sun tekstistä saa.

[QUOTE="jaaha";29772922]No eihän tuossa seksin määrä vähene vaikka sellaisen käsityksen sun tekstistä saa.[/QUOTE]

No enhän minä sanonut, että seksin määrä olisi vähentynyt. Se ei vain enää tunnu niin hyvälle kuin ennen.

Hienoa, että oot löytänyt uudelleen itsetyydytyksen :)

Masturboiko miehesi? Hyväileekö hän itseään kun olette yhdessä ja harrastatte seksiä? Joskus omaan kehoon koskeminen ja oman nautinnon lisääminen koetaan olevan yhteisestä nautinnosta pois. Sitähän se ei ole, rakastellessaan ihmiset ovat yhtä ja jos päämäärä on yhteinen ei kummankaan nautinto ole toiselta pois.

Puhukaa asiasta ja vaikka joskus masturboikaa yhdessä. Näytä miehellesi miten saat masturboimalla orgasmin. Ota opiksesi miehesi masturboinnista, siinä opit paljon siitä miten miehesi nauttii luonnollisimmillaan. Opetelkaa uusia tapoja nauttia toisistanne ja itsestänne, sekoittakaa yhdyntää ja masturbaatiota, masturboikaa toisianne... Nauttikaa :)

Yhteistyössä