Seksi ei suju!!!

  • Viestiketjun aloittaja huono
  • Ensimmäinen viesti
huono
En tiiä kuuluuko tää tälle palstalle, mutta mulla tulee jo itku kun en pysty seksiä harrastamaan. Joskus harvoin nautin siitä, mutta yleensä sattuu vaan. Miehen takia haluan sekstata, jotta hällä ois hyvä mieli, mutta epäonnistun, kun joudun kesken lopettamaan. Toivoisin ettei olisi olemassakaan seksiä, prkle. Kun haluisin nauttia, mutta en ymmärrä mikä on mussa vikana, kun hankaa ja sattuu, enkä osaa tehdä mitään jännää.
 
Mamma-81
Hetkonen!
Siis seksi sattuu?
Oletko käynyt lääkärissä?
Käy ihmeessä ja selvitä syy siihen!
Viestisi ei paljoa kertonut taustoistasi,
mutta jotain tuntuisi olevan vialla :/
Ja keskustelu asiasta miehesi kanssa
olis varmaan hyvä.. ;)
Toivottavasti löydät syyt ja
saat "homman toimimaan" ;)
Seksi on tehty nautittavaksi...! :D
 
NallePuh-81
Juu lääkäriä mäkin suosittelen. Muistaakseni on olemassa joku sairaus joka tekee limakalvoista tosi herkät. Tokihan ongelma voi johtua myös kuivista limakalvoista. Sulla sitä voi vielä pahentaa jännitys aiempien kipujen vuoksi... Eli liukuvoidetta kannattaa ehdottomasti kokeilla!
 
mameli
en tiedä mikä sun ongelman taustalla on, mutta itsekin olen läpikäynyt saman suuntaisia ongelmia. Suurinpana syynä seksihaluttomuuteeni on ollut stressi!Aina niin totaalisen väsynyt että kun mies tuli metrin läheisyydelle niin teki jo mieli potkasta ja huutaa et älä koske muhun. Kaikki seksissä ärsytti ja satutti. mutta ongelmat alko helpottaa kun muu elämäntilanne helpotti. Tosin vieläkin joudun väliin hokea itselleni että seksi on kivaa, seksi on kivaa... :D ongelmat kullakin, ja hoitokeinonsa kullakin... :)
 
NallePuh-81
\
Alkuperäinen kirjoittaja 21.05.2004 klo 22:57 plaaa plaa kirjoitti:
no #&%£$!*.. oo niinkun naiset ja laihduta... oot varmaan joku plösö... ei kai nyt miehet sellasest kiinnostu... HAH HAH HAH
Eipä tässä kyllä tainnut miehen haluttomuudesta olla kyse... Opetellaanpas lukemaan ennen kuin huudellaan tyhmyyksiä! :D
 
Pai
\
Alkuperäinen kirjoittaja 21.05.2004 klo 22:57 plaaa plaa kirjoitti:
no #&%£$!*.. oo niinkun naiset ja laihduta... oot varmaan joku plösö... ei kai nyt miehet sellasest kiinnostu... HAH HAH HAH
tosi fiksu ja asiallinen kommentti sulta, siitä TUSKIN oli ap. kysyjälle MITÄÄN apua!! :/ Voisit pitää kommenttis omana tietonasi jos ne tällaisia ovat :whistle: \|O
Vastauksesta päätellen olet sama henkilö kuin se joka käyttää nimimerkkiä "mä vaan -81".
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 22.05.2004 klo 22:02 Plaaaa plaaaa kirjoitti:
Ai miks??? Kyllä meillä noi makuuhuoneeasiat sujuu paremmin ku laki sallii;) Et en mä usko et lääkäristä ois mitään hyötyyy...............
saanen epäillä! Kuullostat hirveen lapselliselta, taitaa olla koko seksi sulle vieras asia kun täytyy täällä palstalla vakuutella! :p \|O :whistle:
 
HEH
\
Alkuperäinen kirjoittaja 22.05.2004 klo 22:28 Plaaa plaaa kirjoitti:
Ai jaa??!! No mitenkä niitä lapsiaSINUN mielestä trhdään, jossei #&%£$!*???????????????
epäilen että sulla on lapsia ja jos on säälittää lapsiparat, ei millään pahalla! Onko sulla paha päivä, myssy liika tiukalla, löysää ihmeessä! ;)
 
Mulla on kuule seksin suhteen sama ongelma kuin sullakin Huono. Just niinkuin oisin voinut minä kirjoittaa aiheen aloituksen. Mulla ei aina tunnu kipua, mutta en kyllä osaa enää seksistä nauttiakaan. Toisaalta kaipaisin seksiä, mutta toisaalta en. Oletko sinä vielä varannut aikaa lääkärillä tai mahdollisesti käynyt jo? Mun pitäis varmasti kans käydä, mutta kun hieman nolottaakin tälläistä asiaa mennä lääkärille valittaan...Kirjoittelehan kuulumisia!
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 22.05.2004 klo 22:02 Plaaaa plaaaa kirjoitti:
Ai miks??? Kyllä meillä noi makuuhuoneeasiat sujuu paremmin ku laki sallii;) Et en mä usko et lääkäristä ois mitään hyötyyy...............
Miten ois aika kallonkutistajalle?? Vois auttaa asiaa.... :x


tarkemmin ajatellen en oo varma auttaisko sekään, sinnekin otetaan vaan ne joilla on oikeasti ongelmia, tyhmyyttä ei lasketa. :whistle:

 
Huono
En oo varannut aikaa lääkäriin, mutta seuraavan neuvolan yhteydessä taidan varata itsellekin ajan. Vai, hetkonen, varataanko se ihan terveysasemalta, vai naistenklinikalta? Kaipa se seksi joskus sujuu... :/
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 28.05.2004 klo 15:29 Huono kirjoitti:
En oo varannut aikaa lääkäriin, mutta seuraavan neuvolan yhteydessä taidan varata itsellekin ajan. Vai, hetkonen, varataanko se ihan terveysasemalta, vai naistenklinikalta? Kaipa se seksi joskus sujuu... :/
En tiedä missä asut, mutta meidän kaupungista löytyy erilaisia ja eri hintaisia gynekologikeskuksia, mihin pääsee suht nopeasti ajanvaraksella. Ehkä sellainen olisi järkevä vaihtoehto, kun ovat erikoistuneet näihin naisten juttuihin? :)
 

Yhteistyössä