Seksi ei kiinosta

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Seksitön
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

Seksitön

Vieras
Seksi suorastaan inhottaa! En voi mitään tälle tunteelle... Tiedän että pian synnytyksen jälkeen tilanne normalisoituu mutta nyt kun tilanne on päällä niin ahdistaa. Mies haluais, mutta en voi tunteille mitään. Välistä tuntuu että koko parisuhde kariutuu... Muutenkin olen tämän loppuraskauden ollut kuin viulunkieli, pimahtelen ja räiskin. Olen sairaan väsynyt. Käy miestä sääliksi!
Onko ketään muuta joka olisi muuttunut täysin näin loppuraskauden aikana? Mitä voisi tehdä? Älkääkä vaan neuvoko että ole miehellesi hyvä... Rakastan miestäni mutta hänen on tietysti vaikea kuvitella oloani ison masun kanssa. Onneksi tämä raskaus on kohta ohi!

Meillä on harrastettu seksiä vain 2 kertaa tämän raskauden aikana. Nyt on viikkoja 29. Mies on kai alistunut tai tottunut tilanteeseen, koska ei ole aloitteitakaan yrittänyt tehdä enää aikoihin. Me puhutaan kyllä asiasta silloin tällöin, koska mua se ahdistaa, kun en voi antaa hänelle seksin kautta hyvää oloa. Itseäni ei siis seksi kiinnosta oikeastaan ollenkaan. Alkuraskaudessa oli pahoinvointia, ja nyt ei vaan jaksa, tai sitten on iltaisin närästystä ja kaikintavoin raskas olo. Enkä tunne itseäni tippaakaan seksikkääksi, joten seksikään ei luonnollisesti kiinnosta... Muuten mieliala on ollut ihmeen tasainen koko raskauden ajan. Toivottavasti tilanne tosiaan normalisoituu sitten joskus synnytyksen jälkeen ja halutkin palaavat!

Minua kiinnostaa tietää, että te joilta halut häviävät raskauden aikana, niin tuntuuko teiltä kuitenkin siltä itse, että tarvitsette tyydytystä? Miten toimitte? Onko halua edes itsetyydytykseen ja jos niin harjoitatteko tätä.

-Huvittaa

Ei haluta ollenkaan. En harrasta itsetyydytystä. Jotenkin on paikat turtana. Silloin harvoin kun seksiä on harrastettu se ei tunnu hyvälle.
Mua ei oikein huvita tämä tilanne. Toivoisin pystyväni olemaan halukkaampi mutta...
Ei enää pitkä aika ja vauva on sitten kainalossa. Tämä ei ole ensimmäinen ja tiedän tosiaan kokemuksesta että kyllä sitten tilanne alkaa normalisoitumaan kun hormoonit ei enää niin jyllää ja tuo masuasukki ei ole masussa.

No kaikille leppoisaa odotusaikaa oli sitä seksiä tai ei. Tämä on kuitenki niin lyhyt aika ja palkinto on sitäkin arvokkaampi!

Täällä myös seksiä on ollut koko raskauden ajan vähän. Minua saattaisi joskus jopa kovastikin haluttaa, mutta kun päästään puuhiin, supistelu alkaa saman tien ja itselle tulee niin inhottava olo, että siihen se puuhailu sitten tyssää. Mitä suuremmaksi maha on kasvanut, sitä ihnottavammalta se supistelu tuntuu. Vihloo siinä samalla sitten nivusiakin, kiristää, sattuu ja ahistaa. Romantiikka katoaa saman sileän tien johonkin h..........tiin ja kyllä harmittaa. Nykyään en oikeastaan edes jaksa yrittää mitään koska tiedän kestäväni niitä supisteluja hyvällä tuurilla siihen asti, että mies saa, mutta itse jään ilman tyydytystä. Ja kieltämättä on tullut vähän sellainen suorittamisen maku; yritän tosiaan kestää siihen asti, että edes mies saisi... Koko puuhasta jää minulle käteen supistelut, joita jatkuu puolisen tuntia vielä jälkikäteenkin. Aiemmin minua eivät nuo supparit haitanneet näin paljon, jatkettiin niistä huolimatta ja minullakin oli aika hauskaa.:) Nyt taidetaan mennä seksittömällä linjalla LA asti. Onpahan takuuvama keino saada supistukset alkamaan! Toivottavasti mies kestää tämän seksittömyyden. Se kun kuitenkin jatkuu vielä synnytyksen jälkeenkin...

seksitön: et ole ainoa,jolla samanlainen ongelma. olen 7 kuulla eikä minua kiinnosta seksi juuri lainkaan. ei ole kiva sanoa miehelle ei,mutta useimmiten on pakko kun ei tunnu hyvältä. outoa...

Yhteistyössä