Seksi ei enää toimi :,(

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vierailija

Vieras
Meillä seksiä viikossa 1-3 kertaa hyvin vaihtelevasti... mies pelaa liikaa mutta auttaa silti joskus esim. imuroi... mutta läheisyyttä ei ole ja koko seksi tuntuu olevan hälle pakkopullaa:( aina joudun tekemään aloitteet ja jos en tekisi niin ei sitä olisi enää ollenkaan... onko mies vaan kyllästynyt minuun ? oltu 2v yhdessä ja 10kk tyttö meillä. Hän on hyvä isä mutta miehenä ei oikein mitään koska aika menee pelatessa ja tuntuu kuin oltais kavereita vain. Sängyssä hän odottaa että otan suihin ensin ja sitten muu homma on nopeasti ohi enkä saa mitään irti koko touhusta, ei orgasmia eikä mitään tunnetta... Olen puhunut asiasta ja juuri äsken yritin seksin jälkeen(ei oltu mitenkään virittäydytty tunnelmaan yms.) mutta ei sano kun jaa tai ei mitään .. mitä tehdä? ero ei ole vaihtoehto tän asian takia... tuntuu kuin pakottaisin kanssani sänkyyn. Ollaan siis alle 25v. molemmat joten kai se pitäisi vielä kiinnostaa.... ennen mua ja suhteen alussa ollut parempaa...

Niin eli otit tyypin joka pelaa pelaamasta päästyään ja tarvitsee sinua imemään itseään ja sille päätit tehdä vielä lapsen vaikka hädin tuskin tunsitte toisenne. Nauti nyt vaan tilanteesta.

Niin eli otit tyypin joka pelaa pelaamasta päästyään ja tarvitsee sinua imemään itseään ja sille päätit tehdä vielä lapsen vaikka hädin tuskin tunsitte toisenne. Nauti nyt vaan tilanteesta.
Haluatko kertoa jonkun valinnan tai virheen, jonka olet itse tehnyt elämäsi aikana?
Päästään sitten kaikki etsimään sinusta heikkoa kohtaa tai vikaa ja lyömään siihen.

Sulla taitaa ap olla suhde mun miehen kanssa Sen verran tutulta kuulostaa. Oon kans miettinyt että mut hittoa tässä pitäis tehdä mutta en oikeesti enään tiedä. Puhuminen ei tosiaan auta mitään ja vastaus on juurikin tuo "jaa". Eikä auta mikään muukaan kyllä...vaikka istuisin syliin alasti niin ei toi mies edes huomais

Sulla taitaa ap olla suhde mun miehen kanssa Sen verran tutulta kuulostaa. Oon kans miettinyt että mitä hittoa tässä pitäis tehdä mutta en oikeesti enään tiedä. Puhuminen ei tosiaan auta mitään ja vastaus on juurikin tuo "jaa". Eikä auta mikään muukaan kyllä...vaikka istuisin syliin alasti niin ei toi mies edes huomais

Kyllä se sinusta varmasti välittää ja varmasti myös sinua haluaa mutta jospa sillä vain on ns. "kuiva kausi" menossa ettei huvita/jaksa.. ja varsinkin kun on pieni lapsi niin voi olla voimat iltaisin vähissä. Me ollaan mieheni kanssa suht samanikäisiä kuin te ja nyt 3 vuotta yhdessä ja välillä meillä saattaa olla parinkin viikon tauko ettei ole seksiä.. ja se on aivan normaalia. joskus sitten taas esimerkiksi joka toinen päivä. Että ne on niitä kausia.. Alussa meilläkin oli villiä ja upeeta suunnilleen päivittäin :love: Sitten kun se alkuhuuma meni ja arki tuli pysyvästi kuvioihin niin sitä huomasi ettei se joka päivä enään niin kiinnostakkaan. Olihan se järkytys ja minäkin luulin ensin että eikö mies ole kiinnostunut vai mikä on kun seksin määrä vähenee? Mutta juteltiin ja nyt ollaan sujut asian kanssa, ei ne kaikki miehet ookkaan niin aktiivisia kuin yleistetään yleensä..:)

Sanoisin että tuo on ihan "normaali" vaihe.. don't worry :) Tosin kannattaa silti saada keskustelua aikaan tuosta ettei hän oikeen huomioi.. Koska pitäähän sinunkin saada hellyyttä ja nautintoa, rakkautta(y)

Tänäänkin oon koittanut puhua että jos mentäis sit aiemmin sänkyyn(yleensä mies tulee vasta 1 aikaan nukkumaan, jolloin oon jo tosi väsy kun lapsi herättää 6...) ja ei halunnut puhua, vaikka oltiin jo sovittu et tnä jotain olis mut sanoin etten jaksais valvoa taas koko yötä odottaen... se tuntuu aina sille et olisin pakottanu sen sänkyyn ja se venyttää sitä sänkyyn tulemista aina tahalleen noin myöhälle :,( miksei vois tulla esim lasten mentyä yöunille... en tiedä enää mitä tehdä :( mitä siis voisin tänään tehdä jotta saisin miehen "syttymään" ja tulemaan ajoissa sänkyyn... t. ap

Sulla taitaa ap olla suhde mun miehen kanssa Sen verran tutulta kuulostaa. Oon kans miettinyt että mitä hittoa tässä pitäis tehdä mutta en oikeesti enään tiedä. Puhuminen ei tosiaan auta mitään ja vastaus on juurikin tuo "jaa". Eikä auta mikään muukaan kyllä...vaikka istuisin syliin alasti niin ei toi mies edes huomais

Juu ei auta täälläkään mikään, olin sitten vaikka tosiaan alasti :/ ja jos sitä seksiä on niin se tuntuu että oon sen väkisin raahannu sänkyyn ja pakottanut :,( ja oon miettiny jos vaan odottais ja antais miehen olla ja kattois koska se alkaa haluamaan mut sit ei tapahtus varmasti mitään yli viikkoon... Mitähän tässä tekis :,( ja kyllä, meillä taitaa olla sama mies kuulostaa ihan kuin mun suusta tuo sun viesti.

Juu ei auta täälläkään mikään, olin sitten vaikka tosiaan alasti :/ ja jos sitä seksiä on niin se tuntuu että oon sen väkisin raahannu sänkyyn ja pakottanut :,( ja oon miettiny jos vaan odottais ja antais miehen olla ja kattois koska se alkaa haluamaan mut sit ei tapahtus varmasti mitään yli viikkoon... Mitähän tässä tekis :,( ja kyllä, meillä taitaa olla sama mies kuulostaa ihan kuin mun suusta tuo sun viesti.

Tänäänkin oon koittanut puhua että jos mentäis sit aiemmin sänkyyn(yleensä mies tulee vasta 1 aikaan nukkumaan, jolloin oon jo tosi väsy kun lapsi herättää 6...) ja ei halunnut puhua, vaikka oltiin jo sovittu et tnä jotain olis mut sanoin etten jaksais valvoa taas koko yötä odottaen... se tuntuu aina sille et olisin pakottanu sen sänkyyn ja se venyttää sitä sänkyyn tulemista aina tahalleen noin myöhälle :,( miksei vois tulla esim lasten mentyä yöunille... en tiedä enää mitä tehdä :( mitä siis voisin tänään tehdä jotta saisin miehen "syttymään" ja tulemaan ajoissa sänkyyn... t. ap

Ei muuta kuin alat taas imemään.

Oletteko koskaan jutelleet seksistä niinkun tosissaan? Ei seksin jälkeen, että "mikset tee mitään"?

Kerro konkreettisesti mitä haluat. Voisin veikata että virikkeeksi ei käy se, että hieroisit mun hartioita ja suutelisit navan alueelta. Nyt tarvitaan jotain fantasiaa tai leikkiä. Pyydä sitä vaikka sitomaan sut käsiraudoilla sänkyyn, laittamaan suupallon ja panemaan perseeseen. Tai jos tuo ei kiihota, niin ehdota toisinpäin. Sano että haluat olla domina ja kohdella sitä kuin koiraa... tai siis mitä ihmeen kinkyä nyt keksitkin.

Tuo teidän vaihe on "seksin lässähtäminen". Mies ja sinä molemmat haluatte jotain erilaista kuin se ihan peruspanon. Mutta siitä pitää uskaltaa jutella. Toisen ajatuksia ei voi lukea.

Oletteko koskaan jutelleet seksistä niinkun tosissaan? Ei seksin jälkeen, että "mikset tee mitään"?

Kerro konkreettisesti mitä haluat. Voisin veikata että virikkeeksi ei käy se, että hieroisit mun hartioita ja suutelisit navan alueelta. Nyt tarvitaan jotain fantasiaa tai leikkiä. Pyydä sitä vaikka sitomaan sut käsiraudoilla sänkyyn, laittamaan suupallon ja panemaan perseeseen. Tai jos tuo ei kiihota, niin ehdota toisinpäin. Sano että haluat olla domina ja kohdella sitä kuin koiraa... tai siis mitä ihmeen kinkyä nyt keksitkin.

Tuo teidän vaihe on "seksin lässähtäminen". Mies ja sinä molemmat haluatte jotain erilaista kuin se ihan peruspanon. Mutta siitä pitää uskaltaa jutella. Toisen ajatuksia ei voi lukea.

ollaan puhuttu tai lähinnä niin että mä koitan puhua asiasta ja hän ei halua kun sanoo vaan ettei mikään oo vialla... oon ehottanut eri asentoja ja sille ei käy ... ja oon sanonu et voitasko keskustella tästä ihan kunnolla yms mut ei sille koskaan käy. eli ei oo kyse siitä etteikö asiasta puhuttais. :/

ollaan puhuttu tai lähinnä niin että mä koitan puhua asiasta ja hän ei halua kun sanoo vaan ettei mikään oo vialla... oon ehottanut eri asentoja ja sille ei käy ... ja oon sanonu et voitasko keskustella tästä ihan kunnolla yms mut ei sille koskaan käy. eli ei oo kyse siitä etteikö asiasta puhuttais. :/

Niin juuri sitä yritin sanoa, että uusi asento tai että "pannaan suihkussa" ei riitä. Fantasiaa ja leikkejä. Sitä tarvitaan, ei sitä että lähetyssaarnaajan sijasta doggystyle.

Joskus se toinen (mieskin) voi ahdistua niistä odotuksista ja halut katoavat. Teinä kokeilisin sitä taktiikkaa, että antaisitte miestenne olla rauhassa jonkin aikaa asian tiimoilta. Hellyyttä ja läheisyyttä kyllä, mutta ilman että niiden odotetaan johtavan seksiin. Joskus taktiikka toimii, joskus ei, mutta kannattaa kokeilla.

Sinänsä on ihan normaalia että suhteen alkuaikojen kanileikit hiipuu ja seksielämäkin tasaantuu. Loppua se ei kuitenkaan saa.

Meillä ei menkkojen aikaan saa edes mennä ottamaan suihin -.- mies oikein innoissaan kun tulee taukoa seksistä noin viikoksi .... rakastan miestä vaikka tää seksipuoli ei toimi eikä ole myöskään läheisyyttä:( minut torjutaan aina...

Jos miehellä on täysin erilainen unirytmi ja seksi ei muutenkaan huvita, niin ei asia parane ollenkaan sillä, että pakottaa miehen sänkyyn ja seksiin klo 22.

Ihan ensimmäisenä kehoitan hankkimaan itselle omaa aikaa ja tasaamaan vastuun lapsenhoidosta. Miten mies valvoo aina aamuyölle? Eikö se nouse lapsen kanssa ylös? Sano, että tästä lähtien nousette vuorotellen. Hanki itsellesi harrastus, nää kavereita ja ylipäätänsä keksi elämääsi muuta kuin seksin kerjääminen. Yleensä miehenkin kiinnostus alkaa herätä siinä vaiheessa kun vaimo alkaa nauttia elämästä, eikä ole kotona pikkupiikana.

Jos miehellä on täysin erilainen unirytmi ja seksi ei muutenkaan huvita, niin ei asia parane ollenkaan sillä, että pakottaa miehen sänkyyn ja seksiin klo 22.

Ihan ensimmäisenä kehoitan hankkimaan itselle omaa aikaa ja tasaamaan vastuun lapsenhoidosta. Miten mies valvoo aina aamuyölle? Eikö se nouse lapsen kanssa ylös? Sano, että tästä lähtien nousette vuorotellen. Hanki itsellesi harrastus, nää kavereita ja ylipäätänsä keksi elämääsi muuta kuin seksin kerjääminen. Yleensä miehenkin kiinnostus alkaa herätä siinä vaiheessa kun vaimo alkaa nauttia elämästä, eikä ole kotona pikkupiikana.

Meiltäkin on seksi hävinnyt kokonaan. Miestä ei vaan haluta. Ja nyt puhutaan kuukausien/viikkojen pausseista. Ja silloinkin minä "pakotan" ja alan pyytämään jolloin ensin mies etsii kaikki tekosyyt ettei tarvitsisi harrastaa seksiä. Ja nyt tullut semmoinen ongelma ettei mies edes laukea. Ja viimeksi lähti seisokki kesken kaiken aktissa. Että semmoista täällä, yritetty puhua, mutta ei auta mitään. Voihan itku...

Meiltäkin on seksi hävinnyt kokonaan. Miestä ei vaan haluta. Ja nyt puhutaan kuukausien/viikkojen pausseista. Ja silloinkin minä "pakotan" ja alan pyytämään jolloin ensin mies etsii kaikki tekosyyt ettei tarvitsisi harrastaa seksiä. Ja nyt tullut semmoinen ongelma ettei mies edes laukea. Ja viimeksi lähti seisokki kesken kaiken aktissa. Että semmoista täällä, yritetty puhua, mutta ei auta mitään. Voihan itku...

Kuulostat ihan minulta! Ulkoisesti ainakin kaikki kunnossa eikä riidelläkkään.... viihtyy pelaamassa tietsikkaa mieluummin kun tekis yhtään mitään mun kans -.-

Uusimmat

Yhteistyössä