Seksi ei toimi. Kohtalotovereita?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja pettymys
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
En jaksanut lukea kaikkia viestejä, mutta meillä seksi ei toimi minun puolestani, tai juuri yhdyntä. Suorastaan inhoan sitä yleensä, mutta joskus se on jopa siedettävää. Olen käynyt terapiassa yksin ja olemme käyneet yhdessä... Olen saanut sellasta "sähkölaitehoitoa" lantiopohjan lihaksiin asiasta. Eikä lapsen saanti (synnytys) auttanut asiaa millään lailla, vaikka monet niin "lupailivatkin".

Me ollaan oltu kohta 10v yhdessä, alkuun seksielämä oli ihanaa, mutta opiskelun jossain vaiheessa kaikki alkoi muuttua pikkuhiljaa... Ja koko ajan ollaan menty vain alaspäin asiassa... Mulla taitaa ongelma olla se, että pelkään että se sattuu. Ja usein se sattuukin- ehkä juuri tämän pelon/jännityksen takia. Varsinaisesti en ikinä halua seksiä, mies taas useinkin. Ja sekös pistää vielä enemmän ärsyttämään ja vie viimeisetkin olemattomat halut... Suostun kyllä seksiin ihan parisuhteen takia joskus, mutta usein on tosi pitkiä taukoja. Ihme ettei mies ole pettänyt (tai ainakaan mitään ei ole ilmennyt)...

[QUOTE="Vieras";25580768]No ainakin kuulostaa siltä, että miestäsi ei vaan kiinnosta seksi jos ei tunnu missään. Tai sitten on fyysisiä hermostovikoja tms. Et voi pakottaa miestäsi seksiin jos ei hän halua eikä tunne hyvää.[/QUOTE]

Minusta tuntuu, että mies haluaisi. Hän siis on se aloitteellisempi. Tai siis, tämän vuoden puolella yksi aloite, joka siis meni karille. En tiedä, mitkä miehen ajatukset on. Tuntuu ilmeisesti välillä ihan hyvältä, välillä liikaa, välillä ei ollenkaan. Mutta ei ainakaan tule.

Minua ei enää kiinnosta. Koen huonoa omaa tuntoa siitä, että en enää jaksa yrittää. Ja vaikka seksi ei ole koko parisuhde, kaikki liittyy kaikkeen. Aika kylmää on muutenkin. Ällöttää miehen sormet silittelemässä niskaa. Ennen sekin oli kivaa.

Alkuperäinen kirjoittaja 1 merkkiä pitkä.;25581099:
Miestäsi ei kiinnosta seksi Sinun kanssasi. Näytäpä sille vähän kuvia, ja tarkkaile penistään.

Voi olla niinkin. Tosin ei ole harrastanut seksiä kenenkään muun kanssa, joten mistä sitä tietää jos jonkun muun kanssa homma toimisi.

Alkuperäinen kirjoittaja nikkittön;25581231:
En jaksanut lukea kaikkia viestejä, mutta meillä seksi ei toimi minun puolestani, tai juuri yhdyntä. Suorastaan inhoan sitä yleensä, mutta joskus se on jopa siedettävää. Olen käynyt terapiassa yksin ja olemme käyneet yhdessä... Olen saanut sellasta "sähkölaitehoitoa" lantiopohjan lihaksiin asiasta. Eikä lapsen saanti (synnytys) auttanut asiaa millään lailla, vaikka monet niin "lupailivatkin".

Me ollaan oltu kohta 10v yhdessä, alkuun seksielämä oli ihanaa, mutta opiskelun jossain vaiheessa kaikki alkoi muuttua pikkuhiljaa... Ja koko ajan ollaan menty vain alaspäin asiassa... Mulla taitaa ongelma olla se, että pelkään että se sattuu. Ja usein se sattuukin- ehkä juuri tämän pelon/jännityksen takia. Varsinaisesti en ikinä halua seksiä, mies taas useinkin. Ja sekös pistää vielä enemmän ärsyttämään ja vie viimeisetkin olemattomat halut... Suostun kyllä seksiin ihan parisuhteen takia joskus, mutta usein on tosi pitkiä taukoja. Ihme ettei mies ole pettänyt (tai ainakaan mitään ei ole ilmennyt)...

Mulla ei ole ollut epämiellyttäviä tuntemuksia, haluton kyllä nykyään olen. Silloin ennen kuin yritimme yhdyntää, intohimoa kyllä oli. Olet oikeassa, että tästä tulee kierre. Mitä pidempi aika on siitä kun on viimeksi yritetty, sitä vaikeampaa on aloittaa. Mä olen aina välillä pakottanut itseni halaamaan tai koskemaan. Tyyliin päättänyt, että tänään kosketan miestä hellästi 5 kertaa. Ihan naurettavaa, eikös sen pitäisi tulla luonnostaan?

Oot sä kyllä sisukas. Tuossa vaiheessa olisi moni jo vaihtanut miestä ja parisuhdetta helpompaan ja tyydyttävämpään. Hienoa että jaksatte kuitenkin yrittää ettekä heti luovuta. Olisiko ihan mahdoton ajatus mennä yhdessä jonnekin seksuaaliterapeutille?

Pisteet sulle "pettymys" kun otat asian näin hyvin esille! Uskon sinulla kaiken toimivan, mutta nyt taitaa olla ongalma miehessä kuitenkin. Ehdotan ja seksuaaliterap.-tai lekuria joka on perillä tälläisestä. Tsemppiä ja halaukset((:

Alkuperäinen kirjoittaja nikkittön;25581231:

Lol! Mielikuvituksettomat tollot! Pakkoko se kulli on tunkea sinne vittuusi? Ettekö muuta keksi?

Toki sitä on hyvä välillä siellä uittaa...

[QUOTE="aapee";25581402]Voi olla niinkin. Tosin ei ole harrastanut seksiä kenenkään muun kanssa, joten mistä sitä tietää jos jonkun muun kanssa homma toimisi.[/QUOTE]

Epäilen...

En tiedä, lukeeko AP enää tätä ketjua. Mulla on kuitenkin sama ongelma: mies ei tule yhdynnässä, ei millään. Ymmärrän toki, ettei mieskään ole mikään koe. Aina ei voi saada, mutta kun hän ei ole koskaan saanut orgasmia yhdynnässä. Siis koskaan. Kolmen vuoden aikana.

Olen aina ajatellut, että kyllä tämä tästä. Olen uskonut parempaan tulevaisuuteen. Nyt usko alkaa kuitenkin hiipua. En suoraan sanottuna jaksa tätä enää. Tunnen itseni niin epähaluttavaksi ja huonoksi, etten jaksa enää.

Mies saa kyllä oman käden kautta ja sitä hän luultavasti tekeekin usein. Minulla ei ole mitään masturbointia parisuhteessa vastaan, mutta ei sen pitäisi olla ensisijainen seksuaalisuuden toteuttamiskanava suhteessa.

Eihän me ikinä voida saada esimerkiksi lapsia, jos tämä jatkuu. Turhauttaa niin paljon, etten enää jaksa! Muuten suhde on hyvä, mutta seksi ei vaan toimi :(

Ja sanottakoon nyt, että olen ihan normaalin naisen näköinen, mittani ovat klassisesti 90-60-90. Totta kai on kauniimpiakin olemassa, mutta tuskin olen niin hirveä suohirviö, ettei mies saa siksi. Tai sitten olen:(